2010年9月19日 星期日

堅強的媽媽

作為一位媽媽, 最怕就係見到兒女生病受苦


相對, 亦都好怕自己生病, 唔能夠照顧年紀尚小既兒女


 


尋日我得知一位唔係識左好耐既blog友, 佢患上末期肺癌


呢位blog友雖然大家素未謀面,  但因為大家都係基督徒, 而且又係在同一天生BB(佢女兒同承熹同一日出世), 漸漸大家就了解多左, 經常分享湊B心得, 久而久之會覺得大家都有一份"情"!


但當我尋日去睇佢個blog時, 發現佢話自己患上末期肺癌, 我睇到後好震驚!!! 有一刻係接受唔到點解會係呢個時候有, 點解佢咁後生, 又無不良嗜好, 點解都會有???  大家都為人父母, 我好自然第一個反應, 點解會咁.. 佢啲小朋友仲咁細, 點算 (佢有兩個女)?


我眼淚不其然湧上心頭, 雖然唔係話識左好耐既朋友, 亦都無見過面.. 但我個心真係替佢好難過.. 我即時入房為佢祈禱!


但最令我覺得佢了不起既係, 知道左一件咁大既打擊後, 佢仍然可以好依靠神, 仍然懂得感恩, 心裡有平安, 真係好唔容易...  好多時人遇上不幸既事, 都會問個天/神, 點解會係我? 點解要咁對我? 必定怨氣很重, 但呢位媽媽不單止無, 而且仲覺得神無對佢唔公平, 因為佢知自己有機會信主, 有永生救恩, 佢已經覺得自己有賺.


雖然我仍然為呢位媽媽擔心, 但另一方面我覺得佢真係好堅強, 好有信德, 我好有信心神一定會看顧佢地.


從前我地既blog都係私有化, 所以如果唔係佢blog友係睇唔到佢既網誌.. 但我見佢依家將患病中既過程都公開左, 所以我都好想係到同大家分享下, 希望各位無論係咪基督徒既朋友/媽媽, 都可以為呢位媽媽及佢既家人深切禱告, 求主份外看顧, 帶領佢地.


 


4 則留言:

  1. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年9月19日 晚上10:35

    (Empty)

    回覆刪除
  2. 雖然與Blog友素未某面...但每日都會留言對方近況...尤其已家自己有了小孩...更加會同D有BB既媽媽大家交流下照顧BB既心得....聽到你講你個消息都感到唔開心...希望大家都為呢位媽媽禱告....大家都支持你

    回覆刪除
  3. 神自有祂既安排, 我都會為她祈禱

    回覆刪除