2009年11月6日 星期五

幫幫忙

好耐無update個blog, 見到大家既留言, 實在窩心.


最近家人身體不適, 起初心情都好差好難平伏


但藉著不斷禱告, 讀經, 老公, 家人及主內姊妹既支持, 依家心情真係平安好多


但黎緊既日子, 我相信唔會有太多時間update個blog, 請大家唔好見怪!


************************************************************************


另外我想問下大家有冇聽過一種另類療法叫做"自然療法" - 王永漢教授


呢種自然療法係發源於美國/加拿大, 據王教授話好多一般西醫醫唔到既病, 用自然療法係可以醫治 (e.g. cancer)


其實我地只係想聽多D別人既案例或經驗, 睇下呢種療法係真定係假... 我自己上網search 過但資料唔多.....所以想睇睇各位, 有冇人聽過呢樣野!


自於係咪真係可以醫得返好, 我相信都無人可以講"一定得", 但有希望既都想一試.


唔該晒~


**********************************************************************************


好感恩.... 我地一家人一直都好懷疑呢個治療法, 周圍搵資料都搵唔到好實在既見證.


藉著禱告, 不斷既禱告, 放心交俾神, 原來真係有應許... 神係聽到架!


呢個係一個好實實在在既見證..


依家真係有一個自己朋友家人試過, 而且佢提供左好多好詳盡, 好寶貴既資料, 令我地一家對呢個治療信心大增! 雖然最後結果無話一定寫包單會無事, 但總算知道唔係呃人, 唔係騙局先...


真係好感恩!!!!!!!!


好多謝呢段時間不斷為我地禱告既朋友..... 你地對我黎講好重要~


沒有留言:

張貼留言