2011年1月5日 星期三

生日快樂 to 我

Happy Birthday to me


Happy Birthday to me


Happy Birthday to m~e


Happy Birthday to ME!!!!!!!!!


如果我有六十歲命, 我已經行左人生既一半旅程


感謝主一直保守


告別二字邁向三字頭既我, 一啲都無唔開心, 反而感恩不斷既成長, 改變, 令我自己覺得成熟左既我變得更可愛 (唔好嘔, hahaa)


另外最開心係我達成左自己由細到大既心願, 就係係三十歲前結婚生仔, 哈!


新一年最希望就係老公同老豆可以快快信主, 其次係身體健康, 出入平安!


 


送兩段承熹2011年既新作... 十個月大就開始識行, 我諗我好快會捉牛仔啦!








34 則留言:

  1. Happy birthday to Diana! 祝你同家人身體健康、無憂無慮;承熹活潑精靈、聽教聽話~
    [版主回覆01/06/2011 00:38:00]Thank You very much!!!! God bless u~

    回覆刪除
  2. 生日快樂A~~~
    祝你地成家人開開心心,身體健康..
    近期天氣凍..要小心身體A~~

    回覆刪除
  3. happy birthday~~
    哇~ 10個月大既承熹已經識行.....好叻丫..
    唔知我家既小朋友幾時識行呢...哈哈

    回覆刪除
  4. 生日快樂!願主祝福你~
    新一年繼續為主作鹽作光

    回覆刪除
  5. 生日快樂
    啊仔快高長大, 聽教聽話

    回覆刪除
  6. Happy Birthday......................
    你個囝真是好叻囝的

    回覆刪除
  7. Happy Birthday to sweet sweet Diana ~~
    祝您永遠幸福快樂, 一家三口甜甜蜜蜜
     
     

    回覆刪除
  8. happy birthday to you!!

    回覆刪除
  9. 生日快樂......
     

    回覆刪除
  10. Happy Birthday!!! 祝你永遠都咁開心!!

    回覆刪除
  11. 靚媽咪, 生日快樂!!! 身體健康, 開開心心, 心想事成.
    承熹好叻仔, 咁快就識行, 仲行得咁好, 叻叻.
    第一段片, 見承熹會向住SOFA同MAMI兩邊走.
    第二段片, 承熹唔小心跌親, 想喊想喊, 俾DADI較番個方向向前, 就一枝箭要走番向MAMI度, 好窩心 :)

    回覆刪除
  12. HAPPY BIRTHDAY!
    祝妳日日都咁開心!

    回覆刪除
  13. happy belated birthday~
    妳囝囝好得意呀, 咁快識行真係叻叻!
    祝妳一家三口日日都咁開心!

    回覆刪除

  14. HAPPY BIRTHDAY!
    祝妳日日都咁開心!

    回覆刪除
  15. Diana,Happy Birthday to you ahh!!!!!!! wish you all the best in the coming year~

    回覆刪除
  16. Diana, Happy Birthday!!

    回覆刪除
  17. Happy Birthday! Wish you have a wonderful birthday... and a fabulous new year!
    Hope we can see each other in May! Wow... you'll be very busy soon running behind your little fellow... have you baby-proof your house yet? Life's so different when they start to walk 8-p

    回覆刪除
  18. haha.. I found yr blog.
    Happy Birthday to both of us~~
    [版主回覆01/07/2011 16:46:00]haa...i don't know who are u before, but u said Happy Birthday to both of us..then i know uuuuuuu..hahahhahha
    Happy Birthday Pretty~

    回覆刪除
  19. 在那遙遠的地方2011年1月8日 晚上9:43

    Happy Birthday!!

    回覆刪除
  20. "如果我有六十歲命, 我已經行左人生既一半旅程"
     
    我都無諗過 ............ 又係喎 .............
    哈哈哈 ......... 我大你十幾日咋...............
     

    回覆刪除
  21. HAPPY BIRTHDAY!
    睇第2段片,又估唔到承熹原來咁嗲嗲架喎﹗

    回覆刪除
  22. Happy Birthday to Diana, wish u and your family all the best!!!

    回覆刪除
  23. Diana, 補祝你生日快樂! 承熹喊住都行得咁快...好陰功咁但係又好好笑好得意呀!

    回覆刪除
  24. 送上遲來的生日快樂~ 希望你同你的家人都健康, 平安!

    回覆刪除
  25. 補祝你生日快樂~~
    承熹眼大大好靚仔

    回覆刪除
  26. Happy Belated Birthday Diana!
    God bless you!

    回覆刪除
  27. Belated Happy Birthday~
    仔仔真係超可愛, 又叻仔! 十個月就開步行, 勁呀!

    回覆刪除
  28. Diana, Happy Birthday!!

    回覆刪除