2012年7月17日 星期二

我的新寵 Miele Puresteam







嘩... 我心儀既新玩具Miele 蒸爐終於成為我家既一份子啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








雖然我家廚房好迷你, 但慶幸我有個'萬能'老公, 屋企咩大小事情攪唔掂, 只要同佢滙報下狀況, 佢就會諗到方法替我攪掂!








左搬又搬, 再加小小工夫, 就騰出一個好fit既位俾我個新成員... Fit 到無朋友, 哈! 唔該晒老公~









第一次試用, 就試下消毒奶樽既功能

初時知道呢部蒸爐除蒸煮外, 仲可以做埋奶樽消毒器!!!!!
 
真係覺得好唔錯, 因為之前我一直都有泵奶, 每日除左要烚奶樽, 奶咀外, 仲有一大堆泵奶器, 奶樽, 個喇叭等要烚, 好多時一次係烚唔晒咁多野, 要分兩轉. 但如果用Miele個蒸爐黎做消毒, 再多都無問題


Miele蒸爐其中一個selling point係佢地個氣孔設計, 唔會令到食物互相影響, 所以就算一次過蒸三樣唔同既野都唔會沾到其他食物味道

亦都因為呢個設計, 佢地個爐蒸完都唔會有氣味殘留(唔似微波爐咁), 可以放心用黎消毒, BB唔會飲到蒸肉餅味既奶奶, 哈~


洗奶樽其間我就開著個爐等水滾, set 100度 & 10mins, 一般五分鐘內都已經ready可以放入去蒸, 十分方便!!!! 

大少已經問我係咪可以將個Avent消毒器俾人, 唔係阻住晒喎! (自從有左細路後, 佢就成日complain屋企多野, 但有細路既屋企就係咁架啦! >_<)

之前承熹好鐘意自己搬張櫈仔企上去偷襟Avent消毒器個制, 無野係入面佢都照襟, 攪到個消毒器燒左!  壞左事小, 最怕佢俾啲蒸氣'辣'親手, 但依家我可以擔心少一樣野lu...哈~

5 則留言:

  1. 可蒸埋奶樽,好方便喎!!
    [WeNdY LaM回覆07/20/2012 17:37:14]但好像很貴喎><
    [版主回覆07/20/2012 14:41:44]係呀, 一物幾用! 仲可以解凍, 翻熱, 直程代替埋微波爐

    回覆刪除
  2. 當日睇demo, 見到呢個爐可以消毒奶樽又可以蒸o野, 真係叮一聲讚好 呢個爐真係好適合有bb o既family ~
    [版主回覆07/20/2012 14:40:48]係呀, 同埋好啱我地日日都要煮飯既家庭用, 十分方便!

    回覆刪除
  3. 嘩! 部機既功能真係好得好吸引呀! 等我家個廚房再屬於我既時候, 我就要擁有佢!

    回覆刪除
  4. 幸福媽媽你好丫,為了幫學校購買蒸櫃,上網搜尋資料而路過舍下,可否以你是用家的身份為我解答下以下問題呢?萬二分多謝!
    1. 請問一次過可翻熱多少個正常size的飯盒呢?
    2. 時間要幾耐?(因為老師們要在課室與學生一起吃飯的)
    3. 操作是否繁複,因為要校工姐姐做?
    4. 價錢如何呢?
    [版主回覆08/13/2012 18:32:10]你好,
    1. 正常size既飯, 我當大約手掌大少少一盒啦, 佢地個爐可放三層, 連機附送一個蒸架, 一個蒸盤及兩個小型蒸盤, 如果你用蒸架黎蒸, 我估大約每層可蒸4-5個飯盒. 但可能你需要另外再配多兩個蒸架, 咁一次過就可以蒸12個
    2. 當90度(翻去食物可用90-100度), 預熱大約需要3-4mins, 蒸至少15-20mins (視乎你盒飯多唔多料, 越大盒當然需時長少少)
    3 操作十分簡單, 只需按所需爐溫及時間, 即可
    4. 價錢大約HK$11590 (雖然價錢偏高, 但我都問過好多用家, 大家都覺得雖然價錢高,但真的很好用, 很方便, 而且呢個蒸爐係可以用好耐, 算係貴買平用)

    不過我唔知你學校既budget會唔會有限, 我之前去豐擇問啲姐姐, 佢地話問心講, 呢個爐係好好手, 佢地啲員工好多lunchtime都自己帶 飯, 用呢個蒸爐翻熱又快又好食, 因為佢係蒸, 唔係微波爐, 所以啲食物能保持濕潤, 唔會乾.. 就算即時用生米煮飯, 都係15分鐘攪掂, 快過飯煲!

    希望我既答覆幫到你啦!

    回覆刪除
  5. 你好 !

    請問你放oven & Miele 個架係邊到買架? 好fit 呀! 因我剛剛都買左Miele, 而家頭痕緊點放!

    回覆刪除