2013年1月7日 星期一

蛋白燉奶by Miele Steamer

天氣持續寒冷

想同大家分享一款好簡單既冬季甜品

係咁凍既天氣食熱辣辣既燉蛋, 實在好溫暖!!!!!

呢個聖誕我已經整左兩次黎食...


做法同材料都十分十分簡單

材料: (可做我用個款碗5碗)

4盒盒裝全脂鮮奶
4隻蛋白
砂糖2-3湯匙 (視乎個人嗜甜程度)

做法:


先將奶煮熱, 唔要滾, 以上泡泡係我倒落去時撞出黎, 唔係煮到起泡


煮到有少少想滾起就熄火, 待涼



蛋白加砂糖輕輕打勻, 但唔好打到起太多泡




輕輕打勻便可




如見到鮮奶開始有層"依"就可以倒落蛋白到, 然後用匙羮撇去多餘泡泡



我地屋企經常好多人上黎玩, 所以整定多啲 (材料份量會double上)


用Miele蒸爐就可以一次過蒸十幾碗, 好方便!

 


承熹好期待






100度蒸13分鐘, 完全唔洗用保鮮紙封面, 只要撇走啲泡泡, 就可以有滑嘟嘟效果, 因為Miele蒸爐係無倒汗水!

同埋好愛Miele蒸爐可以一次過蒸大量食物.   因為有三層, 如果用我呢隻款既碗整, 一盤有六碗, 可以整到18碗, 你話係咪勁!!! (期待黎緊蒸蘿蔔糕)



DONE! 

凍/熱皆美味!


承熹話呢啲係奶奶, 食完唔洗飲奶奶,, 哈哈!!!

呢個食譜係朋友教的, 我上網睇過坊間一啲食譜, 大致上一樣, 不過有啲就教要過篩, 又要包保鮮紙

我就乜都無, 快靚正15分鐘攪掂, 我覺得效果都好滑... 隨個人喜好可加紅荳蓉或蕃薯蓉, 我諗一樣好味!!!!

大家可以試試~

4 則留言:

  1. let me try this one tonite, thanks for your recipe

    回覆刪除
  2. yum yum, 下次上來整我食啊~~~~~~~~~

    回覆刪除
  3. 正...我都要學, thx sharing

    回覆刪除