2013年1月2日 星期三

聖誕雜炒~

聖誕加元旦假, 雖然大少無額外攞假放串燒大假, 但公司好好, 好多時都有得早放, 所以感覺同平時返工唔同

呢個幾日星期我地大部份都出外食或開party, 食到個人都肥晒....

加上呢幾日天氣勁凍, 更加想食多啲高熱量既食物, 好似我咁, 日日係屋企食朱古力, 真係唔知死!

俾大家睇下雜炒聖誕相, 遲啲再補返派對相...

妹妹不知不覺已經快11個月大, 依家開始周屋走, 比起哥哥百厭, 依家已經放手自己行幾步

平時帶佢出街, 妹妹都坐唔定, 一定要痴我抱, 湊佢真係有少少吃力!

不過我都知道呢一切都係過渡期, 唔洗好快, 妹妹又可以自己行, 自己走, 再過多大半年, 佢就好似哥哥咁識表達, 有自己既獨特性格

雖然我有時會覺得妹妹好麻煩, 但另一面我又好enjoy佢咁痴身, 咁bb feel, 哈!


23/12  餓底聖誕派對



聖誕女郎~



24/12 與友小聚, 跟住同屋企人返怖道會

撞啱阿餅一家係太古TEA, 叫佢過黎影左張相, 哈!

 

 

 

 

25/12 - 留家休息






同爸爸合力砌火車, Thomas crossover Lego

大少最叻就係無個樣整個樣, 係佢先咁有心機同承熹砌火車, 而且仲發揮創意用lego去砌條橋出黎, 我自問真係無咁好心機


 
兩個傻豬仔




26/12 BBQ 聖誕party

 
型女look出現!


妹妹朋友仔 - 施朗 BB


好年聖誕雖然好攰 (尤其姐姐放假既日子), 但都好開心!!!!!

3 則留言:

  1. Happy 2013! Children grow up too fast! I remember we're pregnant about the same time (boys)... and then your little girl's born - time flies! :-)

    回覆刪除
  2. yes, bb feel 好快就冇...........你會好唔捨得, e家要好好的enjoy呢~

    回覆刪除
  3. woow train set 好正好似佢自己的小天地咁

    回覆刪除