2010年10月2日 星期六

煲粥仔好幫手!

今次分享一下我平時點整粥仔俾承熹食, 俾自己作記錄時, 又當係分享一下心得!


煲粥仔我係用飛利浦呢個迷理飯煲! 買呢個飯煲時我係無諗過要用黎煲粥仔, 只係貪佢夠的骰, 煮到三至四人飯, 啱晒我地兩公婆既份量 (返到香港唔似住杜拜咁有咁大地方, 所以乜都要以迷你慳位為主)



呢個飯煲公價大約港紙四百幾, 比起一般小型飯煲係貴少少, 但因為我見佢個內膽既質料好似幾靚, 所以我最後揀呢款! (好彩當時買左呢款, 依家煲粥先咁方便)


之前係bb展都見到飛利浦擺Booth, 佢地都有Sell呢個飯煲!



我鐘意呢個飯煲係佢有快速煮飯, 有時我唔記得煲飯, 襟兩下"快煮"大約等四個幾字就會煮好, 啲飯都OK, 唔會唔好食! 而且佢有timer, 你可以預較時間煲飯/粥; 又有煲粥制, 襟煲粥制大約半殼米只需半小時就OK!



我平時就會叫工人十點煲定或者自己七點起身餵第一餐奶時就煲定, 然後由得佢keep warm (因為一日食兩餐粥仔, 咁就唔洗成日翻熱咁麻煩), 煲出黎既粥就好夠綿, 又唔會太多水剩, 杰杰地啱晒餵BB食!



另一款要介紹既又係飛利浦既迷你blender(我諗好多媽咪都有用), 初初見BB展有得賣但無買到, 因為大少話我地已經有blender, 唔好再重覆買! (但佢係講緊我搓麵包個部Kenwood!!!!!!)


我地個部攪伴機大部到爆, 如果要日日都攞出黎用, 咁真係直情唔洗收埋, 一直長擺... 但依家屋企仲邊有咁多位, 所以最後我都唔理佢, 自己走去買左呢部! (買完之後佢又讚好, 話真係又幾方便, 唔阻定)


一套有五個配件: 榨汁用既樽+兩個膠杯



再配兩個刀頭: 三片刀for 乾 (nuts, 芝麻, 黑糊椒, 米等) , 四片刀for 濕 (所有肉類, 瓜類, 蒜頭薑等, 薑真係可以blend到變蓉, 攞黎炒飯最正!) 其實乜都blend得咁濟~



將個刀頭扭落個膠樽到, 扭實佢就OK



然後套落個主機到, 襟橙色個粒制, 佢無度數分, 一襟就轉, 一放手就停... 一般襟十秒內乜都爛晒!



我最鐘意佢既設計有埋膠蓋, blend完啲食乜可以直接儲存係個膠樽到, 放入雪櫃! (不過如果經常要用黎blend唔同野就未必啱用)


我平時blend完啲菜蓉/南瓜蓉/魚蓉一日食唔晒我就會蓋實佢放雪櫃



到要食既時候就分別'拔'出黎, 再將熱粥撈埋落去, 兩樣撈埋一齊就啱啱好唔辣咀, 可以俾BB食!



就係咁, 一碗粥好容易就整好啦!!!!!!



你睇承熹個樣... 幾心急!! 因為我影左幾張先OK, 佢個樣話我知已經等唔切啦!!!!!


 



放一段承熹之前食粥仔既video俾大家睇, 佢好鬼多動作!


20 則留言:

  1. lee個飛利浦既迷你blender, 我家姐同我都有, 我家姐就好實用, 用咗好耐都係for mingming, 但我lee 部, 講真買咗年幾, 我唸我冇用廿次~~~ 希望~~~ 遲d有用haaaaaaaa
    [版主回覆10/03/2010 15:07:00]放心, 如果你有左BB, 實有用!

    回覆刪除
  2. 承熹真係又得意又叻仔呀
    [版主回覆10/03/2010 15:07:00]佢越黎越百厭就真~

    回覆刪除
  3. 我成日都唔識計粥既份量, 半殼煮完即係= 大人既幾多碗食既份量呢 ??
    [版主回覆10/03/2010 17:38:00]我諗,大約正常飯碗既三碗到!

    回覆刪除
  4. 承熹好可愛啊XD 有無打算生多個妹妹OR 弟弟同佢一齊讀書一齊玩.?
    [版主回覆10/03/2010 23:28:00]都想生多個女, 如果有能力, 想再生多一個...
     
    咁就夠腳開枱, 大少斟茶.. hahahahha (講笑)

    回覆刪除
  5. 承熹食得好叻, 好企理!
    [版主回覆10/04/2010 22:18:00]佢唔係次次都係咁呢!

    回覆刪除
  6. 每個媽媽永遠都係last一啖,但last完又會再last~~~haha
    [版主回覆10/04/2010 22:18:00]哈, 我其實都唔想做個無口齒既媽媽, 所以我都係呃左佢一次, hahaha

    回覆刪除
  7. 我都係旨意晒個飯煲!我直頭d料放埋落個飯煲一齊煲,咁當然會切到細細粒。飯煲真係不可少。 承熹真係好得意。bb仲係成舊飯時真係最他條的。不過如果bb唔百厭,仲係一舊飯咁,你可能仲担心。做父母真係好矛盾。
    [版主回覆10/05/2010 17:51:00]你會放啲咩料啊, 因為有時我覺得好似好悶, 成日食黎食去都係個啲!
    無錯, 做阿媽真係好矛盾..哈!

    回覆刪除
  8. 佢真係坐得好定,我個仔大大下食飯周圍郁,唔肯坐定架
    [版主回覆10/05/2010 17:51:00]我諗個個細路都係咁..佢有時都坐唔定, 不停要分散佢注意力等佢唔好成日想落地

    回覆刪除
  9. 承熹肥"do do"咁, 真係好得意呀 ! 咁快可以食到咁多粥仔, 真係叻啦 !! 等我遲d都買番部PHILPS blender先, 我個仔就黎5個月啦, 好快可以食糊仔/粥仔啦, 好期待佢食第一啖時候既反應呢, 嘻嘻...
    係呢, 我想問吓承熹個high chair上面嗰個軑盤係邊度買呀, 我都想買番個呀 !!
    [版主回覆10/05/2010 17:51:00]你等到六個月先俾佢食啦, 依家啲醫生都係建議六個月先俾奶以外既食物BB食, 可以減低食物敏感風險!
    佢個軚盤係人地送, 但我都見過有得賣, 佢好似係combi出品, 你試下去combi睇睇有冇

    回覆刪除
  10. 承熹個心急樣好得意呀!! 我之前都係用飯煲煲粥,貪佢唔駛睇火又唔會痴底!
    [版主回覆10/06/2010 12:26:00]係啊, 依家飯煲可以煲粥真係好方便!

    回覆刪除
  11. 其實我來黎來去都係粟米,青豆,蕃薯,西蘭花,椰菜花,翠玉瓜,三文魚,蘿蔔,南瓜,蛋,雞,肉,有時會加少少薑茸或蒜頭調味,你等佢大少少,可以加d芝士調味添呀。
    [版主回覆10/06/2010 12:26:00]咁你啲雞肉係吊味定係會俾佢食啊?
    我見到Oliver食到咁肥嘟嘟, 一定好好攬

    回覆刪除
  12. 多謝你嘅advise呀. 咁我應該俾佢試飲果汁先呀,定係一開始就可以俾佢試食米糊呢 ?
    [版主回覆10/06/2010 12:26:00]我一開始就俾米糊, 初初俾少少佢食, 可能三四啖, 俾佢知道有野係可以唔洗用奶樽食, 佢初初可能唔識吞, 唔緊要, 唔洗迫佢食, 佢試多兩三日就開始會肯食.
    跟住就慢慢加, 我係用佢平時飲奶既份量 (e.g. 7oz), 用四安沖糊仔, 食晒就再飲埋剩左個三安奶(如果佢肯飲的話) , 但糊仔會比較飽肚, 佢有時會唔肯飲的... 到時係每餐之間就可以試下俾果汁佢飲, 但記得如果用鮮果, 要加多啲水去溝啖, 否則會太甜, 對BB唔好, 同埋佢會唔肯再飲水!
    食左兩個禮拜糊仔, 食得好, 吞得好, 就可以試煲粥仔..

    回覆刪除
  13. heheh...我囡囡下個月就6個月可以食粥仔啦﹗我想問如果有飯煲煲粥,半杯米要加幾多水?
    [版主回覆10/06/2010 12:26:00]我個飯煲有量位, 佢指示啲水去0.25
    如果你唔係用我個隻牌子, 我諗半殼米加兩碗至兩碗半水, 個個飯煲唔同, 你初初可能要試下水

    回覆刪除
  14. 嘩, 好似好複雜咁呀 , 希望我攪得掂啦 !!
    [版主回覆10/11/2010 14:01:00]放心啦, 我初初都覺得好複雜, 但船到橋頭自己直, 我都係摸下摸下又識做

    回覆刪除
  15. Oliver食左好耐齋我先開始俾肉佢食架。d雞肉我俾佢食埋架,唔好浪費嘛!攬係幾好攬,但係太重,好攰。
    [版主回覆10/11/2010 14:01:00]佢個樣真係超得意, 好掛住佢!

    回覆刪除
  16. 煲粥電飯煲 + blender 真係有 bb 既屋企既孖寶~!  我個陣都係為左呀仔買左呢兩樣野.  用電飯煲煲粥仔真係方便快捷省時~!  到 bb 一歲就可以煲飯仔食囉~!
    [版主回覆10/11/2010 14:01:00](Empty)

    回覆刪除
  17. 我想問個blender依家出面係咪都仲有得買ga? 0係邊度可以買到呢? 大約幾多錢啊? Thanks!
    [版主回覆10/11/2010 14:01:00]各大百貨公司都應該有得賣, 公價應該340!

    回覆刪除
  18. 承熹個樣好得意呀 !!

    回覆刪除
  19. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年10月13日 晚上10:23

    有呢兩樣野真係好方便呢..承熹好可愛呀..個樣越來越似你

    回覆刪除
  20. BB真係好乖, 坐定定10分鐘就食哂一碗粥.......

    回覆刪除