2010年10月28日 星期四

開心週

今個星期好開心, 有三個好開心既消息...


第一個係吱吱作動了, 應該聽日/後日又有小生命出世啦! 感恩感恩


另兩件開心事就係....... 應承左朋友唔講住, 遲啲先講, 哈!


呢兩日天氣涼左好多, 連我呢個 '暖爐' 都覺得有少少寒意, 呢種天氣真係好舒服, 唔洗開冷氣都好涼爽, 其實天然既涼風真係比起風扇&冷氣機舒服得多




承熹個樣有時睇好醜怪, 好似蠟筆小新



但幾醜樣我都一樣咁愛,, 因為你係媽咪既心肝寶貝!


我媽咪以前都係叫我做 "小寶貝", 我有時都覺得好肉麻, 好核突, 但原來媽媽既心聲就係咁肉麻



好愛承熹既肥手, 真係同大少一樣, 其實都有啲似我... 又肥又短既鳯爪手, 哈!




秋意綿綿正好眠, 連承熹都好訓左, 夜晚喊醒既次數減少左, 試過兩晚可以一覺訓天光, 但我無諗過佢會咁懶訓



今日發現佢上顎出緊第三隻牙, 見到白色, 可能因為已經爆左出牙肉, 所以佢無咁忟憎, 訓得好左, 又食返多左奶.. 



上星期日同一班係杜拜識既朋友食飯, 大家睇住我大肚, 睇住承熹滿月長大, 眨下眼又八個月, 個個都話佢好健碩 (但其實佢只係中碼baby), 加上佢一反常態肯跟人, 個個抱都無事, 攪到個個都係咁讚佢好乖好易湊 (哈, 但實情係我先知. 呢個仔一時時咋)


承熹第一次坐BB櫈, 都坐得幾定, 但我發現唔係好多餐廳/酒樓有呢類一張過既highchairBB櫈, 多數都只係加左櫈仔係餐椅上, 但個隻款我又怕承熹周身郁會反櫈!



坐地鐵返屋企時個嗅豬無啦啦食腳趾, 真係失禮晒!



百無了賴, 好似好悶咁~ 比起坐的士, 佢應該鐘意坐的士多啲, 起碼有街景睇! 哈



5 則留言:

  1. D 小朋友好一時時....一時又好似好肯跟人..一時呢...掂下好似有寶咁...
    我仔咁大個都係咁...有時我老公掂下佢..佢都鬼殺咁嘈...好似鑲金咁..
     
    [版主回覆10/29/2010 12:28:00]係啊, 真係一時時, 有時人地掂下佢隻手都唔得, 賴巴閉咁!

    回覆刪除
  2. 哈哈, 做咗呀媽之後, 我都經常對住呀囡講 "Mami好掛住你呀", "Mami好愛你呀", "PapaMami錫哂你", 你係PapaMami既寶貝呀"...........唔知佢第日佢又會唔會都覺得我好肉麻呢 依兩日我個囡都係一覺瞓天光, 可能涼涼地真係好好瞓, 所以連帶我地兩公婆都有覺好瞓....very good ar ~
    [版主回覆10/29/2010 12:28:00]我諗對住囡囡講就可以講耐啲, 但仔就應該好快會嫌我地肉麻兼核突..哈!
    係啊, 之前一排承熹又係晚晚半夜係咁喊醒一兩次, 攪到我無覺好訓, 最慘係我, 我個仔喊我又要醒, 大少啲鼻寒又係好勁, 有時又俾佢嘈醒, 兩邊受敵!

    回覆刪除
  3. 佢隻肥手又真係幾厚肉啵..... I like it...... 見到 d 咁好肉地既 bb, 好肉緊..... 哈哈....
    我到而家都日日同呀仔講媽咪最愛你, 媽咪鍚哂你.... 嚟啦, 鍚啖先啦之類一大埋肉麻說話, 呀仔又無咩喎, 佢都唔弱架, 日日放學都同我講好多次, 媽咪我好掛住你呀~!  又會無端端捉住我隻手鍚幾啖.... 有得鍚 "幾帶" 都鍚多 d, 再大個仔 d 就唔比你鍚架啦~!
    [版主回覆10/30/2010 23:31:00]嘩, 你個仔咁識做既, 你實冧屎囉!!!!!

    回覆刪除
  4. 我都開始覺得自己愈來愈肉麻呀!!! 成日對住個肚同bb講話媽咪好愛你呀~ daddy錫哂你呀~ 有時都覺得自己骨痺呀哈哈~
    承熹隻手仔真係超超超得意呀, 肥嘟嘟~~好想楂實佢~~

    回覆刪除
  5. 佢訓得咁攪笑既?

    回覆刪除