2010年9月30日 星期四

七個月大


承熹依家7m2w, 時間又係過得好快, 眨下眼就八個月


雖然我懶寫blog, 但都想堅持每個月至少要寫一篇關於承熹生長進度既網誌


一來係俾自己將來睇返作回憶, 二來可以俾一啲新手媽媽作參考! (因為我自己都好鐘意睇人地寫自己BB既生長過程, 我可以從中偷師或更加了解BB每個階段大約既成展進度或飲食方面應該如何處理)


上個月六個月大時, 承熹去左台灣! 係台灣佢作出人生第一次既反身


今次七個月大去左上海!! 係上海佢都有新既常試, 就係自己揸住個奶樽飲晒成支奶!


呢個動作真係第一次, 之前都試過將佢隻手放係奶樽到, 睇下佢可唔可以自己有意識咁攞住, 但好多時唔夠一陣佢隻手亂fing就fing 甩左, 你係睇得出佢唔知自己做緊乜?!


但到依家為止, 佢每餐大部份時間都會自己攞住食, 你睇到好大分別既係佢知自己係攞住枝奶, 就算佢個頭兩面望, 佢對手仍然會緊握住枝奶, 唔俾佢跌.. 不過往往飲到尾聲, 佢開始飽飽既時候, 就會放手, 呢個時候我就要出手迫佢食埋佢!


 


另一大突破既係, 承熹依家會自己扶住sofa邊或者床仔既圍欄自己企係到, 呢個行為令到我同大少好頭痛, 因為佢識得反身, 識自己坐係到, 依家仲企埋係到, 真係睇少眼都唔得!  我地即時將床仔較到最底個格, 費事佢跌落地! 


加上佢依家開始識爬, 放佢係playmat又要睇實佢, 佢唔會再定定係到玩, 而係見到乜野想攞就會爬過去, 動作快到驚人!!!!


以前佢唔識反身就好想佢可以快啲反, 當佢識反身後其他動作就陸陸續續不斷咁增加! 我有時真係想佢去返成舊飯, 乜都唔識既時候, 只係食同訓, 易湊好多!!!


係飲食方面, 承熹自六個起就食糊仔(用奶開) - 純米糊, 水果味米糊, 香蕉米糊, 南瓜米糊等都係呢啲簡單配搭.  佢初初頭三日都唔肯食, 一遞隻羹去佢口邊就喊.. 但食到第四/五日就有改善, 開始肯主動開口.  由初初食四五匙開始到大半碗慢慢增加..食完再食四至五安奶


但去完上海返黎後, 我又轉煲粥仔佢食..  啲配搭主要都係用蔬菜, 每款蔬菜食三日, 睇下佢有冇不適, 再轉其他款!  我初初煲粥就用煲煮, 但後尾覺得唔夠綿, 就用返飯煲煮, 反而又簡單又夠綿 (多謝BB Yee教路)


初時我怕粥仔太粗(比起糊仔粗粒), 所以我會將粥仔&菜一齊blend完先俾承熹食, 但食左一個禮拜到有朋友話夠綿既粥就唔洗再blend, 因為啲粥blend完會有好多風, BB肚仔有風會扭計, 所以一個禮拜後我就無再blend粥, 只blend菜... (菜都係: 菠菜, 南瓜, 西蘭花, 紅蘿蔔或者蛋黃), 有時懶或者趕唔切煲粥, 我又會俾返香蕉糊仔佢食


一款菜食兩日(一次過整好放係密實盒), 每次食既時候撈落啲熱粥到, 咁就啱啱好唔太熱可以餵!  今日起我就試加魚俾佢撈係粥仔食.



承熹依家可以食比呢碗更大碗既粥


 


承熹由初初唔肯好接受粥仔(我發現小朋友有一個特質, 係唔鐘意試新野, 所以媽媽們初初唔洗太勞氣, 其實我講緊自己! 哈~) 到第三日佢又好肯食, 由初初半碗加四/五安奶到依家佢可以食到一大碗小山丘既份量, 但食晒後就飲唔落奶, 就俾少少水佢飲!


呢啲都係承熹係七個月發生既改變... 我工人成日話佢應該十個月大會識行, 我好頭痛! 諗緊好唔好買學行車? 但好多人話學行車會令到佢對腳唔好, 但大少又話, 以前個個都係坐學行車大架啦, 又唔見我地對腳有問題??


我都唔知, 大家有冇意見分享下呢?



我又用iphone 啲apps攞個仔黎玩, 我一邊玩一邊笑, 真係好好笑! 原來承熹個樣可以襯到好多唔同造型..wakkakakakaa


11 則留言:

  1. 承熹越大越得意呀! 我仔仔都冇坐學行車呀! 身邊朋友既小朋友好似都冇...其實佢地爬爬下跟住學企好快就開始學行架喇!  可能我冇買啦我又覺得唔係太需要...
    [版主回覆10/02/2010 13:13:00]其實我見好多人依家都無用, 甚至想去搵學行車都好少有得賣...
    不過因為我唔想下下都坐係佢隔離睇實佢, 好懶地咪想買部車俾佢自己周圍行囉

    回覆刪除
  2. 承熹真係好叻仔啊...咁快識得企, 應該好快識得行啦...
    [版主回覆10/02/2010 13:13:00]我都唔知佢咁係快定正常... 我只係覺得越黎越難攪啊呢隻野..哈!

    回覆刪除
  3. 咁屋企有冇地方可以放張網床或者playpen呢? 咁咪可以擺佢落去囉?
    [版主回覆10/03/2010 00:57:00]其實我地唔想買太多野放係屋企, 因為知道用一排又無用, 好多人都話網床OK, 但實在太阻地方.. 所以都係諗諗!

    回覆刪除
  4. 有時真係要努力寫blog , 我有時無啦啦, 看返以前的blog , 都會覺得原來以前係咁... 有時個腦真係記唔到咁多野! 真係要用blog 來記吓來~ 大家一起努力啦~
    [版主回覆10/03/2010 23:23:00]我不嬲都有寫, 係你無之麻!! heeee

    回覆刪除
  5. SO CUTE & 超攪笑!
    I really like to read your blog lor....so funny and interesting la!!!!
    [版主回覆10/03/2010 23:23:00]hahaaa... 大少成日話我攞個仔黎扮女人!! hee

    回覆刪除
  6. 我唔知你係咪講話長短腳呢個問題....其實係好多人都有, 只係大家習慣左, 所以已經唔覺...而主因相信不是坐學行車, 反而係"橋" 腳....
    少少分享, 我同我男朋友....甚至妹妹, 都有呢個問題, 而去到2x 先發現....而當我地習慣左所謂腰酦, 已經.....唔再腰酦,就已經唔覺呢個問題...直到睇醫生先知-__-
    [版主回覆10/03/2010 23:23:00]我其實唔知咩問題, 剩係成日聽日講, 對腳唔好, 可能O字腳掛? 
    咁有長短腳會唔會有咩大影響?

    回覆刪除
  7. 自己揸奶樽飲奶好叻仔呀~  第一張着住雞仔浴袍好得意呀, 沖完涼既BB特別可愛
    [版主回覆10/03/2010 23:24:00]BB沖完涼香噴噴真係好得意!

    回覆刪除
  8. O字腳其實好似大部分都係遺傅及后天缺乏某一些營養(呢個係以我記得讀書知道)
    而坐學行車做成長短腳係睇早排報紙講的。如果一般人如果太利害, 要用一d 加厚的腳底的鞋。而我自己(女仔黎講), 我痛左10 幾年經痛....一路都以為係"血氣"不足.....我係痛到連起身都起唔到, (有d 人話生左唔痛o個d 就一定唔使信....雖然我未生haha,不過有經驗的人話我知係流.....呢個係不可信的), 整番好之后就冇呢個問題....男人我就唔清楚.... 

    回覆刪除
  9. I love the ducky 浴袍

    回覆刪除
  10. 我就覺得坐學行車問題唔大。我兩個女都細個都坐咗一排,之後佢哋玩厭咗,唔肯再坐﹗而且,佢哋最多都係坐10-15分鐘,之後就要走人﹗

    回覆刪除
  11. 好 good 呀, 7個月食到咁大碗粥仔~!
    我個陣就無買學行車比呀仔, 成日聽到 d 小朋友用學行車, 周屋 "片", "片"到翻車, 我諗起就驚.  又係聽人講, 小朋友發展到個個 stage, 自然就會識行.... 哈哈.....  呢點我又信喎....

    回覆刪除