2010年9月15日 星期三

上海世博精華遊 Day 1

啱啱上星期我地一家又著草去....


適逢daddy今個月六十大壽 (雖然佢十萬個唔願意承認自己年屆六十) + 大少今個星期就返新工, 所以我地又急急腳咁計劃去旅行!


一心以為暑假完左, 去邊都應該容易訂! 點知... 想去既地方都無機位 , 所以最後係揀無可揀既情況下, 我地轉去上海六日五夜.  但原來去上海既機票都超爆, 我地咁忟先訂除左無package訂外, 仲要買貴機票, 晚機去, 早機返, 等於玩得四日!


不過無所謂啦, 自在同老豆慶生日&了左大少既心願 --- 去世博



原本坐下午五點機, 但delay到六點三, 唯有去T2飲個下午茶! 承熹去上海個幾日, 每當我地開餐, 佢就自己乖乖坐係車仔到食手指/咬牙膠... 佢食完左手, 食右手, 幾招積!



承熹今次坐飛機同上次去台灣差不多, 無話大喊大叫, 但就不停要同佢玩.. 佢呢啲精力旺盛既豆丁, 玩少陣都好似俾蟻咬咁, 坐唔定!



到達上海已經八點, 攪得黎都八點幾.. 大少話去上海一定要坐磁浮喎!


雖則話係全世界最快既列車, 但我真係接受唔到佢地既大堂, 應該係成個車站.. 無冷氣囉, 等車時又熱又焗, 完全唔掂!!! 我唔明點解大陸啲野成日都係咁, 明明個頭做得幾好, 但硬係有啲好荒謬既配搭?! (可能佢地諗住環保慳電, 但我覺得一係你通風系統做好啲, 否則唔好又焗又熱咁, 想焗死人咩!) 



真係好快, 幾分鐘就由機場到市區! 記得keep 低boarding pass飛尾買票, 有九折


去到酒店支支左左攪完一輪同承熹飲埋奶就出發去搵承熹契媽食飯! (撞啱承熹契媽係上海工幹, 佢提供左好多好味&值得去既餐廳俾我地, 令到我地呢趟旅程食得招積, 住得舒適! Cherry, Thank you~)



呢間吉士酒家同新吉士係同一集團, 呢間係老店, 入面環境比較古舊&窄.. 好聽啲係'有特色', 哈~ 但契媽話呢間比起新吉士較好味, 而且價錢亦都比較平!


地址: 徐汇区天平路41号(近淮海中路) , 電話: 62829260
http://www.dianping.com/shop/500702
 



上海菜不嬲都係受歡迎的, 加上係上海食既正宗上海菜, 每碟賣相都唔差, 味道亦非常好, 最吸引既係價錢好平, 叫幾多都唔肉赤!!


大家最愛 : 第一排左一, 海淅頭, 超爽!!!! 成個trip最好食既海淅就係呢間~
大少最愛 : 第一排右二, 清炒河蝦, 我第一次食, 細細隻, 好爽~
我既最愛 : 第三排左一, 炸腐皮嗅豆腐, 我唔識講, 總之好好味!!!!


其他既菜式其實都好正, 最慘係我地好夜先去到, 已經完左last order, 只可以叫冷盤, 好彩契媽好醒地一早幫我地order左咁多野, 大家都食得好滿足!!!!!!



當日食埋飯大約十一點幾, 可憐既承熹成日無乜點訓, 但全程都無發脾氣, 依然係好八卦咁四圍望!!  我又要好唔知醜咁讚下佢



承熹當晚十二點幾先訓, 一覺訓到第二日十點! 乖仔~


8 則留言:

  1. 承熹真係好乖仔...佢2次旅行都咁乖....抵讚....
    我都好想好想去旅行...但我2個真係要好好考慮先可以起行....
    [版主回覆09/16/2010 21:31:00]可能我地慣左去邊都帶住承熹, 所以都習慣帶住佢會有咩麻煩野.  不過你孖B又真係仲吃力, 乜都要兩份.. 或者可以同埋屋企人去, 咁有多啲人幫下手就無咁辛苦

    回覆刪除
  2. 承熹坐BB車坐得咁直既,我BB 成日都見佢 "SIR" 左落去咁, 好似坐黎坐去都坐唔直..
    [版主回覆09/16/2010 21:31:00]會唔會係架車既問題? 呢架車可以拉到好直

    回覆刪除
  3. 你好利害, 我真是沒有謄量和那麼少的囝囝去旅行的
    又會咁巧合的, 我們本星期日都會出發到上海六日五晚的.......... 你的資料好值得參考, 我們都是自己買 package , 會去三日世博
    [版主回覆09/18/2010 00:25:00]我地抱住大無畏精神, 放膽去就無問題..hahaha
    記得世博三寶: 傘, 扇 & 凳仔! 哈~
    不過呢, 好彩我有帶承熹, 我入啲館唔洗排隊, 否則西班牙館要排三個鐘啊!!!!

    回覆刪除
  4. 好乖仔呀~ 我都唔多敢帶BB去旅行, 怕佢唔習慣D陌生環境!
    [版主回覆09/18/2010 00:25:00]感謝神既保守!!! 其實我無諗太多, 只要keep住佢唔好病就OK, 所以我好注重佢手腳乾唔乾淨

    回覆刪除
  5. 承熹都好好湊喎, 可以同你地一齊大覺瞓~!  叻仔~!  以後帶佢去旅行無難度啦~!
    [版主回覆09/18/2010 00:25:00]我依家都覺得佢仲算易湊, 再大啲就唔知, 希望都唔好太曳啦!

    回覆刪除
  6. Very soon your son will become a frequent traveler. " )

    回覆刪除
  7. 我上星期都去左世博呀~~~ 我d 團友同我唔同機去 佢地飛機航班delay 左好多個鐘

    回覆刪除
  8. 犀利!又著草!我而家仲係諗緊幾時可以咋!....

    回覆刪除