2010年9月26日 星期日

上海世博精華遊 Day 2 Part II

續上... (要快啲追返, 否則開始無記性!)


等到契媽放公我地就入世博會...


係上海千萬唔好下午五六點坐的士, 因為實在塞車塞到暈左, 同埋記得要坐世博專用的士先可以入到世博入口, 否則係好遠就要落車行入去.  另外就係如果可以, 最好係香港或者其他地方買定入場票先, 因為佢地既售票處唔近入口, 去到先買就有啲麻煩!


我地當日因為book左餐廳食晚飯, 所以就要係三號(D-F)入口入



入世博既裝備越簡便越好! 水唔洗帶, 因為入面有得買同埋有好多水機provide, 唔洗驚無水飲.


因為入場會check得好嚴, 所有食物, 飲品都會問長問短! 好似承熹沖奶既水, 佢都要問用黎做乜, 要我地飲一啖俾佢睇; 仲有承熹用既凡事林 (擦屁股), 佢都要我地擦俾佢睇! 甚至連唇膏/香水, 都要你即時擦/噴, 驚死你帶啲違禁品入去!


當晚book左法國餐館六點半, 但最後大約八點先到! (因為買入場票延遲, 入場檢查延遲, 行好遠又延遲, 又要坐shuttle bus先到... )



沿途風景... 其實世博入面真係幾靚!



餐廳位於DEF區, 比較靜, 無主題館, 只有案例館! 咩叫案例館, 即係介紹下貴國既歷史同背景之類... (其實我地都唔明咩叫案例館, 有啲咩案例呢? 最後問工作人員先知)





係網上見到有人話呢間餐廳好食, 諗住黎上海應該日日都會食上海菜, 所以揀左呢晚試下正宗法國菜! (一定要訂位, 否則要等到好晏先有, 我地不停打去改時間改時間先hold到位)


地方唔算大, 但廚師及侍應大部份都係法國人(或者應該係話, 全部都係外國人.. )



Welcom drink! 西瓜汁..



頭盤: 鵝肝乜乜乜..唔記得!



我同大少的牛柳, 個汁好好食



爸爸的海鮮拼盤 (老豆夜晚返酒店後要去附近搵野食, 因為唔夠飽...哈!)



契媽的鱈魚, 都好正!



甜品(免費的)


其實呢餐飯都唔錯, 食物味道同質素都好好, 只係我地太攰&食得好趕.. (之前嘥左太多時間), 所以食得好急, 跟住就埋單走人!


食完都成九點幾, 其實都知睇唔到咩, 只係周圍行下, 當視察環境 (因為會再黎多晚)



周圍都有啲擺設, 雖然無乜意思, 但都叫有啲野睇下



係呢邊要坐返船過A-C區, 個到先係主場! 碼頭近住中國航空館, 事後先知都好似幾多野睇, 我地又miss左!


座船都好舒服, 天氣唔熱, 好涼爽, 仲可以睇埋兩邊建築物既景色, 仲有南蒲大橋, 幾靚!




今次去上海特登買左部新相機 - Panasonic LX5, 超好用, 特大光圈, 影夜景一流! (完全無用腳架)



遠望第一眼就見到中國館同埋世博文化中心, 好靚!



好多館九點半/十點就關閉, 雖然世博正式係收半夜十二點, 但去夜場的話, 時間都幾緊迫, 建議如果只係去夜場, 最好食左野先入去, 唔好嘥時間係入面食!



好想入去既沙特阿拉伯館, 但入唔到!!!!!! 好多書都話阿聯酋館係必去之一



無得入館唯有周圍影 - 台灣館



中國館, 無一早攞預約票更加唔洗旨意入去!



承熹係世博訓左幾轉, 對佢黎講實在太悶, haaaa




有條世博軸, 貫穿好多館, 唔想同人迫都可以行呢條軸去欣賞其他館既外貌, 呢到有長椅可以坐下休息, 有洗手間, 有小食亭, 仲有紀念品賣! 


其實世博雖然超多人, 但佢地勝在地方夠大, 行起上黎唔算好迫好迫, 而且清潔方面都唔太差 (比起深圳黎講)


我地大約行到十一點就返屋企, 係到坐的士都幾多人, 可能要等十五至二十分鐘先有車, 都可以接受既, 比我想像中好好多, 起碼係有秩序, 唔係死掙!



夜晚返到去, 承熹鬼打咁精神, 洗白白之前除晒衫同契媽影張相先! 好彩沖完涼食完奶都肯即刻訓~


聽日再戰世博!


1 則留言:

  1. wah , 你影d 相好靚喎, 同我之前去上海分別好大, 可能之前未有世博, 又可能我唔識找地方去, 我都要找吓個機會去吓先!

    回覆刪除