2013年1月30日 星期三

蘿蔔糕 by Miele Steamer

哈哈!!!!

哈哈哈!!!!

哈哈哈哈!!!!


今年我整既蘿蔔糕終於出爐啦~

話說兩年前係家姐(大少奶)親自教導下整左幾底蘿蔔糕係超正的, 但自從個次之後, 我自己再整左一次就係失敗的, 水太多, 濕到切唔到一件件黎煎

但經過上次失敗既教訓, 今年我終於成功啦~

除左有成功感, 我最開心同覺得好爽既係, 今年有Miele Steamer 既幫手, 我可以一口氣蒸八底糕

原來一次過咁蒸, 唔洗分開幾次蒸, 又唔洗睇火係咁爽的

真係又要讚下自己今次無投資錯誤買左呢個爐返黎, 因為實在太好用啦!!!!


等我分享下我今次整既細節啦... 哈哈  (我個食譜都係跟大少奶的, 大力推介!!)



首先, 記得買大少奶既""大少奶的快樂廚房"", 跟住做! 哈~



今年有伴一齊整, 因為朋友仔都好想試下用Miele 蒸爐係咪真係咁勁, 所以一早已經約定我今年一齊整蘿蔔糕

我地總共整左12斤蘿蔔, 我刨6斤蘿蔔絲, 佢切6斤蘿蔔條, 雖然刨刨切切既過程真係好攰, 但係有朋友一齊傾下計, 笑下講下, 啲時間又易過好多

以上用料除左蘿蔔可以好肯定咁講用左12斤外, 其餘都係按自己喜好而預備!  (當然, 多料啲會口感豐富啲~)


蝦米, 瑤柱及冬菇用水浸軟, 啲浸泡過既水唔好掉, 留黎溝粘米粉漿



先將蝦米, 瑤柱, 臘腸及冬菇用豉油, 酒及白蔥爆香, 撈起備用!




然後開始炒蘿蔔大約5分鐘, 炒完有少少收軟 (刨完蘿蔔會有好多蘿蔔水, 如太多我會倒走少少, 咁樣我覺得容易啲控制水份, 唔會太濕)

炒5分鐘後加入粘米粉漿 (300g粉+ 2匙羮粟粉 + 12安水/360ML(水可用多餘的蘿蔔水及之前浸泡過既冬菇瑤柱水混合) + 生油 + 雞粉+ 胡椒粉 + 麻油)


加左漿後不停炒, 好快會感覺越炒越重身, 然後再加入備用既配料, 再一齊炒至均勻



炒到感覺千斤重咁, 好難再翻起就差不多



炒到枝獲剷可以"動L"係啲蘿蔔糕中, 可以想像係幾咁實同黏 



今次枝獲剷又孿左!



入爐前

最後12斤蘿蔔做到12底中size錫紙兜既份量, 呢個份量送禮最適合!!!!  (二德惠有售, 連蓋)



承熹放學返黎見到都嚇左一跳
 

 


到左全個過程最令人期待既時刻 ------  就係入爐蒸啦, 一層可以放4底, 兩層就蒸到8底, 勁呀~

100度, 45-50MINS 即可!  (中途唔洗加水)

 


上下兩層, 上層用普通鋼架, 唔會阻住下面; 下層用鋼兜, 又唔會頂住上面, 最佳拍擋!




登登登登!!!!!!    終於攪掂晒... 飯後大少忍唔住煎左一底黎食, 味道好唔錯, 唔會太咸...  最估唔到既係, 承熹勁捧場, 不停追食!!!


有Miele蒸爐咁方便, 又有大少奶既食譜, 整蘿蔔糕對我黎講已經唔再係恐懼, 黎緊都會再繼續整多幾底送俾親朋好友, yeah~  


食譜 & tips (copy from 大少奶)

材料:(兩底)
粘米粉    300g
粟粉 2湯匙
鹽 半湯匙 ~1湯匙
麻油    少許
胡椒粉   少許
臘腸  、 蝦米、瑤柱   隨意
白蘿蔔   3斤 =1815g (我做法係分成兩份,一半刨絲,一半切幼條,呢種質感較好)
水    12安士

*倒入糕盤時要分幾次,每次倒入時要輕輕壓實,完成品就唔會鬆散



4 則留言:

  1. 勁勁勁勁 我覺得刨同炒糕都好大工程, 呢個蒸爐真的好鬼正, 好過微波爐多多聲..............好想換啊~~~~~~
    [版主回覆01/31/2013 23:32:29]我隻手今日勁痛>_<
    不過見到承熹食到lam lam 脷, 乜都抵!
    我今日又蒸多五底大大底

    回覆刪除
  2. super super good
    [版主回覆01/31/2013 23:33:05]

    回覆刪除
  3. 我地無炒到咁動 L 啊,其實蒸耐少少時間,效果一樣呢,咁下次咪唔駛廢左支鑊鏟囉

    回覆刪除
  4. 一次過"差" 都好辛苦.....

    回覆刪除