2013年2月4日 星期一

采霖一歲生日快樂!!!!!



哎吔吔.....

我又遲左啦!!!!

2月4日係我家采霖妹妹一歲生日啊!!!!

妹妹, 生日快樂!

媽媽好希望你身體健康, 做個快樂寶寶就夠了~

妹妹11個月大已經識行, 每日都有進步, 越行越穩陣, 依家已經通屋走... 真係精力旺盛到不得了!!!!

其他方面大致上都無乜大轉變, 依家出緊第五隻牙仔, 開始識得反身從床或sofa落地, 每日都不停學學學, 尤其鐘意望住哥哥所做既一切, 跟住即時copycat

有時對住呢個妹覺得佢又可愛又百厭, 真係好抵屎!!!!


你睇下佢幾百厭








真係無時停!!!!

我終於明白人地話, 雖然同一個阿媽生, 但係兩兄妹啲性格真係好唔同!

承熹由細到大都係一個較斯文, 受控制, 膽小, 淡定既小朋友 (依家大左反而曳左 >_<)

妹妹就剛相反, 十分好動, 坐唔定, 好惡死, 好大膽既烈女

就係咁, 我有時都好R頭唔知點教佢?! 

因為哥哥乖開, 依家對住阿妹, 我會覺得有啲吃力, 唔係好敢帶佢周圍去 (最怕佢成日係到大叫) 




Birthday Princess, 一歲啦, 希望妹妹你大大下會明白出街唔可以成日亂咁尖叫啦! 哈~



同埋希望你啲頭髮快啲生多啲









 


爸爸放工係美心買左個彩虹蛋糕, 屬於妹妹自己既生日蛋糕



妹妹平時八點半就要訓, 但今日因為要切蛋糕, 被迫等到九點影埋相先可以訓, 個樣呆滯左!



我知佢好想一手摸落去, 所以我不停係旁邊叫住: 唔好啊, 唔準啊.... (haaa)



係Old Navy訂左兩件衫, 今日生日一定要著晒, 否則無左個意義! (媽媽好seafood)



哥哥今日剪左頭髮, 好冬菇, 哈哈!




好啦, 個蛋糕係你既, 你無得食都俾你掂一下啦~






 

待哥哥替妹妹吹完爉燭後, 妹妹就入房訓lu.....



哥哥見到啲綿花糖就雙眼發光~



估唔到美心既彩虹蛋糕都做到唔同味道既效果, 都OK wor!


如果大家想每日都睇到承熹&采霖既攪笑事, 可以去facebook搵到我地架 : https://www.facebook.com/happinesslittlewomandiana

歡迎大家光臨!!!!!!

6 則留言:

  1. wakakaka, gor gor's hair style is very very baby
    [版主回覆02/07/2013 15:49:07]今次剪到好菇..哈哈

    回覆刪除
  2. 祝采霖妹妹一歲生日快樂!
    [版主回覆02/07/2013 15:49:06] 多謝!

    回覆刪除
  3. 祝采霖身體健康, 天天開心, 精靈活潑, 聽教聽話, 快d生多d頭髮, 叫媽咪再生多個妹妹
    [版主回覆02/07/2013 15:49:24] 多謝烏G姨姨

    回覆刪除
  4. 一歲生日快樂!!~

    回覆刪除
  5. 祝采霖生日快樂!
    睇咗你個blog一段日字了, 祝福你, 大少, 承熹, 采霖一家身體健康, 快快樂樂!

    回覆刪除
  6. happy birthday little sweetie!

    回覆刪除