2013年2月23日 星期六

<<好消息>>Birthday Gift by Kidinc



好消息!!!!!!!!!!

話說Kidinc睇到我上一篇blog 知道2月份係承熹同采霖既生日

佢地知道我一向係Kidinc既粉絲

所以好好咁送左一份禮物俾我地


禮物就係........

 

 


 

 



 


 





 

 

禮物就係送我同埋我既讀者獨享全店7折優惠!!!!!!! (之前過年期間都有七折, 但已經完結, 依家真係只係for 我同你地咋~)

大家只要係佢地既Website : www.kidincstore.com 到結帳時打入: dianarocks 就可以享有7折啦~

呢個優惠由今日起至到3月10日, 大家唔好錯過啦~


**  多謝Kidinc 咁窩心既禮物  **




 

4 則留言: