2013年1月14日 星期一

天神村@樂富廣場

之前見烏吱一家去天神村影相, 覺得好靚, 但一知道要排成個鐘頭隊就即刻打消念頭

咁啱前日開車經過紅隧見到樂富廣場既廣告, 又撩起我條筋想去睇睇

所以尋日就約埋契媽契爺一齊去!!!!

我第一次去樂富廣場, 估唔到都幾大, 加埋有IQ博士既裝飾, 感覺都幾靚~



可能已經係尾聲加埋夜晚, 所以只需排大約15MINS就可以入去, 但每次分批入去只可以逗留30mins




好可愛呀!!




承熹好識得合作一齊擺pose




扮'屎'



同契媽一齊扮屎













妹妹要飛先肯笑







哈~




兩隻街童



影到後段哥哥急VV, 跟左爸爸走去廁所...剩返妹妹同我地影相







食酸梅乾變超人~




係另一期都有一個戶外既擺設, 都好靚~



妹妹依家都鐘意落地行, 唔肯成日坐車仔






食完飯再出去戶外影相, 無乜人, 真好!












哥哥係食飯時, 等食等到訓著左! 哈~



真係好靚!!!
 
但我成日有個疑問, 每逢呢啲大型主題公仔展覽完結後, 呢啲公仔會放去邊? 尤其立體個啲, 會攞去其他國家繼續擺定摧毀佢?


提外話:

我開左個facebook fans page 專放承熹同采霖既相或其他分享, 如果大家有興趣都可以去俾個LIKE~

1 則留言:

  1. 囡囡好似都幾高下喎
    [版主回覆01/17/2013 12:41:06]我唔知佢依家算係咩size, 等2月頭去健康院check check

    回覆刪除