2012年12月30日 星期日

2012拜拜啦!!!!

大家好!!!! 呢兩日好凍啊... 大家有冇著多件衫啊???

我一向都唔係怕凍既人, 但呢兩日真係有啲後悔無買件厚啲既褸, 屋企啲褸大部份都係較薄身, 真係凍屎人!

今日係大除夕, 大家有冇咩特別節目??

我其實好想出街感受下大節日氣氛, 但無奈妹妹仲細, 今日又凍, 所以我都係無勇氣拖住兩隻小鬼出外倒數

希望過多年兩等佢地大個少少, 我可以重溫久違既倒數氣氛啦!


對我或好多人黎講, 年尾十二月至年頭二月都係每年好期待既日子

十二月聖誕節一向都係受歡迎節日, 一月就係小妹生日月, 二月就係農曆新年加埋我三個愛人既生日, 所以呢三個月對我黎講就好似特別唔同咁

雖然日子都係咁過, 但好似特別開心同埋好重holiday mood...wakakakkakaka


黎到2012年最後一日, 我真係好感恩過去呢一年 (應該係一直以來) 神既保守及愛戴,

人生必然會遇到挫敗或不如意既事, 但我好感恩自己所遇到既都係小事, 而且都感受到神既倍伴,  

將來既路係點無人會知, 但我好希望係我人生中無論發生咩事, 我都會記得依靠神..


依家呢個世代唔可以話好灰, 但實在越黎越多不可理喻, 變態, 道得淪亡既事發生

之前傳到鬧哄哄既1221世界末日 見到好多人既評論都會覺得, 如果真係世界末日都無所謂 (因為好多既人心態都係, 反正大家一齊死, 唔係只係我一個死)

直到過左1221大家就覺得死唔去喎, 可以馬照跑, 舞照跳!!!!

但其實世界末日未必仲係'有排'先發生既事, 因為神講過, 呢個世界係無人會知邊一日係末日, 所以世人要警醒, 做好準備.

不過好多人都寧願相信瑪雅預言都唔選擇信相聖經既預言, 實在令人好擔心

我唔係一個好叻傳福音既人, 不過我真係好希望如果大家有時間, 不妨花少少時間跟朋友去下怖道會或了解下基督教呢個宗教, 我肯定如果你願意打開心窗去接觸了解, 必定有所得益!

祝大家大除夕快樂, 新年進步!!!! 




2 則留言:

  1. 新年快樂,祝兩位寶寶健健康康,一家開開心心過每天(*˘︶˘*)

    回覆刪除