2012年12月20日 星期四

承熹聖誕表演日2012




遲來的.............  聖誕快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



上星期三係承熹學校既聖誕表演日

相信好多家長都十分期等呢一日

因為平時送左小朋友返學, 好少有機會見到佢地係學校既點滴, 只係靠老師偶然既提及, 當然唔夠喉啦!!

所以, 今次係第一次親眼睇到佢地參與學校群體表演, 真係十分難得及珍貴



未開始前, 學校播放小朋友們平時練舞既片段, 好可愛! 睇得出佢地都好enjoy, 好乖巧~ 但可惜搵唔到承熹, 可能前排成日病, 請左假, 所以影唔到

當我知道有聖誕表演時, 我就問承熹: XA, 你學校遲啲有表演, 你知唔知自己扮咩呀?  XA答: 唔知喎!

跟住我從另一位媽媽到得知佢個女話自己扮聖誕花後, 我又問XA: XA, 小瑜扮聖誕花, 咁你扮咩? 聖誕樹? 定聖誕老人?

XA依然一臉懵然咁答我: 唔知呀!

到左當日返到學校見到貼左張節目表出黎時先知, 原來佢地分左三組, 分別表演三首歌

小瑜表演"聖誕花" 承熹表演"大家快樂唱歌", 唔怪之得問親佢扮乜都話唔知!






佢地係第一組出黎表演既小朋友, 全部都未夠三歲, 細細粒, 可愛到不得了!

最意想不到係, 咁細個小朋友竟然可以乖乖聽老師指示企係正確位置, 唔會亂走, 唔會大叫失控, 大家好合作咁表演晒成首歌

雖然呢首歌無承熹份, 但見到佢地咁細個人仔咁乖, 我都好有感觸, 睇到眼濕濕, 拍爛手掌!





小朋友們真係好可愛





到承熹出場啦!!!!!!!!!  好好彩我個媽媽朋友留左個靚位俾我, 我先可以咁緊距離睇住承熹表演




承熹好攪笑, 佢跟足動作, 但無笑容, 哈哈!















 


唱到最後完結時, 承熹突然踎低, 我同大少都奇怪佢做乜咁快走人? 

但原來承熹係負責踎低攞個鈴鈴敲一下作結尾, 我同大少都好surprise佢竟然擔上如此"重任", 哈哈....

事後睇返段片, 臨尾快結束音樂時承熹係自己o係無老師提示下攞起鈴鈴上黎'叮'一下, 我地真係好驚訝佢竟然知道自己有重任, 而且能夠順利完成, 爸爸媽媽好為你感恩自豪呢!



最後另一組N班既小朋友都好可愛, 好叻叻





P.S.   希望其他家長們唔好介意以上照片及影片有影到  貴子女, 本人只作紀念, 沒有惡意! ^_^ 


 

4 則留言: