2012年7月24日 星期二

餓底7月份聚會

上星期六係餓底七月份聚會, 今次大人唔齊腳, 但BB齊晒人啊!!!!

我地好期待阿茄既茄汁豆出世, 到時又多個靚仔啦~

因為有小朋友, 始終都係o係屋企聚會會方便啲, 適合小朋友通屋玩

B媽同甜甜係七月之星, 我地選擇左去B媽屋企, 打攪晒啊!!!!


B媽屋企夠晒大, 小朋友除左可以通屋走外, 仲有好多玩具玩呢~



就係呢座煮飯仔, 我見到都興奮, 何況啲小朋友! 細陳生同餅餅已經急不及待.... 哈~




新屎坑! 承熹未見過呢款potty, 所以對佢好有興趣




點解去便便都咁好有野玩既




大家年紀相差唔算好大, 一齊玩好開心



B媽實在太體貼, 知道我地一拖二'能', 所以唔洗我地預備食物! 相反佢大住個肚仲準備俾我地食啊~

有肉燥麵, 雞翼, 豬頸肉, 仲有芒果雪糕! 簡簡單單, 但全部都係homemade既, 多謝晒B媽B爸熱情既招待

另外仲有甜甜焗既戚風蛋糕, 真係一陣風咁.... 呼一聲俾啲細路KO晒!



細陳生應該好有烹任天份, 由頭到尾都無離開過呢座廚房呀~




傻豬餅餅..



多謝B媽送俾妹妹既headband, 帶左即時女仔左!







承熹唔知做乜冤口冤面咁, 反而妹妹仲笑得開心過佢



可惜細陳生訓著左, 又唔齊腳!







餅餅好似親善大使, 好活躍...哈



唔通女仔真係鐘意同女仔玩返? 承熹好八掛, 好似想埋堆又唔好意思




Jadie大個左好多, 識講好多野








妹妹唔鐘意坐地下, 一坐就扁咀








我同哥哥一樣反手食手指架!



佢兩個企得好攪笑



妹妹, 你出年就識得同哥哥姐姐一齊玩架啦~



Jadie對於iphone自拍功能好有興趣, 哈



玩完成個下午突然風雲色變, 大風大雨, 但走既時候竟然見到彩虹, 好開心!

3 則留言:

  1. 有o左細路, gathering 係屋企都真係方便好多............不過, 我們遲d涼d都有搞下郊遊啊! hehehe...........我未出blog, 想係你同b媽樹借d相用下先
    [版主回覆07/25/2012 16:49:34]係呀, 有時出去high下tea, 有時郊遊下, 有時家聚下, 唔同活動都幾好!

    啲相隨便用啦~

    回覆刪除
  2. Diana,好耐無回應呀,你好呀
    承熹好錫妹妹呀...好溫馨呢...
    恭喜承熹拍左廣告做左廣告新星,拍得好正呀個廣告
    [流浪影子回覆07/31/2012 21:54:11]哈 ~~ Diana
    你 post 出來嘛
    [版主回覆07/31/2012 01:25:46]影子,
    哈.. 多謝你呀, 你都有睇過個廣告?

    回覆刪除
  3. 好耐冇睇過你blog喇, 以為你唔會再寫, 誤打誤撞入返黎, 原來你update返, 只想說返句: 恭喜哂添多個妹妹, 祝你地一家幸福!
    [版主回覆07/31/2012 01:19:46]係呀, 因為想記錄返啲小朋友點滴, 所以又寫返, 多謝你呀!!

    回覆刪除