2012年7月2日 星期一

7.1回歸日@Element

7.1回歸日又黎, 十五年了.... 真係唔講唔知已經十五年!!!!

7.1既來臨即係代表2012年又過左一半, 係下半年既開始

7.1對每個人既義意唔同, 今日睇報紙見到真係好多人遊行...

我對政治唔熟悉, 只係希望所有人都能以禮相待, 和睦共處, 互相尊重

所以7.1對我地一家黎講係一日珍貴既家庭日, 加上天氣好好, 一定要好好享受假期


個天好耐無咁藍, 藍到好似畫咁sharp...

我地一家去左圓方搵食, 但唔知點解當日勁多人去圓方, 等左成大半個鐘先入到停車場, 餓到暈了!


 

大少之前已經想黎圓方露天餐廳到試下, 我地最後揀左Joia


因為等入停車場泊車嘥左好多時間, 所以我地好晏先到, 去到Joia 已經無乜人, 佢地既Semi-Buffet去到三點, 我地坐低即開餐 


估唔到有生蠔食, 仲係幾唔錯! good~



承熹都好肚餓了!


款式選擇唔多, 只有少量沙律, cold-cut, 同埋海鮮, 不過因為環境舒適, 天氣好, 所以總括感覺都OK, 哈!



妹妹好乖自己周圍望, 無阻住我地食野

 





承熹見到有包包食又好開心...



我個main course - Homemade Seafood Pasta, 味道一般



大少既烤羊肉, 好好味!




另外甜品都係自助形式, 選擇一樣唔多



但有承熹最愛既藍梅, 士多啤梨, 西瓜等...



有藍梅食就好得戚



仲擺埋pose俾我影






古惑豬!




成日學大人

 

 


天氣好好啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!










妹妹準備想訓覺了!




之後入返商場見到Hermes做緊小型展覽, 走入去睇睇






佢地個主題係"暫停時間", 每位參觀者一入去既時候, 有位工作人員會簡單講解主題意思


如身上有顯示時間既物件(如錶, 電話), 就可以放入大會提供既袋仔, 意味住暫停時間, 而呢個袋仔係送俾參觀者的








 







雖然展覽館屬於好小型的, 但都整得好靚, 不魏係HERMESSSSSSSSSSSSSSSSSS啊!!!!!!! 哈~

3 則留言:

  1. LIKE 你地兩個一齊托住個頭個樣, 神情好似haha
    [版主回覆07/03/2012 01:11:12]我都好鐘意呢張,承熹個樣好抵打

    回覆刪除
  2. 我地第二日先家庭日,妹妹又肥咗又白咗....亦定咗好多.

    回覆刪除
  3. 超愛妹妹.............佢個脾脾真係好肥美~

    回覆刪除