2012年6月28日 星期四

我的寶貝采霖

 
妹妹... 仲有幾日就五個月大啦!

妹妹係一個好乖既女女, 佢好少喊, 又唔洗要人暗訓覺, 只要食飽同佢玩一陣, 佢就可以自己安然入睡

不過妹妹偶然都會發牢騷投訴我地

例如我地全部人走開晒, 無人理佢, 佢就會大叫大喊

又或者當佢好眼訓, 但我地嘈住佢, 攪到佢訓唔到, 佢都會發脾四

不過總括黎講妹妹都係一個可人兒!





好鐘意同妹妹既自拍照, 妹妹好Sweet



其實我諗大部份有兩個小朋友既媽咪都有此同感, 生左第二個後, 對阿二一定係無第一個咁緊張

雖然話生左妹妹, 但除左頭一兩個月會有少少忽略第一個外, 其餘大部份時間仍然係會同大仔/女相處多啲

反而做妹妹/弟弟既, 可能每日先得到媽媽一小段時間同佢地玩

原因係第一個已經識行識走有反應, 有要求, 所以好自然我地既attention都係去左大仔/女到

好多人問我地有冇偏心錫哥哥定妹妹??

我地覺得無囉, 因為兩個都係自己既寶貝! 但講到時間分配, 又好似有少少對妹妹係不公平

希望妹妹再大啲時, 可以同埋哥哥一齊玩, 咁我講故事, 食茶點, 去公園等等等都可以一齊做..


請問第二任媽媽有冇咩湊仔/女心得分享下, 點樣先唔會有偏心既事發生, 又有咩要需要注意呢?



















我係6月22日開始停左無餵人奶啦, 其實都有少少失落,

兩胎都唔成功做全人奶媽媽, 一次衰食損奶頭 + 人奶知識唔夠下, Miss 左頭段黃金上奶週, 攪到追到氣咳都追唔到, 堅持到五個月就停

今胎又係衰食損奶頭, 另外就衰妹妹太爛訓, 一埋身就訓, 原來含住無啜又係上唔到奶, 我又一次乃野 (成日抱住佢啜半個鐘至九個字, 以為佢有啜, 原來個隻唔算)

呢啲日子真係一世都唔會忘記, 雖然辛苦, 但佢地係我好珍貴既片段

如果, 如果, 如果,, 再有一次機會俾我生多件, 我一定一定會再試, 就算幾辛苦都會試!



采霖, 媽媽未能夠俾最好既你, 但希望你都能夠健健康康咁成長! I love U~


9 則留言:

  1. 通常d人都係錫細既多d架喎,因為佢地唔識take care自己嘛,可能妹妹太乖了所以妳覺得少咗理佢啫,大d要成日同佢扮靚又會好d架啦!
    [版主回覆07/03/2012 01:07:47]我又想佢唔好大得咁快,但又想佢快啲大同哥哥一齊玩

    回覆刪除
  2. 損都好過塞....其實我覺得餵多d 對小朋友同自己都會好d。
    小朋友就有好d 免疫力
    [版主回覆07/03/2012 01:06:54]我未試過塞,但損都好慘,每次食損住俾佢食都痛到入心架!嗚..

    回覆刪除
  3. 妹妹真係好 sweet 呀! 仲好好肉地 tim!!!!
    [版主回覆07/03/2012 01:05:38]但自從無飲人奶,好似無咁肥了

    回覆刪除
  4. 個名好好聽呀
    [版主回覆07/03/2012 01:05:07]多謝你!

    回覆刪除
  5. 妹妹好可愛!!!
    [版主回覆07/03/2012 01:05:15]

    回覆刪除
  6. 幸福又溫馨.

    回覆刪除
  7. 恭喜妹妹5個月大!! 好可愛啊!!! 謝謝Diana 之前的留言,我最近都繼續喝mothers milk tea 和繼續pump 奶, 都只有5-10 ml!! 但今早開始有'花灑‘情況出現了,感謝主!雖然分量還是不太多,但感謝主沒有之前的dry 了!! 謝謝你的鼓勵和祝福! God bless your beautiful family too ^^

    回覆刪除
  8. 你一仔一女應該唔會偏心到架喎, 因兩個大大吓性別唔同需求都會唔同, 慢慢解釋佢哋聽点解有不同對待就好了, 我兩個都係仔重只差2歲, 所以我就要盡量做得好公平, 但有時佢哋都會覺得有偏心, 做到問心無愧就好了

    回覆刪除
  9. 好耐無來啦~~~真係恭喜晒你呀~~~~~~~

    回覆刪除