2012年6月27日 星期三

阿戊整餅

<28M>

今日係承熹最後一次返幼樂坊, 過埋呢個暑假就正式返N班啦!

我又要講多次, 我真係好唔捨得承熹要返學啊! 嗚~~~~~

一眨下, 大個仔啦, 要返學啦, 唉....

我好衰咁覺得, 一上左幼稚園既小朋友, 就會開始駁咀駁舌, 會有藝術家脾氣, 會要面子

總之, 就唔係依家呢個天真無邪既感覺!!!! (我好失落)

講返正題先,

幼樂坊係有家長倍伴的(playgroup形式), 而且都返左一段時間, 所以對家長們及每位小朋友都特別有感情, 真係好唔捨得佢地.....

但天下無不散之廷席, 希望將來有機會再撞返啦!


尋日特登同承熹一齊整左啲造型曲奇送俾同學仔



又係跟Vanliy既食譜, 讚!




個麵團當然係我做架啦, 因為承熹仲細, 唔洗篩粉, 費事佢攪到一獲粥, 都係我自己整左先!


過左大約一小時急凍, 可以印模啦!

承熹真係'好似' 小師父咁, 扮得似模似樣啊! 哈哈


依家咁純真既樣 我好愛啊!!!!!


之後媽媽教佢印模




佢都學得幾足, 識得用另一隻手襟住落去






加埋個樣模


好好玩呀!!!!






完成第一盆


Yeah, 好有滿足感!!!!




趣事一則:

話說我入廚房睇下啲曲奇有冇焗燶既時候, 承熹走黎同我講

承熹: 係咪食得曲奇啦?
我: 係呀, 等一陣焗完就食得
承熹: 哦(走左去廳)
過左五秒到...
承熹: 啲曲奇好好食呀!
我行出廳望下, 見到承熹揸住一塊未焗既米奇麵團係到食, 仲要已經吞左兩隻耳仔~ OMG!!!





出爐了!!!!!!



好可愛既造型曲奇!!! 因為要壓圖案, 所以比起一般牛油曲奇會較硬身, 但就少左一份油膩既感覺, 我老豆係咁偷食


承熹都好鐘意食, 不過我同佢講, 啲曲奇係送俾同學仔, 要sharing,, 所以佢都好乖只係食左兩塊就無再話要食!

今日送俾同學仔, 佢地都好鐘意! 見到小朋友好天真咁笑得好開心, 我都覺得好開心

8 則留言:

  1. 你好似好耐無POST你D 製成品, 承熹勁Q呀, 走去食麵糰, 仲要話好味, 你下次同妹妹整既時候記住睇實妹妹有無偷食啦.
    [版主回覆06/28/2012 12:48:57]我真係好耐都無整甜品, 希望遲啲有機會可以做多啲啱小朋友食既野, 可以同大家分享下

    回覆刪除
  2. @@.......食左生cookie, @@....

    我都認同就係開始讀書的細路就好鍾意駁咀....
    [版主回覆06/28/2012 12:48:19]除左駁咀, 個樣又無咁得意,, 總之就唔同晒! >_<

    回覆刪除
  3. 時間過得很快呢!! 由從前在悉尼看你在杜拜生活的片段 (我還記得你說杜拜沒有冰糖,我說可以寄給你,你卻客氣的說不用了 ^^),到今天你在香港我在美國,而且我倆都是媽媽了 ^^ 很感恩呢!! 承熹真的很可愛呢! 上帝繼續賜福你們一家!!
    [版主回覆06/28/2012 12:48:27]好感恩呢, 我地係到識既, 真係大部份都由單身, 結婚, 再生BB....
    雖然大家素未謀面, 但個份親切感又好實在. 好開心都知道你依家有左BB, 生活幸福快樂, 祝你仔仔健康, 快高長大~

    回覆刪除
  4. 好靚啊, 睇到都想食啊..HAHA
    [版主回覆06/28/2012 12:47:48]

    回覆刪除
  5. 好認同未返學的小朋友是清純d
    希望承熹係例外的
    [版主回覆06/28/2012 20:36:13]我諗都幾難, 哈!

    回覆刪除
  6. 承熹真係叻仔!!!!
    [版主回覆06/28/2012 20:36:02]佢一時時, 有時激到我嘔血!

    回覆刪除
  7. XA is good boy forever forever 來緊多幼樂坊o既人同XA一齊讀N班嗎?
    [版主回覆06/28/2012 20:35:45]其中有一位女同學會同承熹一齊返N班呀!!!

    回覆刪除
  8. 佢問完你之後竟然食咗未焗既曲奇,真係好純真呀,thx sharing!
    我都睇到好

    快樂😄好開心呀!
    [版主回覆07/03/2012 01:09:11]

    回覆刪除