2012年6月7日 星期四

妹妹病倒了(4m)

幾日前承熹開始有少少鼻水同埋體溫偏高, 但又未去到發燒, 我不停叫承熹飲多啲水, 希望佢可以自己打勝仗

我係一個唔鐘意一有少少病就去睇醫生食藥既人

不過我都明白依家既菌好惡, 唔睇醫生可能會令病情更嚴重

最後我選擇攞返之前醫生開定俾承熹看門口既收鼻水藥俾佢食
 
希望可以及時止病!

不過可憐既妹妹又俾哥哥傳染, 前日一早開始發現妹妹鼻塞

今次唔敢怠慢, 即刻去睇醫生

我個家庭醫生好多時都話, 唔太嚴重就唔好食藥, 等佢自己打下仗先

今次佢又係咁講, 我就話: 唔好啦, 上次試過一次, 打唔贏不特止, 仲攪到咳同好多啖

醫生最後都係開左藥, 因為妹妹無發燒, 所以醫生順便幫佢打埋四個月大既疫苗



妹妹呀妹妹, 你仲乜同媽媽影相時個樣咁不耐煩既??



你知唔知媽媽好錫你架!!!!



妹妹應該都係鐘意自己一個影




個樣即時寬容返



個個見到妹妹都話佢好肥好好肉, 肥過承熹當年!

我睇返Record, 其實哥哥係肥啲, 不過哥哥出世時都重過妹妹, 所以肥過妹妹都係正常!




尋日同妹妹返健康院, 佢既體重有7.32KG(16磅)

估唔到妹妹一日四餐奶, 每餐6-7OZ都可以重咁好 (因為妹妹好懶訓, 加上我又懶, 所以佢食完八點半餐奶我就唔會再餵, 由佢訓到第二朝八點半)

初時仲怕一日食得四餐奶會唔夠磅, 依家我就可以放心晒!  感恩~



妹妹同哥哥一樣勁愛食手指, 一得閒就塞隻手入口




承熹由妹妹出世已經好鐘意抱妹妹, 成日都嚷住要抱, 但妹妹次次俾哥哥抱親都喊

依家大個女左, 終意知道哥哥錫佢, 平時見到哥哥行過都會笑, 上面張相仲笑得好得戚, 哈!



有一次去完朋友家聚會, 朋友幫我抱住妹妹, 佢講笑咁同承熹講: 我抱妹妹返屋企好唔好?

承熹: 唔好呀!!! (好認真咁講)
我: 俾妹妹跟姨姨返屋企一日呀, 遲啲再帶妹妹返黎好唔好?
承熹: 唔好呀!!! (好肉緊咁講)
我: 承熹係咪好鐘意妹妹? 唔捨得將妹妹俾姨姨呀?
承熹: 係呀!!



承熹, 如果你將來都一樣咁錫妹妹, 咁珍惜呢份兄妹情就好啦!




妹妹, 你都要一樣咁錫哥哥呀! 知道嗎~


*********************************************************************************************************************************************



打完針既妹妹有輕微低燒, 但好快就退左, 胃口同心情都正常



唯一嚴重左既係 ------- 更加懶訓!!!!!!  真係訓到過晒時間都唔識醒, 要摷醒佢食奶, 食完再訓過!
希望承熹同妹妹都快啲好返啦~


8 則留言:

  1. 妺妺、哥哥、媽媽、爸爸都加油!!!
    [版主回覆06/08/2012 19:04:54]多謝!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 妹妹好似好高咁...
    佢坐o係度拓晒腮個樣好似好enjoy...LIKE!
    [版主回覆06/08/2012 19:04:41]妹妹高度一般啦, normal size,同哥哥差不多
    我都好鐘意個張, 好攪笑~

    回覆刪除
  3. 對住呢對活寶貝,你真係日日都咁happy!
    [版主回覆06/08/2012 19:03:16]乖既時候就HAPPY, 一扭計時就好ANGRY!! 哈~

    回覆刪除
  4. 真係好容易傳染嫁‧我似我兩個小朋友咁,哥哥唔舒服不久弟弟就跟住唔舒服‧
    [Cyclamen回覆06/11/2012 10:12:22]我好怏就知答案啦.因細佬8月會返PN班了.
    [版主回覆06/08/2012 19:01:06]係啦, 大既病, 細既多數招! 不過醫生話呢個世界好公平, 大仔多數一歲前好少病, 因為無人傳染佢, 但到返幼稚園就成日病; 細B就相反, 一歲前成日病, 因為俾哥哥/姐姐野到, 但到左返幼稚園就會少病, 因為已經有抗體了!
    唔知真定假, 但又好似有啲道理

    回覆刪除
  5. 妹妹真係好肥好好肉喎..

    回覆刪除
  6. wish mui mui speedy recover

    回覆刪除
  7. 睇見佢地病, 真係好心痛架, 有時寧願自己病好過!!
    妹妹好可愛呀, 佢既脾脾肥嘟嘟, 好勁呀!!

    回覆刪除
  8. 兩兄妹都好sweet ar` ^^

    回覆刪除