2012年6月25日 星期一

承熹的雀巢金裝能恩廣告



承熹人生第一個廣告今日出街啦!

我做阿媽既都唔知, 多得身邊朋友通知, 哈哈~

其實都拍左接近兩個月, 原本由好期待變得有點遺忘

今日下午捕住個電視, 終於係六七點既時候睇到啦...

短短三十秒既廣告, 其實拍左兩日, 由朝到黃昏, 都幾攰~

但好彩既係, 承熹係一個為食仔, 一有野食引下佢, 乜都肯跟住做

所以大家都大讚佢好乖,好專業, 哈哈 (佢個兩日食既零食係等於半年來既quota)

anyway, 我好多謝朋友L通知我有個咁既casting機會, 更多謝廣告商既垂青

俾左一個好好既回憶我地



當日既花絮:


廣告中媽媽, 係日本人, 我見到佢都有好多廣告, 最近大金冷氣, Oneday acuvue etc


休息中...



現場並無真實道具, 全部都係假發布膠


拍攝場地係一間獨立屋, 樓高三層, 有花園泳池, 好大好靚.... 但因為有太多工作人員及器材, 所以打開晒啲門, 無乜冷氣, 加上大大枝射燈射住, 熱到承熹成頭汗要時不時吹返乾個頭!


除左有大量零食, 仲有專人倍承熹玩, 逗佢笑, 呢位哥哥好有愛心




YEAH~

 

 

 

 

29 則留言:

  1. 承熹好得意好專業呀

    回覆刪除
  2. 我頭先睇電視以為自己睇錯
    原來真係你個寶貝仔 ^_^

    回覆刪除
  3. 承熹好叻仔呀, 笑得好sweet ! Good Job!!!

    回覆刪除
  4. 呢個廣告我有睇呀....原來係承熹嚟架....好Pro呀佢

    回覆刪除
  5. 哦~~原來真係承熹,我第一眼見到佢就覺得好熟口面啦...

    回覆刪除
  6. 個廣告有好多XA大頭, 又靚仔, 真的正正正! 佢出鏡率多過果位媽媽啊, 呵呵呵~ 我一定要叫餅餅好好mark實XA呢位女婿, wakakkakka ~

    回覆刪除
  7. 果然我冇認錯。 我睇完個廣告都同我老公講話好似 blog 友個仔仔。 原來真係佢! 好靚仔, 好得意

    回覆刪除
  8. 我尋日都見到啊, 我仲唸點解咁似承熹架呢....好靚仔啊^^

    回覆刪除
  9. 噚晚睇到呢個廣告, 已經覺得個小朋友好似承熹...原來真係承熹黎架!!

    回覆刪除
  10. so cute!!! 羨慕 ing!!!

    回覆刪除
  11. 好真係得意呀!

    回覆刪除
  12. 噚晚睇廣告時都覺得似承熹,原來真係佢! 好可愛呀!

    回覆刪除
  13. 到佢都拍得好開心呀!

    回覆刪除
  14. 承熹好可愛呀, 仲上埋鏡, 好靚仔呀

    回覆刪除
  15. sooooooooooooo cute!!!! so precious!! Praise God ^^

    回覆刪除
  16. A La Claire Fontaine2012年6月26日 晚上9:41

    承熹好上鏡,你好快做星媽啦

    回覆刪除
  17. 我尋日都見到個廣告..係咁睇,覺得好似承熹..但又唔見你提起喎...原來真係佢..醒目仔呀 ^^

    回覆刪除
  18. 幸福小女人- Diana2012年6月27日 清晨6:40

    多謝大家既捧場啊, 哈哈!!!

    回覆刪除
  19. Ho cute superstar later!

    回覆刪除
  20. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~2012年6月29日 晚上11:00

    哈哈~ 我今早睇廣告見到好像妳個仔呀~
    我再看番原來真的是呀~
    好攪笑呀~ 你個仔 !!

    回覆刪除
  21. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~2012年6月29日 晚上11:01

    仔仔好上鏡呀, 又開心@@

    回覆刪除
  22. 第一次播時我都覺得好似妳仔仔呀! 原本想叫妳留意下呢個廣告. 佢真係好靚仔呀^~^

    回覆刪除
  23. 尋日係百佳見門口D 防盜sensor 廣告位全部包晒能恩廣告, 有好多個承熹,好叻呀!!!!

    回覆刪除
  24. 咦!我家忻忻是吃能恩的。
    承熹拍得很可愛呀!

    回覆刪除
  25. Great commercial! So adorable! Congrats!!!

    回覆刪除