2012年5月31日 星期四

High Tea @ Sevva



 
尋日同大少奶去太子大廈25樓Sevva食佢地既 tea set

未生妹妹之前已經想去呢到試試, 一直未有機會, 難得大家都得閒, gogogo...



呢到high tea時段無得訂枱, 兩點半開始入座, 有室內SOFA位及露天座位, 其實坐出面都好舒服, 不過我怕熱, 又怕無啦啦落雨, 所以都係坐入面穩陣啲



$520 for 2



我地早左少少去攞位, 同承熹玩下自拍


傻豬仔


好鐘意自然光, 影乜都特別靚~



小朋友始終都係無時停, 鐘意乜都攪下, 不過承熹都算乖, 至少我認真話佢時, 佢都會聽話

其中一位waitress周黎話承熹好乖, 唔會大叫大嗌, 事關佢地前一日招呼左一枱有小朋友既客人, 佢話個小朋友全程不停大叫, 好騷擾!

我都好感恩, 承熹由細到大跟我出去食飯或去玩, 佢都唔會大吵大鬧, 有得食佢就坐定定, 有得玩都玩得好斯文, 

就算跟我返教會聚會或崇拜, 佢都會好合作!  多謝你呀, 承熹~


Tea Set一到, 承熹開心到彈起!!!!!


佢真係好為食, 同媽媽一樣, 哈!!!


學大少奶話齋, 呢個歲數既小朋友係最好玩, 有童真, 但又有少少主見, 明白大人講野, 但又有少少唔明, 鐘意摸仿大人, 有時令到你好激氣, 但同時你又會覺得佢因為天真先會做錯, 跟住又嬲唔落, 真係嬲你又唔知, 話你又唔好意思



叫佢坐過黎我呢邊, 係都唔肯, 可能佢覺得自己大個仔, 要自己坐!



係我地影緊食物既時候, 衰豬好快手咁攞左條蛋卷黎食, 哈! 三條俾佢食晒咁滯, 我同大少奶每人食1/3條咋, 好好食~

 

迷你蟹餅burger, 最正!



左: Sevva雜菜春卷 -- 好好食! 右: 煙三文魚忌廉芝士鬆餅 -- 又係好好食!



迷你rib burger -- tasty!



Ms B's 火雞沙律三文治 -- 唔錯



左: 包到好似粒糖個條係雞卷三文治 -- OK   右: 黑松露炒蛋配多士 -- 松露真係好香好香



野菌配cracker -- 承熹最愛上面啲菇菇



焦糖Crunch Cake, 個蛋糕超鬆軟



菠蘿蘿蔔蛋糕 -- 我覺得一般





左 : Mont Blanc - Good  中: 朱古力蛋糕 - OK 右: 朱古力士多啤梨 - 我無食到, 俾晒承熹食, 但大少奶話好甜!



承熹食得最開心, 開心到成日手舞足蹈, 引到隔離枱啲客人都笑佢!


 




What a nice day!!!!

 


撞啱隔離枱有人生日, 佢地order左Sevva 既Signature cake - Princess, 連個名都好聽過人, 承熹見到又係好興奮



臨走時帶承熹出去露台望下, 個傻豬見到啲車呀, 人呀, 船呀全部都變細, 佢話: 嘩... 好多車啊!

 


大個仔啦, 識得留意周圍事物




呢張影到我好肥, 但我好鐘意承熹笑得咁開心!




呢到仲有好多好靚既Cake埋, 大家有興趣可以試下!

6 則留言:

  1. 妳囝囝真係笑得好天真好開心呀,令睇到既人都開心埋!
    [版主回覆06/08/2012 13:16:22]係呀, 佢啲手手腳腳仲好漲卜卜, 相反阿妹係纖長型, 兩個好唔同!

    回覆刪除
  2. 係囉..家下好多小朋友真係周街係到大叫架...
    [Ben回覆06/08/2012 21:50:03]呢個我都明白...所以妳記得同妳個兩個小朋友講多D點解唔好咁做呀..
    [版主回覆06/08/2012 13:17:56]我都見到有啲小朋友係咁, 但做左阿媽後又會體諒多左, 邊個阿媽想見到自己細路咁樣, 有時真係控制唔到, 又唔想係街到大吵大鬧, 都幾無奈! 但唔出聲又俾人話無家教,, 唉~

    回覆刪除
  3. wooww look so yum

    回覆刪除
  4. 承熹真係一個聽話又活潑既小朋友

    回覆刪除
  5. 承熹一定食到好飽啦, 個肚腩仔突晒出黎 ^v^

    回覆刪除
  6. 哩間既TEA SET, 我地都想試好耐呀!! 反而佢老細開既另一間CAKE SHOP MS B'S CAKERY 就試左!!
    我都同意哩個時候既小朋友係最好玩, 不過有時候又真係又愛又恨架!!

    回覆刪除