2012年5月30日 星期三

O3 by Oyster @ Cityplaza

某一個星期六, 我地一家三口 (因為妹妹太細個, 所以有時出街都唔會帶佢去) 去左太古城UA戲院內有一間餐廳到食lunch




O3 by Oyster -- 之前係openrice見啲評語都唔差, 但一直無機會試

撞啱個日行過見lunch time都唔係太多人, 就入去試下啦!




環境其實無乜特別, 間餐廳係UA戲院小食部隔離, 無遮無掩, 但勝在夠寬敞, 又有充足陽光射入, 感覺都唔太差



驚喜位  :  佢地有All Day Breakfast, 係大少既至愛!!!!!!!!!

我一見到有都唔洗問, 可以100%肯定佢實叫呢款, 配料自由配搭, 大少揀左四款 (焗豆同蒜蓉包係本身已包), 大約$6X 包餐飲, 另加$20有龍蝦湯長通粉 (叫左俾承熹食)

呢個價錢唔貴, 仲要係好好食! 剩係講個漢堡扒, 腸同埋炒磨菇, 已經好滿意!



加$20有一碗都幾大碗既龍蝦湯長通粉, 啱晒俾承熹食, 味道唔錯, 佢食晒~




我叫左個海鮮沙律, 大約$108 (唔太記得), 有洋蔥湯配沙律多士!  洋蔥湯又係唔錯~

大少好好笑, 佢以為我叫$108個海洋沙律就係得上面咁少, 佢仲問我夠唔夠飽架?

 



一黎到我已經好開心, 因為全部都係我最愛既沙律菜, 仲有兩隻大蜆, 墨魚仔超正!!!!!


 


最後當然唔少得香濃咖啡做ending 啦~~~~

有機會要再去試下其他扒餐或義粉, 相信應該都會幾唔錯!!!! 依家一至五晚餐及六日全日用某啲信用咭仲有九折~


食完去豐澤倍爸爸買新玩具!

 



 承熹VS古天



承熹提早送俾爸爸的父親節禮物

4 則留言:

  1. 嘩~~呢份禮物真係正...係咪爸爸自己揀嘅呢...
    [版主回覆06/02/2012 00:51:37]當然係爸爸自己揀啦!!!!

    回覆刪除
  2. VS 古仔嗰張承熹好型仔呀!
    [版主回覆06/02/2012 00:51:09]佢好攪笑, 自己一行埋去望下古仔, 就學佢擺pose

    回覆刪除
  3. Your son is so cute ^^ so lovely ^^
    [版主回覆06/02/2012 00:49:44]thank you!!!!!

    回覆刪除
  4. oh............下次我們可以試下呢樹lunch啊~
    [版主回覆06/02/2012 00:49:35]yeah!!!!!

    回覆刪除