2012年5月16日 星期三

我的第三個母親節


母親節

母親節當日無乜特別節目, 下午同承熹返PG, 夜晚同99食母親節飯


妹妹好鐘意人地同佢講野, 一見到人就笑, 好攪笑!


希望妹妹同哥哥既性格相似, 都係樂天一族



無乜頭髮既妹妹出街常被人誤會係男仔, 唔知啲頭髮幾時先長啊?


 

 
三個月大既妹妹開始想轉身, 哥哥當年比較遲, 六個月大先識轉身, 估唔到阿妹咁快! 如果真係成功轉身, 我就要再睇緊啲, 費事轉左身有乜事唔知



哥哥又好肉緊



古惑承熹, 依家識得古靈精怪, 扮鬼臉, 老師教唱歌跳舞既動作, 佢成日都唔跟, 跟住自己'自創'一啲騎尼舞姿, 激死!




星期日PG教承熹做既母親節頸鏈, 仲有一句: 媽媽, 我愛你! (冧屎了)




媽媽錫晒你!


係門口等承熹放學, 諗住佢一出黎見到我會攬實我, 點知原來承熹一出黎係掛住錫妹妹, 完全skip左我!!!! 嗚... 不過佢錫阿妹都好既...



 
今年係承熹第一次送母親節禮物俾我. 左邊個份係另一間PG既母親節勞作, 兩份禮物都係我以後美好既回憶, 有錢都買唔到!



1 則留言:

  1. 妹妹真的好可愛又乖, 抵錫! 其實做o左呀媽, 呢兩年o既母親節都係好簡單貢過, 大家圍食下簡簡單單已開心呢 ~

    回覆刪除