2012年5月24日 星期四

淘 - 派對分享


其實今次攪呢個百日宴, 因為多左好多朋友有小朋友, 所以我比較著重攪多少少玩意俾小朋友玩, 可以等啲家長同佢地影下相, 唔洗悶親啲細路


而我選擇無做大backdrop一來想慳錢, 二來都覺得真係好浪費, 咁大個backdrop用完一晚又攞唔走, 最後都會變成垃圾, 所以轉整一啲簡單既怖置


初期經芝士餅媽媽介紹, 自己又上網search左一啲資料, 發現市面上都有幾間公司提供派對用品或場地怖置


基本上來來去去都係咁上下, 只係款式同埋價錢既分別


- 柏迪派對
  專營場地怖置, 汽球, 回禮禮物等等


- Party之家
  專營租借大型玩具, 汽球等..


-Mr. Ballon
 專售各種主題氫汽球 (最多款)

 
我今次就係Party之家租左個波波池連滑梯, $380租一星期, 但要自取自還, 我覺得價錢都合理 (雖然我老豆話可能去淘寶買個新既都咁上下價錢, 但我覺得呢啲唔係成日用, 屋企又無位放, 都係租算吧啦)

原本搵柏迪派對整banner同汽球怖置, 但我嫌佢地既services怖置又要加錢, 送貨又要加錢, 但佢原本個plan已經過千蚊, 再加加埋埋就好似唔化算, 而且又唔係真係太啱我心水

所以我靈機一觸就去淘寶搵搵有冇類似既汽球怖置, 諗住自己攪! 點知一係唔search, 一search先知原來淘寶真係乜都有, 而且款式都唔輸蝕, 橫掂都係諗住自己怖置, 係淘寶訂仲方便, 啲貨直接送到我屋企, 唔洗我搵人去九龍攞!

我最後搵左呢間

比翼鳥浪漫屋



呢間氣球怖置小至自己屋企開party, 大至婚宴都有, 我就訂左呢套百日宴+ Banner (好多款式), RMB108
發貨快, 有詳細說明連圖附上, 唔錯!

另外我都訂左啲紙袋, 書仔, playcard, 安全門卡做回禮禮物俾小朋友, quality都唔錯架! 有興趣就入去睇睇啦~

不過先講明, 佢地既產品我無樣樣都試過, 我都相信一分錢一分貨既道理, 所以除我介紹俾大家以外既產品, 我唔肯定所有品質一樣OK架, 你地自己要細心睇下評語先呀!






雞毛小鋪  (約RMB1.9/個)


雖然以上價錢係平, 但都係我既小小心意, 希望我啲朋友都唔會嫌棄啦!

3 則留言:

  1. yeah..............i'm lovin it ^^ 上次芝士餅一歲mini party, 我都係淘寶寶訂banner, poster, bday card同小回禮, 佢o地仲可以俾稿你review同comment, 真的好nice呢...........淘寶寶的確好偉大, 大愛!
    [版主回覆06/08/2012 13:22:24]

    回覆刪除
  2. me too when my sone turn 4 I also go to 淘寶 order the paper bag and the gift.
    [版主回覆06/08/2012 13:22:39]係, 慳返唔少但質量又唔差

    回覆刪除
  3. 我都有諗過上淘寶搵下佈置用品
    你呢個汽球淘返來係咪要自己吹氣?
    同埋可以點貼o係牆上?
    [版主回覆12/20/2012 02:01:06]係呀, 佢包埋一枝泵, 可以用泵泵汽球, 跟住用雙面膠紙貼上就可以, 好方便又簡單

    回覆刪除