2012年5月12日 星期六

餓底五月生日會@黃金海岸


母親節快樂!!!

祝各位母親日日都快樂, 仔女快高長大, 老公錫晒自己, 家人平平安安!!!!!!

尋日係餓底五月生日會, 今次主角係Vanlily愛子 --- 細陳生(陳生係Vanlily老公, 佢個仔同佢老公係一個餅印, 所以叫細陳生)

我今次去黃金海岸食tea buffet, 天公造美, 呢幾日都有少少微雨, 但尋日天氣好好啊!!!!







承熹尋日一去到有啲慢熱, 唔係好理人, 但好熱情既芝士餅就成日都想撩承熹玩


阿仔呀, 你理下人啦, 咁無禮貌, 第時點識女仔呀?




由頭到尾掛住食, 無停過口! (但咁都好既, 我都有安落茶飯食)


妹妹都好乖, 食完奶自己訓著, 連風都唔洗掃 :P





餅餅扭計仔, 但佢阿媽都一樣掛住食, 無理佢! 哈





無見Jadie一排, 高左好多... 我地好期待你既細佬仔出世啊!





無計, 為食阿媽生著個為食仔! 見到有野食就好開心




呢個Waffle好好味!





食飽出去玩一陣先





妹妹好似未訓醒咁





古靈精怪既承熹, 叫佢企定定同姨姨影相, 佢就係要擺埋啲騎尼POSE





好鐘意大合照, 越黎越多BB啦! 黎緊有兩個新力軍加入... 好期待~





原來承熹係餓底入面既大哥哥, 但其實都只係得兩歲, 哈哈!!!





細陳生, 祝你生日快樂, 快高長大, 身體健康, 錫晒你媽媽啊!





Yeah~





臨走兩隻野終於有交流




餅餅剪呢個冬菇頭好靚, 好可愛!





原來承熹冧女先決要填飽肚先, 依家食飽有力去冧餅餅啦




情深一吻, May I?





承熹又做古靈精怪動作




兩個小鬼都好型

食完buffet 走下一場, 搵契媽食飯

母親節, 承熹話要請契媽食母親節飯





契媽好錫承熹同妹妹, 你地第時大個都要錫晒契媽架!



我同契媽心靈相通, 做出同一動作, 不枉做左廿幾年老友!!! I love u~

7 則留言:

  1. 母親節快樂!
    [版主回覆05/14/2012 12:03:32]

    回覆刪除
  2. 嘩~~好人齊呀~~妳哋真係好嘅啫~~好少重可以Keep到咁好聯絡架...
    [Ben回覆05/14/2012 19:18:19]嘩~我都睇咗妳哋好耐啦~應該係妳重係杜拜個時已經睇緊
    [版主回覆05/14/2012 12:03:19]係架, 我地不知不覺都識左五六年, 大家由未結婚到依家生埋小朋友, 真係好難得

    回覆刪除
  3. 母親節快樂!
    [版主回覆05/14/2012 12:03:42]多謝!!!

    回覆刪除
  4. yeah yeah yeah, 我們餓底愈來愈多新力軍!! 不過我家隻臭餅唔會為食物而低頭, 完全唔似餓底, 哼!! 呢排仲要好鬼naughty好忟同好臭四, 激屎禾>.<
    [版主回覆05/16/2012 22:21:43]咁都好既, 女仔之家都係唔好好似我地咁大食...哈!

    回覆刪除
  5. Happy!
    [版主回覆05/16/2012 22:21:20]

    回覆刪除
  6. REALLY MISS U!!! So HAPPY to know your good news!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆05/16/2012 22:21:09] Thank you!

    回覆刪除
  7. 妳地連生bb都咁齊心既, 一大班媽咪同細路都咁happy呀!
    [版主回覆05/18/2012 14:10:13]係呀, 黎緊仲有新力軍, 真係好期待!!!

    回覆刪除