2011年1月12日 星期三

PHYSIOGELTM x OilatumTM<呵護肌膚 從B開始>

新一年第一個節目就係得到笨B媽媽既邀請一齊出席PHYSIOGEL Oilatum既護膚品講座.. 當然, 呢啲唔係一般咩扮靚護膚品牌, 而係對BB有用既護膚品! (聽到對BB好既野, 當然會出席啦!!!)


當日一去到就見到有好多家長同小朋友係到, 原來都好多人參加!



大家都帶埋自己既小朋友出席, 好熱鬧呢!


地點係凡高餐廳, 呢到環境都唔錯, 幾適合包場攪party




安排坐位後, 有工作人員即時為我測試手部皮膚水份, 只有48%既我.. 對手都真係幾乾!  然後工作人員再唧左啲Cream俾我擦, 話過一陣再為我測試!


 


當日有註冊醫生同護士講解好多大人同BB都會有既皮膚病, 例如濕疹, 熱痱, 敏感等...


原來BB身上有紅點或紅腫唔一定係濕疹, 有可能係太熱, 洗衣液或衣物質料破壞左BB既皮膚都會形成紅點, 但只要細心觀察同加以護理, 係可以幫BB減退呢啲問題的!




當醫生同姑娘講解完畢, 即場又做左個試驗俾我地更了解 Oilatum 既BB沖涼液點解會咁適合BB肌膚!


原來一般出面品牌既BB免沖洗沖涼液都唔能夠即時溶入水中, 要用手加以攪伴先可以溶入, 但Oilatum既沖涼液只要一倒入水就完全能夠同水溝埋, 唔洗用手攪, 可以更有效被皮膚吸收, 用後無需過水


另外佢地PHYSIOGEL AI Cream & 普通Cream 都好吸引我..


AI Cream 係不含類固醇.臨床實驗証明,可以減輕皮膚痕癢、發紅及乾燥


而Cream個支經DMS (Derma Membrane Structure) 技術製成,藉著其接近皮膚皮脂層的結構及成份,能滲入皮膚表層,強化皮膚併障


我覺得呢樣好緊要, 因為好多時醫濕疹既Cream都會有類固醇, 大人擦得多都唔好, 何妨小朋友?  同埋我自己都試過好多cream 擦個下係好潤, 但轉個頭又係乾燥爆擦, 好似都無滋潤入底層咁!  所以當佢地咁強調呢個品牌既好處時, 我覺得值得一試~



主辦單位仲好好咁送每位Blogger一份PHYSIOGEL Oilatum既產品, 等我地可以慢慢試! 



及後仲有魔術表演同豐富食物!


係臨走時工作人員又再一次走黎同我測試皮膚水份, 相隔兩個多小時後, 皮膚水份依然係有提升到, 有68%, 證明佢地既Cream真係唔係擦個刻先潤! 唔錯, 唔錯~



當日承熹仲見到好多朋友仔添, 呢位係Audury妹妹... Nice to meet u!!!


承熹去台灣期間可能日日都吹風, 天氣又凍, 塊面爆晒擦不特止, 個身仲起晒粒粒, 我懷疑一係就著太多衫熱親, 一係就件羊毛冷衫'吉'到佢敏感! 由於無乜特別唔舒服, 所以我都無帶佢睇醫生, 只係同佢擦其他牌子啲濕疹膏, 但擦左幾日都唔好!



你地睇下佢幾陰功, 去完台灣返黎個身同塊面都紅到一撻撻


所以我個晚急不及待就試下Oilatum呢隻潤膚沐浴油, 因為佢有

舒緩痕癢及刺激肌膚問題 使皮膚柔潤如絲

我好想試下係咪真係咁勁, 所以即用! 哈~





放1.5瓶蓋, 即時與水混合, 變奶白色!


呢個牌子果真好得 (唔係賣廣告, 我真係站於用家立場)!! 承熹用左兩日, 個身已經完全好返晒!  至於佢塊面爆擦一直未完全好晒, 我都係用佢既IA Cream 同承熹擦左兩三日就完全白滑正, 因為佢既Cream好潤, 但又唔算'笠', 只係你會feel到擦完係有滲到底層都潤.



好似呢幾日咁凍, 承熹都一樣無再爆擦, 塊面仲超滑! 我同我老公都有用.. 哈~


******************************************************************************


主辦單位仲特別為你地呢預備左啲禮物!


讀者朋友只需回答以下嘅問題(必先登入Sina/Yahoo帳號),就有機會得到PHYSIOGEL™ x Oilatum™皇牌試用組合!


 


1.       請問我去左邊個品牌嘅Blogger Event?



 


想攞禮物嘅就留言答問題啦!我會喺131日前揀出7位得獎者,記得番黎check下你有無中獎啦!


 


皇牌試用組合包括:


Ø   Oilatum Emollient


Ø   Oilatum Hypoallergenic Wash


Ø   PHYSIOGEL AI Cream


 


有關產品資訊可以到以下網址瀏覽:


Oilatum: http://www.stiefel.com.hk/products/aili-she-oil.html


        PHYSIOGEL: http://www.stiefel.com.hk/products/physiogel-ai.html


沒有留言:

張貼留言