2011年11月12日 星期六

與BB Yee & Brad仔相聚一刻


上星期二約左BB Yee & Brad仔食lunch, 我同BB Yee依家都係大肚媽媽, 陀一個, 湊一個, 真係唔容易

加上因為我星期二上午要返教會, BB Yee仲好好咁突登帶埋Brad仔黎同我地食晏, 真係辛苦晒佢地啊!!!


太古區lunch time 時到處都堆滿人, 要舒舒服服食餐晏都唔容易, 仲要我地拖住兩隻小鬼, 真係地方淺窄啲都唔方便

所以我又揀選左East Hotel - Feast, 話晒酒店, 點都好啲!


Brad 仔同承熹一人一張畫紙, 小朋友最鐘意畫畫畫

Brad仔同承熹都算係易湊BB, 佢地可以好乖咁坐定定一至兩個鐘唔扭計, 只要有野食, 有野玩, 我地大人就可以好安心咁食野, 俾個叻叻佢地!


Brad仔又高大左, 依家成個小男孩咁, 承熹同佢對比下就變得細個仔左

Feast 既Lunch & dinner都有Semi-buffet, 我比較鐘意呢類型既組合, 因為buffet實有包包, 又有生果, 啱承熹一齊食


我食左兩碟頭盤 & 兩碟甜品


因為承熹都要食, 所以主菜揀左菠菜龍脷柳 (可能比較油, 承熹夜晚即疴菠菜poo poo), 其實我想食咖喱


有得食承熹就最開心, 古靈精怪




依家呢代既小朋友, 我諗屋企有iphone/ipad既, 都一定抵擋唔到佢地既魔力, 承熹同Brad仔都係佢地既粉絲, 成日都嚷著要玩



玩得好專心! 哈~
我個人覺得iphone/ipad呢啲產品, 真係教識佢地多好多生字/歌仔, 適可而止咁玩係的確有用!


Brad仔啲皮膚好靚, 佢仲要好叻仔識表示要vivi, 次次都無呃媽咪架! 承喜戒左成個月都未識講


承熹幫Brad仔影的!


食完晏, 兩隻小鬼落地自由活動, 承熹明顯無Brad仔咁定性, 越叫越走... 真係甩繩馬騮咁!


依家仲細, 兩個未識一齊玩


佢兩個好好笑, 叫佢地握手, Brad仔伸手時承熹又唔肯握, 到承熹肯伸手握時, Brad仔又唔肯, 哈哈!



Brad仔好乖


馬騮熹


入到商場, 承熹又係狂奔... Brad仔好似大哥哥咁追住佢尾


仲有一個月到BB Yee就生得啦, 我係到祝你同細路都母子平安, 健健康康, 細佬同哥哥一樣咁乖咁錫媽媽! 

下次再見面時應該大家都生左啦, 到時再出黎聚一聚呀!


6 則留言:

  1. d 野都好似好好咁喎, 味道ok 嗎?

    haha....你個仔好活潑, 佢咁跑你咪追佢唔切?
    [版主回覆11/25/2011 14:15:23]啲野食唔可以話超好食, 只可以話唔錯! 我追佢唔切啦, 所以盡量都唔同佢單獨去公園

    回覆刪除
  2. 兩個小朋友一齊玩,多開心呀!!!
    [版主回覆11/25/2011 14:15:46]係呀, 見到佢地一齊玩, 都覺得好開心

    回覆刪除
  3. 原來承熹就黎做哥哥, 真係恭喜晒mama 你...
    陀一個再湊住一個,真係好辛苦, mama 你真偉大.
    幾時係預產期呀?
    [版主回覆11/25/2011 14:16:55]每個媽媽都係好偉大, 生多個係想佢地有個伴, 希望能相親相愛!

    預產期二月頭啊!

    回覆刪除
  4. 原來你都有喜,恭喜呀!!!係未湊成一個好字呢??
    Brad仔真係越大越靚仔!!

    回覆刪除
  5. Brad仔真係好得意~我上個月都有見佢地^^
    承熹大個左好多呢~

    回覆刪除
  6. 祝Diana & BB Yee 都母子平安! BB & mama 都健健康康! take care, Diana

    回覆刪除