2009年9月28日 星期一

大日子

~預先寫定~


不知不覺就到左呢一日...


2009年9月29日


終於踏入我人生另一階段... 


自小一直都好想結婚生仔, 有自己一個家, 做一個賢良淑德既好老婆, 有(幾)個好可愛既小BABY, 好錫自己既老公...


今日, 終於實現啦... 哈!!!!!


除左感恩, 感謝主一直看顧外帶領外...


當然最要多謝既係我父母, 我老公, 仲有一班好朋友


今次個婚禮係以簡單為主, 簡單到有好多朋友連帖我都未有時間派, 大少既禮服都係前日先去租, 人地以一年時間籌備既野, 我地用幾日去就做晒. (當然要多謝好多朋友協助, 我先可以煩少好多野)


雖然簡簡單單, 但正合我地心意.. 同至親至熟既朋友分享我地既喜悅!


其他一切都唔重要, 最希望係我地一家人能夠永遠都齊齊整整, 平平安安, 快快樂樂!


當然, 我地呢個婚禮都有好多唔完善既地方, 因為實在有好多好朋友都無邀請、 又要賓客們特登請假出席、 有好多都未有帖, 只係口頭通知, 攪到大家"濛查查", 係到真係要向大家講句"唔好意思",  希望大家唔好介意我地一向既"走佬"性格.. 多多包涵!!


重有重有,, 最要感激同多謝既係艾美小姐, 佢無條件為我做既回禮禮物, 真係令我同大少都十分感動.. 唔捨得俾人啊!!!!  (一萬句多謝都唔夠表達我地既謝意!!)  相後補


 


總之, 每位親戚, 朋友, 中東既老死... 多謝晒你地!


沒有留言:

張貼留言