2010年4月30日 星期五

全家福

係承熹兩個月大既時候, 我地帶左佢去FACE by Sogo影全家福.


初初我地都擔心佢太細, 唔識俾反應, 甚至可能全程會訓覺, 扭計唔合作, 咁早影好似好嘥錢! 但後來諗諗下都係覺得趁佢仲咁BB既時候影下靚靚全家福都係值得, 因為咁baby既時刻好快眨下眼就飛逝, 到時想再捕捉返佢呢 d 咁baby既感覺就無架啦~


不過好感恩, 當日承熹全個過程都好合作, 一去到叫醒佢, 佢都無扭計, 但可能因為啱啱訓醒, 就無乜笑容!  中間又換衫, 又除衫, 又將佢舞黎舞去佢都無喊, 我地都算執到!!!





估唔到兩個月人仔既承熹條頸可以咁有力! 我地都係第一次咁樣俾佢扒係到, 好攪笑~




八八卦卦樣



兩父子情深對望









影到臨尾終於忍唔到扭眼訓, 但原來佢扭計個樣都幾得意, 值得紀念!



雖然FACE既價錢唔平, 但每次睇到呢D相都覺得好SWEET, 等到佢半歲或識坐時我會再帶佢去影, 哈!


沒有留言:

張貼留言