2010年5月6日 星期四

忍無可忍

我實在忍無可忍!!!!


從四年前開始寫Y!BLOG, 越寫越上癮, 當年真係BLOG不離身, 由朝到晚都會捕住個BLOG.  因為除可以同家人朋友分享自己既生活逸事外, 仲識到好多來自唔同地方既朋友, 大部份都係有心人, 大家都係用真心去寫BLOG, 去回應.


但大約近呢一年半, 我唔知做乜事個YBLOG淪落到咁?!


由起初勁多無謂廣告留言外, 依家仲更加不知所謂.... 什麼推推, 灌灌水, 天氣好等呢d無heart 留言, 我唔明佢地留黎做乜?  如果係賣廣告都有得解釋, 但個d無謂既留言, 究竟對留言者有乜好處呢?


既然Y!BLOG都阻止唔到呢d 無謂人, 令到我越寫越無癮, 但又唔想完全摺埋, 我唯有將我個blog私有化, 只會俾"我的blog友" 睇到我出既網誌!


以前已經係blog友既朋友只要login就可以睇到我既野, 可能有d人都睇左一排, 只係我未加佢入blog友, 麻煩你地提一提我add返你地~


私有化後可以放心 & 開心地分享更多自己既事, 唔想再被無謂人騷擾!


 


BTW, 我已將小魔怪既生活日記及以前部份我同大少既網誌set返做私人, 唔想再被d無謂人污染我地美好既回憶! 哼!


1 則留言: