2010年5月31日 星期一

百日宴


五月廿一日星期五係承熹擺'百日宴'既大日子! 自承熹出世後, 我一直都好期待百日宴既來臨, 因為成日都聽人講, BB一到三個月大就會開始好易湊, 哈~ (現況, 托賴啦, 比起頭兩個月真係好湊左好多!!)


偏愛簡單結婚儀式既我地, 結婚時只係簡簡單單自己人食飯.  為滿足奶奶既意願, 所以今次承熹擺'百日宴'就請返多d人, 加埋都有十圍, 所以我都揼少少本做左個backdrop, 希望大家影相可以靚d.



希望承熹將來睇返d相都感受到大家對佢既寵愛~



承熹, 你是媽咪的心肝寶貝!



時間尚早, 趁客人未黎, 叉一叉電先!


(Copy from Vanlily)
當日仲好榮幸, 有餅神Vanlily為承熹做既"BB系列"糖霜曲奇做回禮禮物, 真係好靚, 每位客人都大讚, 好多人都想儲齊一套, 哈! Sorry, 每人只預一件, 只有我地承熹先可以儲齊咋!! hahahha



承熹既契爺契媽, 佢地係我由細識到大既best friend, 承熹好幸福, 契爺同契媽都超錫佢!



媽媽的好友們...



成日都食手指, 仲要打孖黎食!



俾奶你食啦, 唔好成日食手指!!!




訓醒左, 食飽左, 精神晒!



承熹當日真係好抵讚 (感恩), 佢全程都無扭過計, 邊個抱都OK (但其實佢已經開始識認人, 有時女麻女麻黎探佢, 佢見到都會喊)!  可能平時我地唔會成日抱佢, 所以個日有咁多人不停抱佢, 佢都不知幾happy, 仲點會扭呢!


但最抵錫既係, 開始入席食野時. 佢無扭計, 自己係車仔到玩玩下就訓著左, 我同大少可以好舒服咁食食食.. 一到差唔多敬酒時, 佢又無啦啦自己醒, 叉左一陣電, 又可以好乖咁去同人敬酒.. 哈哈! 敬完酒, 返埋位放低佢, 佢又自己訓著, 我地又可以繼續食食食... wahahaha....



招呼唔到...



仲要俾大伯父隊酒,...wakkakakak




無奈既承熹! 媽咪錫返囉~



全家福 (攝影師Cody, 睇住我大肚, 結婚 & 生仔)



臨尾送客時, 承熹真係撐唔住啦, 送到一半對眼已經跌落黎, 仲要係咁俾人笑 (個個見到佢釣魚都覺得好攪笑), 陰功, 人地咁攰仲笑人!!!



承熹, 多謝你今晚咁合作, 無失禮人啊! 個個都讚你好乖呢~



乖仔, 希望你以後都健康快樂, 做個樂天活潑既小孩子!


28 則留言:

  1. 承熹"釣魚"o個張相,又真係好好笑喎    佢個眼訓樣完全係七情上面
    [版主回覆05/31/2010 21:46:00]係啊, 個個見到都笑到肚痛, 但我睇返覺得好肉赤, 哈哈!

    回覆刪除
  2. Congratuation ar.. wish 承熹 always Happy always have BIG smile on his face.. You and your husband are very happy and i m also very happy for you.. congratuation ar..  承熹 is very very cute ar.. hehehe especially when he fall asleep haha 


     
    [版主回覆06/01/2010 23:10:00]thank you!! hehehe

    回覆刪除
  3. 哈哈...希望佢健健康康..快快樂樂地成長啦..
    [版主回覆06/01/2010 23:10:00]thank you!!!!
     

    回覆刪除
  4. "釣魚"個樣真係好好笑,承熹真係玩得好累啦!
    [版主回覆06/01/2010 23:10:00]佢係俾人玩到好攰..哈!

    回覆刪除
  5. 真系好開心, 又好感動的一日啊,
    百日宴真系比滿月宴好好多呢!
    [版主回覆06/01/2010 23:10:00]百日點都精靈過滿月, 依家D人多數都擺百日lu..

    回覆刪除
  6. 承熙似足大少呀 !
    [版主回覆06/01/2010 23:10:00]未見過大少既人就會話好似我, 見完大少就即時話: 原來仲似daddy! >_<

    回覆刪除
  7. 妳好叻呀, 湊得佢好"節瓜仔"呀!
    [版主回覆06/01/2010 23:10:00]但佢最近食奶食得唔好啊! >_<

    回覆刪除
  8. 超可愛牙~~~~~~~~
    [版主回覆06/01/2010 23:10:00]thank you!

    回覆刪除
  9. 承熹對眼仔好精靈好靚, 恭喜你地啊!
    [版主回覆06/01/2010 23:10:00]hehe.. thank you!

    回覆刪除
  10. Congratulations! He's a gorgeous baby!
    [版主回覆06/01/2010 23:10:00]thank you thank you!

    回覆刪除
  11. so cute~~
    希望承熹快高長大/身體健康
    [版主回覆06/01/2010 23:10:00]多謝晒!

    回覆刪除
  12. bb好好肉地呀,希望佢快高長大呀
    [版主回覆06/05/2010 15:06:00]多謝你!

    回覆刪除
  13. 承熙真係乖仔, 撐足全晚, 又咁錫PapaMama, 襯你地食野就瞓覺, 真底錫呀!
    [版主回覆06/05/2010 15:06:00]係啊 , 個日真係好抵錫!

    回覆刪除
  14. 哈哈. 中住眼訓送客...
    好乖啊!!! 無扭計. 通常bb扭眼訓就係咁
     
    [版主回覆06/05/2010 15:06:00]佢一時時, 自從自己訓後就少左扭, 因為一放佢上床佢就知可以訓..

    回覆刪除
  15. 承熹"釣魚, very cute!!!
    [版主回覆06/05/2010 15:06:00]yes ar..hahahaa

    回覆刪除
  16. 好可愛呀!!承熹你要繼續聽聽話話, 等媽咪等閒可以寫多d blog, hehe
    [版主回覆06/05/2010 15:06:00]哈, 媽咪都要勤力D, 唔好成日偷懶~

    回覆刪除
  17. 睇完百日宴的相,覺得個backdrop好型呀!!!百日宴好似仲好過滿月酒,因為bb大隻d,又好玩d.希望承熹健康快樂,影多些相比我地睇呀!!
    [版主回覆06/05/2010 15:06:00]係啊, 依家D人都興擺百日酒多過滿月酒,, 哈哈~

    回覆刪除
  18. 願承熹快高長大,聽教聽話,健健康康!
    [版主回覆06/05/2010 15:06:00]thank you!

    回覆刪除
  19. 4個月時仲嘆呀!
    不過會出現厭奶期!到時唔屎怕bb吃唔夠!
    姑娘話bb的腸叻咗!表面吃少咗!實際上夠的!
    慢慢佢地會吃番多d!
    [版主回覆06/05/2010 15:08:00]佢依家都開始有時厭奶, 平均得四五安奶咋!
    聽完你咁講我都安心D, 不過我地都迫佢唔到, 佢係唔肯食, 點'質'佢食都唔制!

    回覆刪除
  20. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年6月3日 凌晨2:31

    哈..承熹真係好叻仔呢..去到最尾先掉魚..好搞笑
    [版主回覆06/05/2010 15:06:00]係, 佢釣魚個張真係好好笑, 個樣好衰..hahahaa

    回覆刪除
  21. 咁快就三個月啦
    update多d 囝囝嘅相俾我地睇
    佢變得好快~ 成長得好快
    越大越精靈
    越大越得人歡喜呀
     
    [版主回覆06/05/2010 15:06:00]BB真係大得好快, 我自己日日對住都覺得佢好似成日都唔同樣..
    我見M&C轉眼間都大個左好多, 已經唔係小baby啦!

    回覆刪除
  22. 百日宴好熱鬧呀~ 仔仔好可愛, 好似媽咪呀!

    回覆刪除
  23. 承熹真係好可愛呀!真係想錫啖!
    洽眼訓果張真係笑咗出黎呀!好鬼得意!又乖冇扭計!
    希望承熹快高長大, 乖乖孝順父母, 日日都咁開心~

    回覆刪除
  24. hahahahha 送客張相好攪笑啊.......
    你重未修身咁喎...

    回覆刪除
  25. 佢真係好乖呢, 感恩! 咁多人既時候, bb多數驚到喊,好扭計! 不過神會為你預備的. ^^

    回覆刪除
  26. 承熹個釣魚樣好得意呀!! 我仔仔同佢一樣都係食呢兩隻手指架...不過食到指甲薄晒呀.....

    回覆刪除