2010年5月9日 星期日

母親節快樂


願各位母親 '母親節快樂' !


今年既母親節對我黎講感覺好難形容.


第一年母親節自己有份被祝福, 承熹只係一個baby, 當然唔知發生咩事?! 所以我地亦無特別點樣慶祝, 只係老公今日抱住承熹代承熹同我講左好多次'母親節快樂'! (但係我心中, 只要一家人健健康康, 齊齊整整咁一齊已經足夠)


作為母親, 見到自己既寶貝可以好健康正常咁成長, 唔洗等母親節, 我日日都好快樂, 亦都好感恩~


反而, 今年既母親節對我黎講, 我唔係真係好開心 (應該係話開心唔落) , 今年開始既母親節我無辦法再同我媽媽講一聲 '母親節快樂', 無辦法再為佢慶祝.  我只可以祈禱求神代我同媽媽講, 亦都希望媽媽現在處於天家, 將來可以團聚!


做左人媽媽, 明白到做媽媽既辛酸, 更加勾起我對媽媽既思念, 雖然表面上我已經接受左媽媽離開呢個事實, 但老實講... 當夜欄人靜時, 或食某樣野, 去某個地方, 都會令我想起同媽媽曾經一齊生活既點滴! 


其實, 我仍然好掛念媽媽, 每次想到佢都會覺得好難過!


我相信以後每年既母親節對我黎講都會係一個遺憾, 但我都要向神感恩, 因為呢件事既發生, 我真正學到咩叫'珍惜'.   錯過一次我唔想俾自己再錯, 唔想自己再後悔. 我會將對媽媽既愛廷伸到身邊既家人, 要好好對待佢地, 愛錫佢地!


大少曾經講過 : 初為人父, 發覺初生嬰兒同年紀老邁既人一樣, 極需要親人嘅照顧....父母會理所當然去照顧bb, 付出所有.  但bb長大後又會唔會諗照顧父母都係理所當然呢?!


我控制唔到仔女將來一定要照顧我地, 但我體會到做人父母對自己仔女個種'括'出去既愛, 我就一定要盡力盡心去照顧父母.


p.s. 今朝無意間睇到呢個blog - 陪著你走 http://hk.myblog.yahoo.com/carmen-anthony/article?mid=1, 又一令人感到'幸福唔係必然',每當人人都覺得垂手可得既野, 但原來係世界上某些人身上係變成奢望! 希望大家有時間可以去睇一睇, 如果可以, 更加麻煩大家為佢地一家禱告, 願神聽到我地既祈求!  多謝大家~


 (各位弟兄姊妹, 如果可以, 麻煩再forward 呢件事出去請更多人為佢地一家祈禱!)


9 則留言:

  1. 好有型呀!!
    [版主回覆05/10/2010 19:13:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 我好明白你既感受....我係一個好錫好錫我媽媽既人....每次媽媽來探我...佢走既時候我都有一種好失落既感覺....你比我堅強好多.....還有今年既母親節對我同你黎講都好特別....你講得好好只要大家一齊...開開心心已足夠...
    [版主回覆05/10/2010 19:13:00]你咁珍惜你媽媽係一件好好既事, 我以前同媽媽分開兩地, 好少相聚, 依家佢走左, 我都好後悔以前無多D倍佢...
    希望你地一家永遠都開心快樂!

    回覆刪除
  3. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年5月11日 凌晨1:21

    小魔怪個樣好搞笑呢..張相影到佢個樣好大個

    回覆刪除
  4. 真是超級可愛bb...
    [版主回覆05/14/2010 17:35:00] thank you!

    回覆刪除
  5. 好認同,由其大少所講的一番話,要能夠做到這點, 真系好体個小朋友識吾識諗,所以我現在已經諗定將來無預佢會照顧我了, 只要佢識好好照顧自己已經好好了,
    [版主回覆05/14/2010 17:33:00]做人父母就係咁, 好無私咁只想仔女好, 所以做仔女既, 如果識諗, 照顧父母係必需!

    回覆刪除
  6. 大少曾經講過 :   初為人父, 發覺初生嬰兒同年紀老邁既人一樣, 極需要親人嘅照顧.... --> 呢一句真係好岩好岩, 好似我媽媽而家雖然未係好老, 但係佢已經開始好依賴, 好需要我地既照顧。所以我一直都會記住子欲養而親不在呢個道理!
    [版主回覆05/14/2010 17:32:00]agree!

    回覆刪除
  7. you mum will be proud of you while she is in heaven.
    [版主回覆05/16/2010 00:44:00] thank you soooooo much!

    回覆刪除
  8. 好得意呀! 你的bb個樣子和你一倨餅印咁呀! 祝你日日開心、全家人健健康康!
    [版主回覆05/17/2010 22:32:00]哈, 多謝你!
    好多人見過我老公後, 會話阿b似佢多d啊.. >_<

    回覆刪除
  9. Happy mother's day~~
    [版主回覆05/17/2010 22:32:00](Empty)

    回覆刪除