2010年5月17日 星期一

好抵打

今個月二十日承熹就100日大啦!


呢隻小魔怪真係越黎越抵打, 之前仲好乖咁肯自己訓, 食6oz奶, 次次唔洗十分鐘就飲晒, 單單o個個禮拜就即時重左, 大脾都粗埋.


但好景不常, 呢幾日佢又玩對抗, 突然間唔肯飲奶, 頭個幾十ml都好似OK, 但好快就兩頭擰, 跟住就死都唔肯飲..  無論人奶或奶粉都唔濟(以前飲人奶會受落d), 每次一停左後再將佢打橫抱, 想墊條紗巾落下巴已經喊到拆天, 好似攞佢條命咁, 唔知想點?


飲奶飲得唔好, 相對訓覺又訓得唔好, 呢個係一個惡性循環, 真係唔知點好? 但佢又唔係唔舒服, 因為一唔迫佢飲奶, 打直抱起佢, 佢就同你笑, 死唔死! 唉, 最緊要佢唔係唔舒服, 可能係傳說中既厭奶期掛?!, 我地迫一兩次唔肯食就由佢, 希望過多一小陣就會回復正常啦!


我覺得湊小朋友真係好考耐性, 阿b今日正常唔代表以後都會正常, 因為bb一日一日咁大, 日日都會轉變, 吸收唔同既新事物, 佢會改變係理所當然; 做人父母, 最大問題唔係有冇四百萬去養bb, 而係有冇咁既耐性去照顧, 去教導一個小朋友.


我由細到大都無乜耐性, 三分鐘熱度, 仲有少少狂燥添..哈哈哈!  依家有左承熹, 家人都話 --- 哈, 依家有人你收你啦~ 


無錯, 神賜呢份禮物俾我, 令我感受到我除左要盡力教好承熹如何做人之餘, 同時我亦學習緊點去做一個人!


所以話: 做人父母甚艱難, 但都感恩神一直帶領!





承熹依家越黎越多野講, 仲越講越大聲, 第一次聽到佢笑得咁多聲卡卡聲, 好好笑!


 


16 則留言:

  1. 教小朋友的方法真系好多好多, 仲要識變,個方法人哋得咩!吾代表用在自己的小朋友系work , 咁至玩死你, 不過當自己能找到適合的方法時, 真系好開心, 因為"佢"同自己合作, 自己會有無比的滿足架...............
    [版主回覆05/17/2010 23:59:00]你講得啱啊! 我初初都會好在意, 點解人地個BB咁咁咁, 我個又唔係咁咁咁..加上佢初初都幾難湊. 但後來我都明白到, 個個BB都有唔同性格, 唔可以一概而論.  而且, BB根本就係一張白紙, 真係要慢慢教先可以培養一個身心健康既BB, 絶對唔急得!

    回覆刪除
  2. 我由細到大都無乜耐性, 三分鐘熱度, 仲有少少狂燥添 <----- 我同你一模一樣呀~~
    生左仔仔之後真係好唔慣架,差d攪到抑鬱咁滯,有時又忍唔住發佢脾氣鬧佢喎...諗返都覺得佢好陰功....不過照顧佢耐左我耐性真係好左d....但係只限對住佢囉.....對其他人我都係同以前一樣架咋
    [版主回覆05/20/2010 22:28:00]係啊, BB都唔知自己做緊乜, 鬧佢都無用. 所以我地唯有忍忍忍忍忍..ahahahhaaaa

    回覆刪除
  3. 佢係咪有D嘢想同妳講呢....
    [版主回覆05/20/2010 22:28:00]佢可能想叫我抱佢
     

    回覆刪除
  4. 大脾粗好有節爪feel呀!
    [版主回覆05/20/2010 22:28:00]係啊.

    回覆刪除
  5. 我囝囝現在都是很多東西說的
    [版主回覆05/20/2010 22:28:00]佢地好可愛!

    回覆刪除
  6. 可能佢想同媽咪傾計呢!
    我以前試過教bb用條脷仔整"得得聲"結果佢地真係ok喎, 妳又試下ar好得意架!
    [版主回覆05/20/2010 22:29:00]我有試, 但暫時都未得..hehee

    回覆刪除
  7. 點心b的貓媽媽2010年5月18日 凌晨4:13

    我加沛b雖然算係易湊, 但佢食奶好一時時, 訓得好又係一時時. 通常佢食得好時訓得好, 但有時就算食飽飽夜晚訓得唔好扭黎扭去, 要氹又呵再陪玩一陣先肯乖乖地再訓過... 對住自己小朋友燥底少少都唔掂, 我依家真係發覺自己比未生前有耐性同溫柔左好多 (剩係對住個b時 ), 環境造成唔到你唔信!
    [版主回覆05/20/2010 22:29:00]係啊, 食得好就訓得好, 訓得好先會食得好, 呢個係一個循環

    回覆刪除
  8. 承熹好得意呀,好鐘意聽你講野^_^
    [版主回覆05/20/2010 22:29:00]佢依家成日撩人傾計

    回覆刪除
  9. 我對BBS又係最近食奶都唔知搞乜鬼...一抱佢食奶佢就好似知道咁...真係無佢辦法...還有佢地到已家都仲係食4安半...佢地唔係好鐘意食奶咁.....激死...今日係我對BBS100日啦....我都祝你個BB健康快樂
    [版主回覆05/20/2010 22:29:00]我個仔平時好鐘意食架, 不過依家可能越大越八掛, 成日周圍望, 又好怕熱, 稍為出少少汗就唔肯食.
     

    回覆刪除
  10. 肥頭以前兩三個月果陣又係厭奶, 我改用一個2號奶咀就無哂事喇 ... 可能d奶出得快d, 佢又飲得爽手d啦 ... 
    [版主回覆05/20/2010 22:29:00]佢用緊chu chu母乳奶咀, 呢款奶咀無分號數,  同埋佢都肯食返, 就算!

    回覆刪除
  11. haha, he is talking to you.  That's so great!!!
    [版主回覆05/20/2010 22:29:00](Empty)

    回覆刪除
  12. 放心啦! 大部份BB都會有這階段的,很快就回覆正常的,起碼BB佢之前3個月都乖乖呀! 我個細女連續8、9個月都是每日8-12次奶(晚上最少都有3次至6次呀!現在1歲了咪又幾好囉! 全世界最有耐性最偉大的便是媽媽呢!
    [版主回覆05/20/2010 22:29:00]無錯, 有時見到佢地咁煩都好忟憎, 但佢地又唔明, 又唔可以向佢發脾氣, 真係少D忍耐力都唔得..

    回覆刪除
  13. 厭奶期
    M&C大約4個月嘅時候都係咁呀
    明明好飲得
    點知有一段時間用盡方法都飲唔晒要飲嘅份量
    過左呢段時間 (都唔記得幾耐 ~ ) 就又正常返呀 !
     
    係呀 ~ 照顧BB真係好有耐性
    佢地越大越挑戰你嘅耐性呀 !!
    哈哈 ~ 無錯 ~ 我本身做所有野都係3分鐘熱度架
    唯一係對住M&C ~ 無限嘅耐性同心機就會出晒黎
    我咁講一句 ~ 世界上真係得M&C可以收服自己
    [版主回覆05/22/2010 15:46:00]鄭太,
    你簡直無敵啦, 我覺得你好叻架, 因為你湊一對孖仔不特止, 仲好識分配自己私人時間.
    你都知..初為人母好容易乜都掛住個仔先而迷失自己, 但我覺得你好叻, 你無論工作, 家庭, 同老公/自己既時間都會分配得好好, 唔會偏死一邊, 真係唔易.
    我依家等緊個姐姐黎, 我都要重拾自己, 唔可以無左自我, 起碼一定要有時間返返教會!
     

    回覆刪除
  14. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年5月23日 晚上10:54

    小魔怪而家越大個越好玩越得意呢, 你同佢玩佢又識比反應你, 攪到你更開心
    [版主回覆05/25/2010 22:58:00]係啊, 越大越多表情, 越多反應.. 不過相對又百厭左, 依家抱佢, 佢已經周身郁~

    回覆刪除
  15. Of course we want to have baby .. but because my husband just start a construction business here and he is always very busy..so we decide to wait for one year and lets everything been settled down little bit . .. then we will start work on it hahaha..
    [版主回覆05/25/2010 22:57:00]小生命係上帝所賜, 我相信係適當既時候, 自然就會有, 順其自然啦!

    回覆刪除
  16. Hi Diana, Thanks for you adding me!! 

    回覆刪除