2010年5月7日 星期五

感覺良好

Yeah~


原來一直都有咁多朋友會睇我個blog, 我以為我無寫一排, 又無再入廚, 已經無乜人會再睇我個blog, 依家知道原來仲有咁多人支持我, 寫blog個團火又返來啦!


私友化後 --- 感覺良好 (請用國語腔讀) heheee


希望大家以後可以繼續用心互相交流, 互相慰問, 互相支持!!!


*************************************************************************



承熹仲有一個禮拜就三個月大, 見到佢依家越黎越多反應, 真係好開心!


以前既我都會鐘情於得意可愛既BB, 但自從自己做左人阿媽之後, 真係深深感受到一個小生命既誔生及成長過程係幾咁充滿感恩&奇妙!


BB由懷胎十月至出生後既變化, 作為親生父母先會有最深既感受, 父母對自己仔女個種懷關及愛真係父母自己最清楚, 點滴在心頭, 所以依家既我唔會再話人地個BB唔得意, 唔靚仔/女. 因為每個小baby都係父母既心肝頂, 更係神賜俾人最寶貴既禮物, 係無價寶呢! (同埋bb天真無邪既反應, 表情已經係最可愛, 最得人鐘意)


承熹依家一日食五餐 : 0600/1000/1400/1800/2200


依家體重大約15lbs, 身長大約60cm, 最近開始食6安奶 (每日有一至兩餐人奶)


每日食完奶, 同佢掃風&玩一陣 或者放佢自己係籃到睇公仔自己玩到佢有少少忟憎, 就放佢落床仔等佢自己預備入睡! 偶然會喊兩聲, 但幾分鐘後就會訓著, 最尾二個餐奶食完就盡量唔俾佢訓咁多, 同佢玩多D, 等佢攰D, 跟住食完最後餐奶就可以訓天光!


跟據'由零開始'呢本書&一位Blogger既分享(http://hk.myblog.yahoo.com/jw!fdizju6LFRkWPn42N5sAmK7RURMs/article?mid=25), 我地總算好成功咁幫承熹戒甩左奶咀及養成可以乖乖自己係床訓覺而唔會大吵大鬧!  我同大少真係好感恩, 簡直係重生咁濟, kakkakaaa..... ~


事緣之前我地都開始幫佢戒抱住暗訓覺, 成績一時時啦, 時得時唔得, 原因就係我地未夠堅持 (有時費事佢喊到好嘈, 就抱佢訓), 同埋我地無戒奶咀, 佢好多時含住奶咀訓著後, 鬆左口令奶咀跌出黎, 佢就會醒, 然後大喊! 雖然佢都可以訓到六七個鐘, 但好多時要幫佢執奶咀, 又心驚膽吊怕佢會醒左好難訓返, 而且佢成日扭到好夜先訓, 第二日又好晏先起身, 唔得健康!


我地兩公婆亦為教仔而有分歧, 有拗撬! 佢覺得要戒奶咀先, 我覺得要戒抱住訓先, 大家意見唔得一致, 攪到大家都好唔高興, 見到阿仔係咁喊, 都唔知抱佢好定俾奶咀好?!  為此我都有祈禱, 希望神會教導我地如何是好?!


就係某個清晨餵完承熹食奶, 我誤打誤撞就睇到呢個Blogger既網誌, 佢教女既說法同'由零開始'係一樣, 而且佢仲會好清楚咁講實例, 令我地對呢本書既信心重燃, 同老公相量後就決定再試一次, 真係要好狠心, 要好堅持, 要兩公婆同心合力去面對!


哈, 就係咁, 得左!  當然頭兩日係最痛苦, 見到阿仔喊到聲都沙埋都唔可以心軟, 佢仲喊到抓損自己塊面, 不過我今次真係好堅持, 原因係我確信我所睇到既分享係神安排的. 係神藉著呢個blogger去教我地點做好! 所以, 就算有好多次見到阿仔喊到癲左想抱起佢時, 我都祈禱, 同埋同自己講, 我要信神, 我要退後一步交托俾神去教導.



破相樣! 頭兩日喊到癲左我地都唔抱佢, 又唔俾佢見到我地, 我只係遠望佢, 原來佢喊到抓損自己, 真可憐!


真係好感恩, 神係無跣我地, 佢愛承熹比我愛佢更多, 承熹依家習慣左自己係床仔玩一陣就訓, 不單止比以前訓好左, 連食都食得好左! 真係好令我同大少感到安慰~


經過呢次既體驗, 我對神既信心又增加左!  除左令我地學懂做人父母真係要好好好好好有耐性去教小朋友外(發現有問題要即時糾正, 幾艱辛都要, 否則只會害左佢同自己), 我亦深信有好多事只要對神有信心, 相信神為我地所作既會係最好既安排, 咁萬事都唔洗怕~


讚美主!!!!!!!!!


講左咁多, 俾大家睇下承熹既近照啦~



Janet Bin 個樣 (精甩邊~)



承熹依家一起身就會對住人笑, 真係好鬼冧! 越大越覺得呢個仔好得人鐘意.. hehhehheee



成日訓覺都傻笑, 我同大少試過大家坐係佢床邊望左成個下晝, 哈!



承熹好似好鐘意扒係到玩咁, 鐘意周圍望, 但我見佢抬頭抬咁耐, 好戥佢攰!



依家訓得好左, 唔洗用野包住都可以訓得好林!


 


 


表情多多, 第一張個樣好似係到扮可憐, 好抵死!!


35 則留言:

  1. 真係好可愛!!對眼好大呀!
    [版主回覆05/08/2010 16:59:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 表情多多的BB,,,,最得人鍾意GA姐!!!
    [版主回覆05/08/2010 16:59:00]BB既表情真係日日都唔同, 我盡量都唔想錯過佢呢D樣, 所以成日相機不離手, 一見到就影低~

    回覆刪除
  3. 真係好得意啊!!!
    [版主回覆05/08/2010 17:00:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 眼仔碌碌好得意
    [版主回覆05/08/2010 17:00:00]似我嗎?! whakakakaka

    回覆刪除
  5. BB好鐘意笑,好可愛呀!佢突然又BB樣左咁多既?!
    [版主回覆05/08/2010 13:46:00]我都覺得佢個樣得意左, 啱啱出世頭一個月成個老人精咁, 依家似返D BB, 哈!

    回覆刪除
  6. 承熹真係好鍾意笑呢 好可愛,睇極都唔厭啊 ~
    [版主回覆05/09/2010 00:45:00]個個媽媽都會覺得自己個仔好得意, 百看不厭! heheheeeeee
     

    回覆刪除
  7. 眼大大好似妳咁靚
    我鍾意個麵包超人~~
    [版主回覆05/09/2010 00:45:00]多謝你既讚賞啊! hehehe
    我都好鐘意麵包超人既BB玩具, 好得意~

    回覆刪除
  8. 抱住面包超人個張..好得意a~~~
    三個月ga樣真系變化好大a
    哈哈~
    最緊要健康成長a!!!
    [版主回覆05/09/2010 23:45:00]係啊, 我有時覺得佢大左好多, 又唔捨得佢大得咁快, 哈!
     

    回覆刪除
  9. 祝你第一個Mother's Day過得開開心心!
    [版主回覆05/09/2010 23:45:00]thank you!

    回覆刪除
  10. (Empty)
    [版主回覆05/09/2010 23:45:00]thank you!

    回覆刪除
  11. 最喜歡BB瞓左都偷笑的樣子!好可愛呀!
    [版主回覆05/09/2010 23:45:00](Empty)

    回覆刪除
  12. 神必帶領 =)
     
    [版主回覆05/09/2010 23:45:00](Empty)

    回覆刪除
  13. 承熹太可愛喇, 望成日都唔厭
    兩公婆要一致先得呀, 你地要努力呀
    [版主回覆05/09/2010 23:45:00] 依家D BB真係好精靈, 又多表情, 好得人鐘意!

    回覆刪除
  14. Hi Diana ~ Happy Mother's Day!!!
    [版主回覆05/09/2010 23:44:00]Happy Mother's Day!!!

    回覆刪除
  15. 今年BB可以同你慶祝母親節係咪開心到不得了呢?
    母親節快樂~~~(好似遲左添~)
    [版主回覆05/10/2010 18:52:00]BB未識慶祝, 但其實我日日對住承熹都已經開心到不得了! 哈~

    回覆刪除
  16. 承熹越大越可愛.
    Yes, as a parent being 狠心 and 堅持 is very important in terms of training a baby to get rid of the bad habbit and get back into the routine. I wasn't 狠心 enough when my boy was a baby. He couldn't sleep on his own bed, so he slept w/ us until he was 4 years old : o
    So when I had my little girl, no matter what I have to get her to sleep by herself. And luckily she can : >
    But I didn't force them to 戒奶咀at the early stage.
    [版主回覆05/10/2010 18:52:00]好多時都係經一事, 長一智! 我之前都唔信, 原來BB真係好鬼'精', 你以為佢唔識, 但原來佢好叻食住人.
    我地其實都唔係反對佢食奶咀, 因為醫生都話BB食奶咀可以減低猝死風險, 不過佢成日訓到一半都因跌奶咀而醒, 反而仲訓得差左, 所以先的起心肝幫佢戒鬼埋囉!
    就係因為咁, 我地之前咪一時一樣, 又想俾佢食, 但又唔想佢訓得唔好... 不過依家都已經穩定晒, 唔洗煩啦..

    回覆刪除
  17. 佢d鬼馬樣似你..正經樣就似它老豆!!
    [版主回覆05/10/2010 18:52:00]但越黎越多人話佢似我老公!

    回覆刪除
  18. Diana ~~
    承熹既樣眞係好得人歡心呢
    連訓覺既樣都可以令人好開心呢
    [版主回覆05/10/2010 18:52:00]影子,
    多謝你既讚賞, BB真係好得意, 我唔捨得佢大添啊! 哈哈

    回覆刪除
  19. BB表情好鬼馬,又好開心
    [版主回覆05/10/2010 18:52:00] 見到佢開心, 我咩辛苦都唔記得晒!

    回覆刪除
  20. To have a good quality sleep is also very important for the growth of babies besides feeding well. Your decision of 戒奶咀is right. He has to 戒 one day, so it's better to do it earlier than later : >
    Add oil.
     
    [版主回覆05/13/2010 02:16:00]不過戒左成兩個禮拜, 佢係訓好左, 但相反依家成日食手, 咁其實都係戒唔甩佢個口想啜野既習慣, 無辦法!

    回覆刪除
  21. 表情多多,笑得真係好甜
    令我回想起囡囡細嗰時,
    真係好懷念啊...
     
    [版主回覆05/13/2010 02:16:00]囡囡應該會仲得意, 我都好鐘意女架!

    回覆刪除
  22. Dear Diana, Thanks for your sharing! May i ask where can i find the book' 由零開始'? Thanks!
    [版主回覆05/13/2010 02:14:00]我諗一般書局都有, 我個本係朋友送, 所以我都唔知.

    回覆刪除
  23. 嘩....未夠三個月, 頸仔已經咁"硬"正, 男仔的確係唔同 wor
    [版主回覆05/14/2010 17:41:00]我陀個時勁食乳酪, 個倍月教我食乳酪個BB會實淨D, 可能因為咁佢D骨真係好好力

    回覆刪除
  24. 好可愛呢!
    [版主回覆05/14/2010 17:41:00]多謝~

    回覆刪除
  25. 靚仔得佢呢!!!!
    [版主回覆05/14/2010 17:41:00]哈, 多謝! 肥頭都好Q... 個樣勁精靈~

    回覆刪除
  26. 承熹真係好得意呀! 佢笑住訓覺個樣好lum呢!
    [版主回覆05/16/2010 00:52:00]係啊.. 見到佢訓到好lum咁, 我就最大安慰!

    回覆刪除
  27. 哈哈...Diana,多謝你add 左我呀~~
    睇左你個blog應該都成2年,你真係好幸福呀,祝仔仔身體健康,一家人都開開心心﹗會繼續支持你ga~~^ ^
    [版主回覆05/17/2010 22:36:00]唔好客氣, 多謝你地仲有興趣睇我個blog就真!
    我都祝你身體健康, 日日都開心~

    回覆刪除
  28. Diana, Thanks for you adding me!! 
    你BB 好可愛呀, 對眼仔好大, 好似你呀!
    [版主回覆05/17/2010 22:36:00]You're welcome!
    多謝你既讚賞啊~

    回覆刪除
  29. 多謝你願意分享你既喜與樂...
    雙眼真係好大隻丫.同媽咪一樣..好靚仔喔...
     

    回覆刪除
  30. 你個仔真係好鬼死得意呀,我本身對bb無咩興趣,都好想抱下你個仔呢,,,希望有機會會見到面..... 加油呀.. 俾心機湊大佢...

    回覆刪除
  31.  佢個樣勁似你老公啊
    佢好得意...

    回覆刪除
  32. Thank you for adding me!
    承熹對眼好太,好似你,但係成個樣同爸爸好似!!
    我9月就生喇,要開始偷師點樣教細路仔!

    回覆刪除
  33. 眼仔LOOK LOOK好抵打呀.....
     

    回覆刪除
  34. yblog搞到我亂曬龍 , 以下留言應貼呢到 : s
    好得意 , 又可愛 , 乖乖B , God bless your family !  We can see !

    回覆刪除