2010年5月25日 星期二

Tempo 盒裝面紙

公開網誌


 


Tempo一向既品質都好好, 所以一路以來我都堅持只會買Tempo包裝紙巾用 (因為唔想抹到塊面痴到一撻撻咁失禮,, hehehe )


以前我一直都諗, 點解Tempo只出包裝紙巾而唔出卷裝或盒裝面紙, 以佢既口碑應該唔怕無人買.


點知到佢真係出左盒裝後, 我發現佢既價錢比起市面上其他品牌既面紙都貴幾多! 廿幾蚊得三盒, 所以我又卻步無買到黎試, 直至承熹出世後無幾耐, 我先買左一pack試下.   


因為好多時幫承熹抹'seafood'時, 用其他品牌個d 紙巾好易濕到水就穿, 而且質地比較'鞋'身. 見到BB既皮膚咁幼嫩, 我又點捨得佢日日被粗糙既紙巾一日抹五六七次!


試過一次後即刻愛上!


Tempo果然係Tempo, 佢既紙質厚身好多, 而且好柔軟.. 以前用其他品牌既紙巾, 好多時抹seafood都要用多幾張先抹得晒, 抹得乾淨 (因為好易濕水就爛), 但係依家用Tempo就好好多, 至少抹poopoo, 都唔會一抹就過底, 攪到一手都係, 反而仲唔洗用咁多張紙巾黎抹添!


不過點解我會突登出一篇網誌黎讚一讚Tempo?! 原因係.........


今朝幫承熹洗衫時, 原來唔小心將一張Tempo紙巾都撈埋d衫一齊放入洗衣機, 當洗完後同大少一齊掠衫時, 我見到一條似毛巾但又好薄, 薄到有少少透既物體! 我同大少都驚嘆究竟呢條係毛巾定紙巾?! 好明顯, 佢係一張被洗過既紙巾, 但奇就奇在佢竟然無穿無爛, 好完整咁成張紙巾係返到, 只係濕左!


大少同我摸左幾次, 都覺得Tempo真係好掂啊! 果然係紙巾中既名牌啊, 所以我係到極力推介俾各位, 真係物有所值!


提外話 : 我發現吉之島/Apita既價錢比較貴, 要廿四個幾三盒, 但惠康好多時就十九個幾三盒, 藥房我就唔知, 因為我屋企付近既藥房都係偏貴, 所以無係個到買, 大家可以以十九個幾呢個價錢作參考!


1 則留言: