2010年6月5日 星期六

激光中@Evvus

做左人阿媽後, 睇返以前d相, 個樣真係差好遠... 師奶左!


雖然, 行為上唔係相差好大, 但是.... 殘酷的荷爾蒙變化 + 歲月飛逝 , 真係令到個人唔多唔少多左一分'成熟美'


變型金剛般既身型已經唔想再多提(長期戰鬥), 但其他方面我真係唔想自己再繼續沉淪下去!


我想keep住自己唔好因為做左人老婆, 做左人阿媽就變得脫節, 變得師奶, 所以我對自己鐘意做既事我仍然會盡量保持, 唔會因為有左阿仔乜都放棄! 例如: 返教會, 行街shopping, 整野食, 同朋友hightea相聚, 扮靚, 玩FB等等等等


最近, 終於實行左一件想做好耐既事, 就係 ----- 激光脫斑(雀斑)


感恩自己既皮膚性質尚算OK, 雀斑係由小學開始已經有(是遺傳的), 由細到大都唔鐘意自己有雀斑, 見到人地塊面又白又滑, 點解我就有咁多粒粒呢? 好心的朋友們好多時都話, 都唔係好覺姐! 有d仲善良到話: 有d斑斑似鬼妹, 好可愛!!!!


美麗既謊言當然好聽, 但有時過份既美言我都真係........接受唔到囉!


所以, 今時今日既我, 既然樣衰到極點, 我都唔再顧慮太多 (以前怕做激光/彩光有後遺症, 會再生, 又呢樣又個樣), 做就做, 就算真係keep唔長久, 但都總算曾經擁有!


又因為生左承熹後已經周身唔得閒, 但我又忍受唔到自己烏烏wer wer咁出街, 化左粧後又怕抱阿仔時佢會掂到d粉, 所以加埋阿仔呢個皇牌理由, 我同大少講完後, 佢都十分支持我去做!!! 哈哈



經朋友介紹後, 選擇左Evvus (同Dermes同一集團)


我自己本身唔鐘意join任何做Facial/瘦身/脫毛/阿支阿左既course, 一來我無乜興趣, 二來我真係好怕d Sale姐姐不斷煩你煩你煩你去落搭, 所以就算收到任何免費又好/半價又好/試做價又好既coupons我都唔會去試.


但呢間因為有朋友啱啱做完, 佢同我講呢到既職員係唔會迫你join任何野, 而且服務又好好, 所以我先破例一試!


一上到去見到個reception好光猛, 感覺好舒服!  再行入去就會見到一個大露台 + 無敵大海景, 令我原本緊張既心情即時舒緩不少!  至少感覺佢地呢到好專業, 唔係一般美容院仔(我好怕去細細間的美容院, 可能因為自己做過下呢行)



坐低先會問你飲d乜, 我選擇了竹遮茅根



由於我平日下午去, 無乜人, 感覺好寧靜..



我問職員可唔可以影相, 因為我覺得好靚, 佢地都好Nice, 仲打開露台俾我出去四周圍望, 任我影 (當然, 站於佢地立場覺得有人幫佢地做下宣傳都無壞). 點都好, 好過有d公司/餐廳, 影相張都大為緊張



整個過程令我十分滿意, 無論職員既服務態度以及醫生既專業知識都令我好放心去做, 雖然做既時候我心理上都有少少怕痛, 但原來如我朋友所講, 真係一d都唔痛!!!


醫生同顧問都好好, 因為我d斑分怖範圍都幾大, 所以佢地建意唔會一次打晒d斑先, 會分兩次打, 我初時都無意見, 但佢地都會主動話: 雖然分兩次打, 但我地只會計你一次既Quota (因為我join既plan係大約10K/三次). 算佢地老實! 另外做完整個療程仲有保養期添~


我唔知呢個價錢比起一般出面做既算係貴定平! 但在我立場, 我覺得呢個價錢有咁既環境, 服務同專業醫生去提供服務俾我, 我覺得安心好多! (因為我聽朋友講過, 出面有d美容院係普通美容師幫你做, 呢樣係我最concern)


初時我怕做完會好嚇人, 要立時飛的返屋企, 仲帶備埋太陽眼鏡及口罩遮面. 但原來做完後感覺唔差, 只係帶口罩都ok, 我仲係ISQUARE行一陣先再坐地鐵返屋企.



適逢尋日係佢地新名成立日, 攪左個慶祝派對, 因此我都被邀請參與. 當中每人得到兩份小禮物&二百蚊現金券換佢地既products (唔洗買滿幾多錢, 即時就咁換就用得), 另外仲有抽獎活動, 我抽到佢地500蚊現金禮券, 但要join 佢地既package先用得! (呢個就有所保留, 即係又要我幫襯佢)


依家被激光打過既雀斑明顯紅色一點點, 好深色, 過多三日開始會甩焦, 慢慢大約一星期內就可以甩晒. 我依家好期待見自己既新面目啊!!!! 諗起以後唔洗再花時間去遮瘕化粧我就覺得好開心... 哈哈哈哈哈!


大家細心等待一星期吧... 我會upload下照片看看效果會唔會令我失望先!


10 則留言:

  1. 哈哈...等妳事後嘅相

    回覆刪除
  2. 好期待你的報告啊!!!

    回覆刪除
  3. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年6月6日 晚上8:52

    應該唔會失望呢, 期待

    回覆刪除
  4. Agree~!  雖然做左媽媽, 都可以做靚媽架麻~!  身型就真係點都會變, 就算點 keep, 都係比以前大隻左......

    回覆刪除
  5. I got a lot of freckle too and now is more and more after I move to Netherlands.   I tried once laser treatment but very painful (it is years ago).  Hope you are get well soon and having white and clear new face.

    回覆刪除
  6. 真係好介紹喎~ 我都好想洗走面上的斑斑呀! 10K3次都OK喎!
    好期待妳的新面目, 一定靚上加靚呀!

    回覆刪除
  7. 快D整走曬D斑斑, 加油呀....

    回覆刪除
  8. 女人為咗靚, 真係乜都在所不計架!
    間野真係幾靚下...
    期待你既靚靚樣!

    回覆刪除
  9. 搞到我都想試下.. hehe

    回覆刪除
  10. Can't wait to see the "after" photos.  I want to have it done too for a long long time but just a bit too scaredy cat about it.  Please let me know.  Thanks.

    回覆刪除