2010年6月13日 星期日

四個月大啦~

哎吔, 又好懶添, 成日想keep住兩日一誌, 誓要記低承熹成長既點滴, 但無奈...


都係敵不過條懶根, 唉!


有時都諗起, 係時候檢討下自己既壞習慣, 因為承熹好快好快就會開始懂事,


如果我做唔到一個好榜樣俾佢睇, 又點可以期望佢會有好既生活習慣?!



承熹終於四個月大啦, 時間過得好快好快, 學大少話齋 : 我都未Save得切之前既記憶, 但個仔已經四個月大啦!


見到呢隻豬仔, 由初生只係識'食訓疴', 對住佢等同對住條魚咁, 你有你指有畫腳, 佢有佢係自己既世界話之你!



到依家呢隻豬仔不再豬, 佢彷彿大個左好多咁, 除左都係食訓疴外, 仲識得俾多好多反應. 


~見到人就識笑 (尤其對住我同大少)
~識得扭要人同佢玩/傾計
~開始識得想學人坐係到, 俾手佢捉住自己個頭會用力想抬起起身
~識得見到陌生人會有疑惑既感覺
~識得搵我同大少
~識得睇人眉頭眼額 (有次佢望住我想同我笑, 但我扮喊, 佢即刻唔笑望住我, 跟住我同佢笑返, 佢先笑)
~識得模仿人, e.g. 伸脷, 講野
~識得唔鐘意就擰歪面, 等等等等等等


但就係未識轉身!  我都唔知點教佢?



承熹人生中第一張證件相, 幫佢申請左特區護照, 好期待快D可以同佢一齊去旅行!



依家食手食到忘我境界, 得心應手, 唔再係亂打亂撞先放到隻手入口!





大少前排對住佢伸脷, 估唔到隻衰豬有樣學樣又伸脷, 最攪笑有時伸到好似唔識伸返入去咁!



BB d皮膚真係靚到無得頂, 又白滑又嬌嫩, 最啱影黑白相, 真係好羨慕呢~




前幾日適逢承熹四個月大, 契爺同契媽都係個日正式同承熹攪左個上契宴, 承熹真係好幸福啊, 咁多人錫!!!!



作為媽媽既我都動起來做左個蛋糕慶祝一下!



真係好多謝呢兩位Best Friend對犬兒既愛戴, 承熹好幸福, 真係好感恩自己有咁多錫我既朋友!


承熹, 你大個仔都要錫契爺契媽架~


13 則留言:

  1. 承熹真係好可愛呀, 又好肉地, 好想咬佢一啖呀!    仲有係...佢條脷仔好.....尖呀!

    回覆刪除
  2. 嘩~~好可愛呀!!
    尤其是証件相同埋申脷果張, 睇見心都溶咯~~

    回覆刪除
  3. 囝囝好得意呀!而且好多肉肉呢!哈哈……

    回覆刪除
  4. 一笑個樣就好似你了 ^^
    你又真係講得啱呀...bb一人都會學得更多,自己要做好榜樣真係好緊要呀^^

    回覆刪除
  5. wahwawa, 承熹 is so cute~~~
     

    回覆刪除
  6. 承熹好可愛, 真系好得人鐘意....相信佢一定是個醒目仔....
    另外你吾駛擔心佢吾識轉身架, 到時到侯佢自然會做出來的,一步一步嚟啦....

    回覆刪除
  7. 承熹申脷仔真係好得意~~黑白相簡直係very good~~眼睛大大,嘴仔細細  噢.....話咁快承熹就4個月大, 好快就識叫爸爸媽媽呀!!

    回覆刪除
  8. 哈 ~~ Diana
    承熹笑起上黎  超級無敵 sweet 阿
    係人見到佢一定好開心
    你日日對住佢   照顧佢幾辛苦
    只要佢一笑都全部消失呢

    回覆刪除
  9. 哈哈,承熹真係好鍾意伸脷呀,睇上面咁多張相都係伸脷就知   同埋佢真係大得好快呢!好好肉地啊

    回覆刪除
  10. 申佐出嚟唔識申番入去  好可愛啫  叫大少不停反身咁佢就好快學識架喇

    回覆刪除
  11. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年6月18日 凌晨1:42

    承熹好可愛呀, 而家既BB好似大得好快咁既??哈..承熹大個左同佢玩又有反應, 真係玩都玩得特別開心呢

    回覆刪除
  12. 佢識得反利喎..好勁呀.... 好鐘意佢張證件相, 影得好好

    回覆刪除
  13. 我阿仔到成5個月至識笑.... HAHA ... 承熹真係開心果!!

    回覆刪除