2009年12月20日 星期日

聖誔前夕遊迪迪尼


早前約左家姐, 烏G, 阿茄 & 菇菇姐一齊去迪迪尼玩.. 



第一次聖誕去迪迪尼, 好有聖誔氣氛啊!!!!!!!  我地下午先施施然入去, 當日都唔少人, 不過拖住我呢個大肚婆, 好多機動遊戲都無玩, 主要都係影相同shopping~



最鐘意迪迪尼就係呢d 美國大街既小屋, 間間都好別緻, 怖置得好warm,, 加埋聖誔裝飾, 真係令人感覺好似去左童話世界!



聖誔節當然會有聖誔主題, 有悉心打扮既工作人員帶住薑餅人, 糖果士的出黎同小朋友影相, 相信不久既將來, 我都帶住小魔怪黎玩...



由於大家都未食lunch, 所以一入到去就醫肚先!! 家姐極力推介呢間 "Corner Cafe", 佢話係咁多間餐廳最好味喎!  聖誔套餐已經ready, 價錢合理, 而且味道真係"不錯吃", 最欣賞佢既南瓜湯, 好好味 ~



食飽後就到花車巡遊時間, 雖然都睇過好多次, 但每次睇都會開心, 會忍唔住同卡通人物揮動, 大叫佢地個名.. 哈!!!!!!



再黎都係去下小小世界, 睇3D, 玩巴司光年,, 估唔到呠呠車佢地唔俾我玩 >_<



好hea咁玩完就繼續影相....



勁多人睇既Golden Mickeys, 好鐘意入面扮泰山既大隻佬, 真係好MAN,, hahaha



百看不厭



轉眼間就天黑, 美國大街都開始噴雪, 增添聖誔氣氛..



啦啦聲係未放煙花時罷個靚位影下個城堡, 好靚呢~


餘下時間就係我既血拼時間, 一心諗住買d BB野俾小魔怪, 但佢地今期既BB野麻麻地, 最後都係買俾自己 & 家人.... 


感恩個日天色唔太好, 但不冷又不熱, 又無落雨, 我地玩得好開心呢~


相信下次再去迪迪尼個感覺已經會有好大分別, 今次應該係我玩得最遊閒既最後一次!!!!


沒有留言:

張貼留言