2009年12月28日 星期一

感恩的聖誔

今年既聖誔係我記憶中過得最開心既一年...


09年對我黎講發生左好多好多事, 有開心有唔開心! 但好感恩, 雖然我係呢個'世上'失去左我最親愛既媽咪, 但係呢件事上面亦令我有好多得著... 當中最重要既係我又一次回到神既懷抱, 有聖靈既生命, 好似又重新一次復活咁, 心靈上好滿足, 好感恩!


有呢種改變信相係每一個基督徒最重視&最感恩既經歷... 真的, 現在既我真係好開心, 好想身邊家人及朋友快快信主... 嘻嘻!


由12月22號做冬開始, 日日都好充實.. 最開心係24號晚同家人晚飯後, daddy & 表弟願意跟我返教會既怖道會聽道, 當中大家仲要好enjoy, 過左一個好開心, 好感恩既平安夜... (感謝主!!)


到正日聖誔節25號, 就約左一班best friends上我屋企攪 X'mas Party, 自媽咪出事後, 大家好耐無聚一聚啦.. I miss u all



人生得一知己死而無憾... 雖然我朋友唔多, 但可以話大部份都係知己, 我真係好幸福呢!! To all my best friends, I love u all soooo much~



今年聖誔身懷六甲既我, 大條道理唔洗落廚, 哈! 辛苦晒我地既大廚CookieYanYan, 佢一手包辦晒, 焗肉醬義粉, 咖喱雞, 炒椰菜, 牛油粟米, 忌廉粟米湯, 仲有Special order既新鮮牛柳, 就咁煎都已經好好味... 


欣, 我地真係好欣賞你既廚藝架!! 你好叻呢~



呢位就係我地好叻既大廚--- COOKING MAMA (YAN YAN)



啊.. 大家有冇發現我剪左短髮, 咁大個女第一次剪咁短



小魔怪已經有八個多月大啦!!  過多三日大少就返黎, 我地可以一家團聚...



依家d相機真係越出越新, 外型靚之餘, 仲要有自拍功能(前面有個細畫面俾你睇住影), 有美肌功能, 又有Lomo功能, 仲有soft 鏡功能, 一定影到靚,,, 哈! 攪到我心思思都想買過部新啊~



聖誔扒地當然唔少得交換禮物...



今年用畫鬼腳方法抽獎.. 好好笑!!



大家都好緊張自己會抽到D乜呢??????



呢位幸運兒抽到我份禮物,, 係牛乳足腳皮MASK, 我諗應該啱所有人用... 哈哈哈!



嗚... 我都唔知係好彩定唔好彩, 抽到一箱出前一丁啊!!!!


anyway, 識到你地呢班好朋友真係好感恩, 希望年年有今日, 大家係新一年都繼續開開心心, 健健康康, 早日信主啊!!!! 


沒有留言:

張貼留言