2010年1月5日 星期二

Happy B-day to me!

2010年既生日同以往好唔同


係我........


~ 婚後第一年過既生日...


~ 肚裏感覺到小魔怪不停踢住我一齊過 ...


~ 最後一年咁自由自在可以四圍去, 想訓就訓既生日 (因為阿B出世後應該唔會再咁自由!)


~ 心裏充滿聖靈, 感覺份安平安, 再一次跟隨主而過既生日


~ 媽咪離開左我第一年過既生日


~ 大少同我以後都唔洗再去中東, 終於可以返黎同家人朋友團聚! 


以上每一樣都令我好感恩...... 


感謝主保守左我29年, 係我三十歲前搵返做人既目標, 唔洗再係呢個世上浮浮沈沈, 不知悔改!  


感謝媽咪29年前辛苦生我出黎; 雖然媽咪已離開我, 但我知主會代我照顧媽媽


感謝老豆養育之恩, 感謝大少一直既愛戴同包容, 感謝神賜一位新生命俾我地


感謝"我們這一家"各成員既互相扶持, 感謝所有朋友既愛戴及鼓勵, 感謝為我做栽培既E小姐, 等等等等 數之不盡!!!!!!


生日賣大包...



多謝晒大家...


希望以後每日我都會一樣咁開心, 咁平安, 緊隨上帝!


"所以我告訴你們, 不要為生命憂慮, 喫什麼, 喝什麼, 為身體憂慮穿什麼, 生命不勝於飲食麼, 身體不勝於衣裳麼。


你們看那天上的飛鳥, 也不種, 也不收, 也不積蓄在倉裡, 你們的天父尚且養活他, 你們不比飛鳥貴重得多麼。" (馬太福意6:25-26)


沒有留言:

張貼留言