2010年7月14日 星期三

獨一無二奶粉袋

自承熹出世後一直都物色緊一個合心意既奶粉袋 (其實係俾自己多一個藉口買袋, 哈!)


未生承熹之前, 一心諗住買個BV袋做奶粉袋, 但.............現實d諗, 算吧啦! 一個皮袋, 未裝野都已經重, 何況要放奶樽, 奶粉, 熱水, 尿片, spare衫褲口水肩?!


如果我個膊頭承受得到, 我之前買買埋埋既袋就唔洗打入晒去冷宮!


做左人阿媽, 雖然依然貪靚愛shopping, 但都不得不向現實低頭, 做個踏實型既人


尋尋覓覓, 要搵一個見人得, 但又要輕巧方便既奶粉袋實在不易 (對我黎講)


要款色獨特, 大方得體得黎又要夠大好孭, 最好又帶點點童真感覺... 去邊到搵?!


皇天不負有心人... 終於俾我搵(等)到! 簡直係執到寶~


一向以來我都好支持自家製既野, 一來心機係無價寶, 二來貪佢夠獨一無二麻


感恩我身邊都有唔少'有天份'既朋友, 所以好多時我都會受惠呢~


今次要推介俾大家既就係'菇菇姐' 自家製既袋! (其實仲有好多其他野)


點解要推介, 因為認識菇菇姐既人都會知道佢既畫功了得, 佢畫既野往往係簡單線條/圖案, 但卻帶得出一種特別既感覺! 我真係好鐘意~


同埋我知佢真係一個好有心機, 好好耐性既人, 所以佢做出黎既野一定係'良心出品', 哈~


感謝神俾佢有機會去做自己有興趣, 有天份既野, 呢樣真係好難得呢!


可能真係有天份 + 自己鐘意 = 佢既作品好多都好靚, 好吸引!!! (恨死我, 我都想自己有咁既本事)


唔講咁多, 大家睇睇就知點解我會咁興奮!


一收到個包裹都已經令我覺得好Warm 啊!!!!! 連個envelope都有畫公仔, 好得意, 好似真係收到份禮物咁..哈


一打開, 道先發現有個好靚既牌仔, 一睇呢手字就知係出自菇菇姐手筆...


完完全全感受到"handmade with Grace & Love", 哈里路亞~


大家都係基督徒, 佢既作品好多都注入神是愛既提醒, 真係好鐘意.. 好有意思!



呢個款其實我係有俾到少少意見, 話俾菇菇姐知我大約想做一個咩style既袋, 跟住佢會照我大概既意思畫幾個草圖俾我揀, 我可以話肯定係獨一無二! 型~


話明奶粉袋, 當然為承熹而買, 所以個主題我都會想用返有BB既感覺, 同埋加左承熹個名落去, 係咪好得先!?



呢d圖案就係菇菇姐既設計, 佢好細心, 做一個To bring list 出黎, 真係有少少提醒作用. 因為我真係試過帶漏左奶粉出街, 攪到承熹無奶食! (慚愧中)



我自己本身唔鐘意太花巧既設計, 所以菇菇姐畫既圖案好啱我, 簡單得黎又有少少色彩, 唔會太單調.



Lincoln.... this bag belongs to u!!!!!!



市面上好多呢d類似既環保袋, 好多時都係無拉鏈, 但我怕有時好'論盡'會倒瀉野, 所以叫菇菇姐幫我加條拉鏈, 咁就無有怕! (又要讚一讚自家製既袋幾咁好, 你有咩要求如果可能的, 都會配合)



另外仲有仲有我特別request既墊底版, 因為我唔想個袋放左野後'墜'晒落去, 無晒個袋型, 所以我又要求菇菇姐幫我加塊軟墊係底, 咁樣放野好放好多!


細心既菇菇姐特意唔車死塊軟墊係底, 方便我隨時唔想用塊軟墊時可以攞開!



個袋仲可以正常洗滌, 唔需要話點樣特別護理, 啱晒我呢d懶人!


總括黎講, 我真係十分滿意呢個袋.... 我個人覺得比起任何一個名牌袋更靚, 更有意思!最重要係.. 價錢都係好合理(大約二百幾蚊到, 視乎你想要咩size, 布料, 配件等, 適隨尊便), 以後送禮物俾人又多個選擇, 唔洗買黎買去都係個d周街係既野, 信相收到呢d獨一無二既禮物既朋友, 一定好窩心!


如果大家有興趣的話, 可以去菇菇姐既FB到睇睇其他作品/查詢
http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/faith/125959747420916?ref=ts


 


菇菇姐, 唔該晒你!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言