2010年7月26日 星期一

停不了的啜----手指

係時候講下5m2w既承熹生長狀況


唔知做乜鬼, 近呢兩個禮拜, 承熹明顯開始唔肯個個都跟


好多時奶奶或有d親戚過黎探佢, 一o黎到想抱佢, 佢就喊, 喊到扁晒咀好似好慘咁!


但佢又唔算怕生保, 平時推佢行商場, 行過d人撩佢, 佢又會同人笑, 同人玩, 真係要睇佢心情


不過最麻煩係, 依家有時連大少都攪佢唔掂, 好似當我煮緊飯時, 大少係廳到同佢玩, 佢都嘈嘈閉, 一抱佢去廚房門口見到我就即刻收聲仲會笑


無可口非, 做阿媽既我見到個仔咁痴我 我都開心既, 證明我係佢心目中係最重要/最鍾意既人, 我既付出(辛苦)係無白費!!!


但另一方面睇, 我其實好怕小朋友咁痴身, 最怕佢再大d會痴到一見我唔到就喊, 死都要我倍實咁我就屎得! 


大少都有同承熹講: 媽咪成日鬧你(都唔係鬧, 不過有時佢唔食奶又扭計我會語氣重少少話佢), 又唔抱你, 你仲乜仲咁痴媽咪????


哈, 可能呢啲真係天性... 鍾意聞到我陣'除', 哈哈! 



承熹食手已經食到忘我境界, 無時無刻都係咁食, 而且勁多口水. 啲人話成日食手, 多口水又疴豆腐嗅嗅就係出牙仔徵兆, 雖然承熹都中左九成, 但我暫時都未發現有出牙仔.


佢啲口水多到一日要換成八至十條口水肩, 紗巾又係十條八條走唔甩, 好彩依個年代有尿片, 否則除左要洗紗巾, 口水肩外, 仲要洗埋尿布, 真係成間屋俾埋佢都得 (依家掠衫都己經掠到成房係)




有人問我 : 佢係咁食手唔好架喎, 不如俾奶咀佢食!  但我心諗.. 我好難先同佢戒左奶咀, 依家又俾返佢食, 無野啊?  同埋我個人認為外觀黎睇, 食手無食奶咀咁醜怪, 哈!   同埋我諗食奶咀/食手都係佢呢個時期既生理&心理需要, 再大個啲應該會有改善! (再唔得先試擦白花油啦!)



食到津津有味, 最抵死係一食完奶佢更手就會以九秒九放隻手入口再食, 但佢唔係未飽, 只係心理需要!


曾經睇過一篇報導話:


食人奶既bb由於埋身食既次數多過食奶粉的bb(因為奶粉襟飽啲), 相對佢地做吸啜呢個動作既次數&時間都係多過食奶粉既bb, 所以佢地食手指既需要會較食奶粉既bb少.


而食奶食得慢既bb由於吸啜奶咀既時間較耐, 所以食奶食得慢既bb比起食奶食得快既bb對啜手指既需要又會較少


咁即係話, 吸啜呢個動作係bb天生既需要, 給予越多, 佢既需求就會越少...


但好可惜既係............. 承熹一直都係食奶樽 (人奶+奶粉), 所以埋身食既次數較少; 另外呢隻衰仔好似前世無食過飯咁, 係佢肯食既情況下黎計, 佢一般七分鐘可以KO一枝180-200ml既奶...


所以種種跡象黎睇.... 佢係極度缺乏吸啜呢個動作, 所以引致佢依家手不離口! 唉~


我唯一可以做既係, 密密同佢抺手, 換口水肩, 換紗巾... that's all!  



另外呢兩日承熹食奶又係唔穩定, 好多時後勁不計唔肯食, 跟住我就試下用spoon餵佢食奶, 初初佢個樣好似好怪咁, 唔想要.... 但試多兩啖, 佢就開始識得吞, 唔再吐出黎... 後來佢仲係咁追食, 未隊到埋去個口邊, 佢已經開定個口好似好想食咁.


唉, 呢個仔都係貪新鮮架啦 (似我),, 不過當係俾佢試下用spoon餵係應該點吞, 下個月開始餵糊仔時麻煩你多多合作啊!





我覺得呢張相承熹好似鄭則士,, hahahahhahah 仲要係情越雙白線入面揸的士個LOOK, 好似一隻手放係車窗到, 等緊生意!! 哈



最攪笑係有一次佢係到扭計, 我無彩佢(突登眼尾都唔望佢, 但其實我坐係佢隔離上緊網), 點知過左大約十分鐘無晒聲, 我望一望佢, 原來佢訓著左!  但佢隻手放左係個玩具呔盤到, 好似揸揸下車好眼訓訓著左, 哈!!


阿仔, 大個你唔好咁, 會累人累己架!!!!!!



見到人地既BB有好多頭髮, 點解阿仔你無乜架???? 唔通遺傳左公公啲基因? 屎火~


21 則留言:

  1. 唔怕好多小朋友都好少hair ~~ ~
    [版主回覆07/28/2010 18:12:00]唉.. 但我老公堂細路個兩個BB都勁多頭髮架!

    回覆刪除
  2. 承熹係個一見到就好令人開心既BB呀! BB到某時間, 又會好認人, 不過佢撩人時又例外, 真係睇佢心情架~ 佢咬得咁勁, 會唔會牙膠仔佢咬呀?
    [版主回覆07/28/2010 18:12:00]係啊, BB真係好有性格, 佢鐘意同你玩時就笑, 唔鐘意時話知你係左皇都無面俾, 哈!
    我有俾牙膠佢咬, 但佢未識自己揸住咬, 攞一陣就甩手

    回覆刪除
  3. He is a happy baby!!!!!!!!!
    Love him!
    [版主回覆07/28/2010 18:12:00]thank you!!!!

    回覆刪除
  4. 由你講既野, 我看得出你真係好留意你個bb,仲會因為小朋友既發展需要,好勤力咁去參考資料去了解。
    我希望我第時都會好似你咁呢~
    [版主回覆07/28/2010 18:13:00]我話晒都係全職媽媽, 對住承熹既時間都多左, 所以唔多唔少都會睇得多D, 其實小朋友咁細個, 真係好需要媽咪係身邊照顧(我自己覺得)
    你個BB幾大啊?

    回覆刪除
  5. 哈哈...你一講我又覺得真係好似鄭則士... 等緊生意個look

    我2個BBS仲係唔多想出頭髮.....我地仲要係女仔...慘
    [版主回覆07/28/2010 18:13:00]哈, 你都覺得似呢! 哈 估唔到我生既仔竟然似鄭則士!

    回覆刪除
  6. 好可愛呀!!!
    你話佢楂的士個look, 真係笑爆咀!!
    你真是一個好媽媽, 希望我可以好似你咁!!!
    [版主回覆07/28/2010 18:13:00]你太過獎啦, 其實我都係一個傻下傻下既媽媽, 不過有時無辦法都迫住要學習, 大家一齊加油!

    回覆刪除
  7. 姨媽好快就見到你喇!到時等我餵你食....你呀媽隻手啦
    錫晒
    [版主回覆07/28/2010 18:13:00]多謝星加坡表哥, 哈~

    回覆刪除
  8. 佢好肥do do 啊....
    佢開始認人啦嘛hehe....? 所以見唔到你就we wah 鬼叫...
    不過帶多d佢出去可能會好d...等佢同d 唔同人玩下, 可能會改善呢...唔係第時返托兒班一入去就狂喊....
    [版主回覆07/28/2010 18:13:00]佢係開始識得認人, 但又唔係個個都喊, 睇佢心情, 同埋有D人合佢眼緣佢就會跟, 好奇怪! 哈~
    我都好怕佢第時返學會勁喊, 所以我都成日帶佢出街見多D人, 希望佢唔會再咁怕生保.

    回覆刪除
  9. 佢可以自己企, 咁利害的
    [版主回覆07/28/2010 18:13:00]佢係坐係到的

    回覆刪除
  10. 好可愛......睇下D肉肉........呢D係媽媽嘅功勞
    識認人啦.........證明又大個仔左啦......
    食手好正常架 ......... 口腔期呀 ....... 遲D乜都放入口 ...... 每個BB都必經架....
    D人話剪一次頭髮等BB嘅頭髮重新生過就OK ???
    我阿囝一歲前都係光頭架.........成歲先第一次剪頭髮
    每剪一次.....D頭髮多過一次.........
    而家幾過月要剪一次頭髮
    所以唔洗擔心呢 ......
     
    P.S. ................. 媽媽最抵打........湊到個囝咁抵打...... !!
     
     
    [版主回覆07/29/2010 19:03:00]啊... 好開心啊!!!!! 多謝你既讚賞同鼓勵, BB真係大得好快, 日日都有新鮮事發生咁, 記得個時探M&C仲係BABY, 依家已經係小男孩啦~
    做媽媽既見到自己個BB健康快樂地成長, 真係乜野辛苦都值得~
    can't wait to you see you all ar!!!!

    回覆刪除
  11. wakakakaka........ 真係 好似鄭則士!!!  承熹 真係好 抵打 呀 mama, good job !!!
    [版主回覆07/29/2010 19:03:00]哈哈, 希望大個唔好似佢就得!!!! thank youuuuuu~

    回覆刪除
  12. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~2010年7月29日 清晨7:41

    Diana, 妳個仔仔好攪笑呀又得意又可愛 @@

    回覆刪除
  13. 鄭則士邊有BB咁靚仔噃!哈哈

    回覆刪除
  14. 食手指對牙仔唔好.唔好食咁多喇1

    回覆刪除
  15. BB認人痴你, 做媽咪緊係開心啦~~ 冧爆~

    回覆刪除
  16. 我覺得食手指既BB好得意
    有一次見到個肥BB食腳指好攪笑

    回覆刪除
  17. BB係咁架,5個月大開始會認人,認住揍佢果個,然後就唔多肯跟人架喇^_^

    回覆刪除
  18. 承熹5個幾月喇~ 佢好肥o都o都, 好可愛...

    回覆刪除
  19. 你個BB幾大啊?
    -->今日先發現你個留言呢~
    我而家有左就快5個月嘞~~~未生住~~預產期, 係2011年1月1 日~

    回覆刪除
  20. bb階段會好快過架, 你真係要好好enjoy呀
    因為我細佬個女以前都係勁痴我 (我同亞媽湊大的), 依家改由佢媽媽湊番, 唔同一齊住, 所以疏遠lu

    回覆刪除
  21. 唔會無頭髮,遲啲會生返,你放心啦!!!以家好多小朋友都好少,唔知點解我個女特別多...

    回覆刪除