2010年8月19日 星期四

四日三夜台灣之旅

上星期五承熹第一次坐飛機!!!!!!


今次又係決定得好突然, 我星期一同大少講不如去台灣囉, 佢一句話好, 我就打俾agent book 星期三出發, 但回程無位, 所以最後安排星期五飛!  同我地以前一樣, 好似著草咁話走就走... 不過台灣咁近, 飛機又多班次, 要準備機票酒店就容易得多!


自從媽媽離世後, 我都無返過台灣, 而台灣既家人都好想見下承熹, 所以趁住係大少返新工之前, 我好想一家人去一去台灣探探親戚, 否則到大少返工後都唔知幾時先有假可以同我地去.


因為事情黎得太急, 我都無諗太多, 只係覺得去台灣好近, 承熹坐飛機應該無問題, 而且台灣都係我熟識既地方, touchwood有咩事, 要買野, 要睇醫生, 要呢樣個樣都好易解決, 帶阿仔去應該無難度, easy job~


不過到我開始執行李時先發現, 原來要執承熹既日常用品都幾 ------------ 大陣象!


首先, 我要解決飲奶既問題! 所以去左豐澤買左個迷你kettle (酒店個啲點敢用!!!!)


另外就係買大量消毒濕紙巾 (因為帶佢出去任何地方等同要幫個到做埋清潔, 承熹依家手多多, 去到邊都要抹乾淨, 以防佢雙手周圍摸又放入口而生病!)


跟住就係要執衫褲睡衣, 去四日, 執左七日既衫. 以防萬一!


然後最恐怖既就係紗巾口水肩.. 因為佢實在太多太多口水, 所以我都無計帶左幾多條去, 我將屋企所有紗巾同bids都帶晒去, 費事煩! (但呢兩樣野係最佔位)


跟住碎濕濕既尿片, 濕紙巾, 奶樽, 奶粉, 探耳器, 指甲夾, 沖涼液, 毛巾, 枕頭仔, 退燒貼等等等等等好多唔知有冇用, 但又要帶既野都要執落喼!


好彩去四日咋, 否則要帶多個喼先夠!


星期五坐中午機去, 我地八點就起身, 執野餵奶後十點出門口



係飛機上承熹玩左大半程機 (係我俾佢玩左左半程機), 臨尾訓左一陣



飛機起飛時承熹無扭計, 全程機都算好合作, 不過臨落機訓訓下唔知係咪氣壓令佢唔舒服, 突然喊醒, 不過好快又冷靜返 (全靠我條褲啲閃石閃下閃下分左..哈)



落機時仲好精神, 心情好好咁!



終於到左台灣啦... 感謝主!!!!! 第一關成功過左~


因為落機時承熹夠鐘飲奶, 所以我地就係機場飲埋先坐車, 就係咁大少係機場嗌左個套餐食. 當承熹食完奶大少抱住佢, 我已經提醒大少: 小心佢隻手會周圍wer野! 個頭講, 個頭就一手撥落碗湯到(好彩碗湯已凍晒), 但就攪到大少一腳都濕晒, 連老底都濕埋!!!!! 哈 (好彩唔係我乃野)



呢四日三夜主要都係同親戚食飯, 探入左老人院既舅父同埋去影左一輯'家庭相'


承熹呢幾日就發達啦, 可以同我地同床訓, 訓得不知幾林... 一覺訓十個鐘, 每日十點起身, 有時仲係我地趕住出發, 被迫要叫醒佢..


不過每晚最麻煩既係同承熹沖涼, 因為無膠盤, 唯有係酒店個洗手盤沖!! 佢初初都唔慣, 有少少掙扎, 不過沖多兩日就OK~


至於沖奶方面, 我地每日都會去便利店買一枝'純水' (台灣親戚介紹話呢隻唔係礦泉水, 比較啱BB飲喎), 然後每晚煲定放涼做凍水, 一早就煲定放入暖水壺 for 個日出街沖奶!



酒店方面我就揀左間好少少既 -- 王朝大飯店!  如果係以前就會住啲平酒店 (台灣好多又平又靚, 不過細), 但帶埋承熹去就要搵間乾淨&大



過往幾年去親台灣都好邪... 每次都遇大颱風(真係次次都係!)


但今次好好啊, 雖然都有落下雨, 但每次都係我地係室內或車上先落, 所以都無乜好狠狽既事發生! 感謝主~


有一晚同完親戚食飯, 我同大少都偷少少時間去誠品行一轉, 去到台灣點都要買下書... 不過今次帶埋承熹, 當然急急腳行完就要撇



我又要'鬧'下個仔, 佢真係好'唔'合作, 去到邊都自己靜靜週圍望, 無扭計, 可能覺得好新奇! 同埋佢好鐘意坐車, 一上車就訓, 一落車就醒, 完全無發脾四, even只係啱啱訓著就要落車, 佢都好似叉一叉都足夠咁, 即笑!  


最抵打既係.. 佢係香港見到奶奶或者其他人, 都會有少少怕生保, 唔係次次都肯俾人抱.  但去到台灣, 佢好俾面啲親戚, 真係任抱任攬任玩任錫, 就連唔識既人行過望住佢, 佢都同人笑... 所以去到台灣都有好多唔識既人走黎同我地傾計, 最記得有一個人同我講: "你這個當媽媽的一定很開心, 因為每天看著這個開心寶寶, 怎麼會不開心呢?"


我聽完細心諗下, 無錯... 自從承熹出世後, 我真係好開心... 雖然有時係好攰, 無晒自由.. 但每次一見到承熹, 我咩煩惱都無晒!!!!



依家承熹可以好得心應手咁攞住佢想攞既野, 每次坐低食飯, 只要俾舊牙膠佢咬, 我地就可以安安靜靜食餐飯 (當然, 唔係次次都成功..但都可以止下咳, 哈!)



傻豬依家坐得好穩... 仲有仲有, 好開心既係, 承熹終於識轉身啦!!!! 因為我地經常放佢自己係張床到自己玩, 我地要忙住執野, 洗奶樽, 整奶粉等... 跟住無意間俾我係鏡到反射見到承熹為左攞某樣野玩而轉到身啦!


之後我即時要佢重覆做多次, 果然真係成功!!!!! 好開心, 可以親眼見到自己個仔第一次成功轉身, 興奮到爆~



傻仔..哈!


好快就四日lu... 要同台灣講拜拜!



雖然媽咪走左, 但我同自己講, 我仍然要每年都返台灣探媽媽既親人, 因為佢地都係我最親既人, 我亦都要俾承熹知道.. 佢仍然有好多好重要既親人係台灣, 我地不可間斷架!



經過今次既旅程, 我諗........帶承熹一齊去日本應該係問題不大的! 但一定要自駕遊, 咁佢就可以好夠訓~



回程坐六點機, 但因為落大雨, 所以班機delay....


當日係中國情人節, 去starbucks買咖啡買一送一. 大少買左杯咖啡, 送多一杯俾我.. 點知我唔小心 --------- 倒瀉落佢條褲到, 但好彩無濕到底!  大少爆左句: 俾你兩仔乸玩死, 黎個日個仔倒湯落我到, 走呢日到個阿媽倒咖啡落我到!!! hahahha



台灣過境有到好, 有設特別櫃台俾嬰兒車行, 所以好快就可以過關! (香港反而無~)



同埋台灣機場有個免費叉電機, 入面放左好多牌子既叉機俾你叉, 放個電話入去叉, 然後鎖上, 行完一陣商店再返去攞, 好方便! (見到我部吉蒂嗎? iphone既電好快無, 好彩有得叉, 唔係上機就播唔到兒歌俾承熹聽)



又要坐飛機, 承熹今轉無第一轉咁定, 應該係因為眼訓, 但又訓唔到 (佢眼訓但又八卦周圍望)



有乜野放係佢手攞到以內既範圍, 佢都可以兩秒內放入口


班機delay, 攪到成九點半先到香港, 我地飛的返到屋企都十點半, 沖埋涼承熹十一點幾先訓!


呢個旅程好開心, 一來承熹好合作, 二來見到姨媽表哥舅父嬸嬸等親戚, 好溫暖哦! 我知道媽媽在天都會好開心, 因為佢呢一生人最愛錫既家姐(我姨媽) 終於見到承熹, 雖然媽媽唔可以親自抱抱承熹, 但我一定會教導承熹視姨媽為婆婆, 好好愛錫佢.


 


p.s. 全程相由iphone影, 所以質素麻麻!


如果有朋友都想帶BB去旅行, 可以話我知, 我可以post個list出黎俾大家參考下要執啲乜野BB用品.



P.S. 仲有少少野無寫到, 突然記起... 我仲有帶洗BB奶樽既洗潔精同埋一個盆仔 (for 洗奶樽用)


未係最完善, 只供參考^_^


19 則留言:

  1. 好叻呀你,同仔仔去旅行,我唔夠膽同忻忻去,可能我還有一個大既要照顧,帶兩個去,只有我兩公婆,好辛苦架~
    幸好承熹好(唔)生性,全程(唔)聽話,承熹真係好乖,我見到都替你開心~
     
    [版主回覆08/21/2010 15:36:00]如果我有兩個, 可能我都唔敢帶佢地去, 真係會攰死自己, 除非大既再大啲, 至少訓著可以唔洗抱, 自己識照顧自己既都仲可以, 否則...怕怕呢~ 哈!
    你知嗎, 我真係好感恩... 因為承熹比我預期中仲合作得多, 而且又無水土不服, 神好看顧我地!!!!

    回覆刪除
  2. 好WARM既台灣之旅呀!! 承熹又合作喎!!
    我之前都擔心帶住個細BB去旅行會唔會好麻煩, 又怕佢會係飛機爆喊(自己都見唔少啦), 又萬一因為要照顧佢而邊度都冇得去就慘...不過睇完你呢個TRIP又好似OK喎...係多野要帶啫...
    仲有承熹真係坐得幾穩下喎!叻仔呀!
    [版主回覆08/21/2010 15:31:00]我諗最重要係BB要夠訓, 佢訓到有精神就唔會亂扭計, 同埋個抵抗力都會好啲...
    同埋我會好密咁同佢抹手抹面, 始終佢周圍摸, 萬一食左啲菌落肚而病就麻煩!
    其他就無乜特別, 好似平時係香港咁照顧佢就OK, 因為佢地去到邊都覺得好新奇, 推住車仔去邊都唔會嘈, 我覺得比我想像中舒服好多...
    不過老實講, 如果屋企有信得過既人可以幫手睇幾日, 當然唔帶佢去會好啲, 始終佢咁細, 要咁頻樸都好攰, 最慘係大人都無玩得咁盡興!  只可惜我無老人家或屋企人可以幫手睇, 所以我去邊都一定要帶埋佢去呢~ 有好有唔好啦..heheheee

    回覆刪除
  3. 你地仔仔真係好得意,又咁合作,咁你地可以plan多d旅行啦
    p.s.佢對襪仔好cute呀
    [版主回覆08/24/2010 23:36:00]多謝你既讚賞啊!!!
    我都想去多啲旅行.. .不過佢始終仲細, 如非必要, 我都係等佢大少少先帶! hehehe

    回覆刪除
  4. 哈哈..佢好似咩都放入口咁喎...
    [版主回覆08/24/2010 23:36:00]無錯, 真係乜都會放入口! 哈

    回覆刪除
  5. 你己經係一個好合格的媽媽啦... LIST 都有埋~如果我做人媽媽時真係要好好向你學習!
    [版主回覆08/24/2010 23:36:00]到你做人阿媽你就會咁架啦, 自己野唔理都會顧左個仔先!

    回覆刪除
  6. 承熹真係好可愛呀!!!!!永遠都充滿笑容,樣子迷死人呀~~~~承熹第一次搭飛機有無耳仔痛呀??
    [版主回覆08/24/2010 23:36:00]hehe,, 你第時生既BB都會係咁可愛架, 因為BB天真無邪既樣就係最吸引人!
    我唔知佢有冇, 但佢又無勁喊..但途中都有少少扭計, 不過好彩唔係大喊, 否則我都覺得好尷尬

    回覆刪除
  7. 承熹咁細個就可以去旅行, 真係好啦 ! 我都諗過等我亞B半歲大就帶佢去旅行, 但俾我老公reject咗, 佢話驚亞B如果病左唔知點算喎... 我又唔想離開佢幾日自己去... 咁惟有等佢大D先一齊去啦 !!
     
    [版主回覆08/24/2010 23:36:00]大部份人都唔讚成咁細個帶BB去旅行, 我係因為台灣近, 同埋有家人係個到, touchwood有咩事都有照應, 所以我地先咁放心去. 
    不過我係你, 我都唔想離開個BB, 辛苦啲我都會帶埋佢去..哈!
    唔怕啦, 兩歲前機票都係1 折, 都好抵去,, 大把時間

    回覆刪除
  8. sweet sweet~~ 承熹好得意呀
    [版主回覆08/26/2010 01:00:00](Empty)

    回覆刪除
  9. 其待你張LIST呀, 我遲D都會帶BB黎香港, thank u
    [版主回覆08/26/2010 01:00:00]OK 啦!

    回覆刪除
  10. 見到張list 我就已經有一點頭痛..........hahaha
    [版主回覆08/26/2010 22:50:00]如果帶漏野, 會仲頭痛啊! hahahah

    回覆刪除
  11. 承熹全程都咁"唔"合作, 真係配合哂鍾意去旅行既你, 依個仔真係好錫你呀!
    [版主回覆08/26/2010 22:50:00](Empty)

    回覆刪除
  12. 我架BB車好似同你架一樣呀! (車仔係咪可以帶上機?)
    9月尾我會同Brad仔去旅行...星馬8日...睇見你個list我有d擔心!haha!
    [版主回覆08/26/2010 22:50:00]我坐港龍去, 國泰返
    港龍就唔可以帶上機, 臨上機前有人會埋黎幫你收起架車, 用個乾淨既袋入住, 再寄倉, 到時係行李帶可以攞返, 好企理, 唔洗怕!
    回程坐cathay, 可能架機較大, 佢就唔洗寄倉, 照一齊上飛機, 不過一樣又係臨上機前會收起佢, 用個袋入住, 落機後就要等全機人走晒先攞返俾我地..
    嘩, 你地去八日, 咁真係要執好多好多好多野!!! 不過你唔洗餵奶粉, 應該可以帶少好多野!!!!

    回覆刪除
  13. 承熹坐o係飛機椅上張相,好大個仔呀!佢而家塊臉幾乎已經大過你呢   真係快高長大啊 
    [版主回覆08/26/2010 22:50:00]佢個樣不嬲都鬼死咁老積, 哈! 我好驚佢第時未老先衰..嗚!

    回覆刪除
  14. 帶bb出街都已經好麻煩, 你竟然可以帶bb去旅行, 勁呀~~
    [版主回覆08/26/2010 22:50:00]我都無辦法, 幾麻煩都要帶, 鬼叫屋企無人可以幫手睇住咩! >_<

    回覆刪除
  15. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年8月26日 凌晨12:35

    好可愛既承熹, 冇見佢一排個樣好似唔同左呢..越來越可愛呀佢..今次既台灣旅好成功呢..承熹好乖咁..
    [版主回覆08/26/2010 22:50:00]不過佢去完台灣返黎依家好洩啊, 可能出牙仔, 成日扭計!

    回覆刪除
  16. 都係呀! 我諗住個幾日全程埋身餵, 樽都無必帶!
    而家Brad仔一餐食粥仔...我仲諗緊個幾日好唔好唔餵粥...only餵奶
    [版主回覆08/27/2010 14:44:00]我都唔知如果唔加固體食物得唔得? 母乳好似可以, 夠晒營養.. 你問下醫生好啲.
    你係咪有親戚係星馬? 去咁多日既? 如果有家人係個邊, 我諗好多野就放心好多, 起碼有咩要買都熟路啲~
     

    回覆刪除
  17. 好嘢wor.....承熹仲於坐人生的第一次飛機去旅行真係開心la
    [版主回覆08/27/2010 14:45:00]佢最開心就係可以同我地一齊訓囉, 返到香港都有少少扭計, 唔肯自己訓!

    回覆刪除
  18. 好耐冇睇你blog了~~衰豬真係好抵打呀~如果哥哥(我個仔)有承熹一半咁乖就好~~
    我都仲未敢帶我仔去旅行..我話帶埋阿仔去macau咋..我老公即時耍手擰頭呀~~hahaha....
     
    [版主回覆09/03/2010 18:08:00]我諗承熹係仲細, 好多野未識玩, 未識反抗, 所以仲係乖乖, 之後大個仔我都預左唔會乖, 因為始終男仔係百厭啲..哈哈!
    我地由佢出世到依家都慣左去邊都帶(因為無人可以幫手湊), 可能因為咁都慣晒, 不過可以兩公婆去二人世界都幾好啊!

    回覆刪除
  19. 哈...好勁..我就係怕呢D碎濕濕,所以到而家都無帶過囝囝去旅行.

    回覆刪除