2011年5月10日 星期二

15months

尋日係承熹十五個月大


呢個小子個樣日日都有變化, 好明顯係越黎越老積 (不過佢一出世都已經係老積樣!), 每次睇返無幾耐之前既相都驚覺佢又大個左!!!!!


尋日天氣好好, 我同老公中午先黎個二人世界去食lunch, 返屋企後承熹訓緊午覺, 我倆睇'歲月神偷'DVD. 終於有時間坐低睇呢套戲, 個個都話好睇, 真係無介紹錯, 故事平實得黎好touching, 唔誇張, 我最鐘意!



訓完覺既承熹, 例必食手指



依家大個仔啦, 知道呢張梳化係自己, 玩到攰或睇電視時都識得歸位!



俾人話既時候最叻扮無事, 同你笑, 攬實你, 好古惑!



好似女仔



傻豬



越黎越似小男孩啦~



唔知你大個左個樣會變成點?



依家承熹既飲食習慣都係三奶兩飯 + 大量雜食. 雜食既意思唔係juck food, 只係見到大人食野時, 佢又要食, 麵包, 生果, 餅乾, 飯餸乜都啱... 不過我仍然未俾佢食雪糕, 朱古力或糖, 遲早返學都有得食, 唔想咁快俾佢愛上呢啲野!



飲奶時個樣最baby



依家平均每餐都飲六至七安奶, 我其實想知BB飲奶最好飲到幾多歲? 我指奶粉



由細到大佢啲手掌腳掌都係肥嘟嘟, 買鞋永遠買大一個碼. 唔係長度唔啱, 而係腳背太厚著唔落, 哈!



原本想一歲同佢影多次證件相, 純綷作為紀念用途, 但因為唔記得左, 所以無影到!  尋日趁有時間帶佢去影, 順便為將來申請幼稚園時用.



天氣超好, 雖然好曬, 但忍唔住都要同承熹去樓下公園玩一陣!!!! (媽媽好大犠牲, 連雀斑都無懼去倍你玩, 哈哈)



大肚腩伯伯



好鐘意承熹著Polo Shirt, 簡簡單單, 好乾淨既感覺



個衰豬可以自己hold住自己至少五秒



aiya...無力啦!



再黎過



個樣幾得戚~


14 則留言:

  1. 嘩﹗咁大力可以HOLD住自己?﹗

    回覆刪除
  2. 我對女都係食6安奶.....但食飯仔唔多叻.....
    好可愛 ar

    回覆刪除
  3. 手掌腳掌都係肥嘟嘟...有福啊

    回覆刪除
  4. 我阿仔而家4歲半都仲食緊奶粉..一日2餐....佢係奶精啊~

    回覆刪除
  5. 原來承熹已經15個月喇~ 仲係好肥o都o都..好羨慕 !!

    回覆刪除
  6. AGREE.......唔好咁快俾糖同埋太多甜野佢食.......
     
    以前我都唔俾M&C食..........佢係返學同上興趣班老師都獎糖食............所以大大下你唔俾佢地都會接觸到............

    回覆刪除
  7. 承熹眼對又圓又大, 似足媽媽咁靚, 越大越靚仔喎!!!

    回覆刪除
  8. 不錯不錯,支持樓主~~~

    我:我這西門子手機質量太差,麻煩您大點聲說好嗎? hr(人事招聘):我們是西門子公司的,通知您…… 我:呀,您是西門子公司的啊!西門子手機就是好,話音清楚,結實耐用…… 當舖 巴里島 峇里島 普吉島 長灘島 米糕,油飯 不鏽鋼 物業管理 辦公室傢俱 空氣清淨器 手工床墊 大樓保全 廢電腦回收 舊主機回收 合法搬家公司 除蟲公司 團購蛋糕 紅酒 窗簾價格 花店 家具回收 消毒服務 東京旅遊 包車旅遊 汽車零件買賣 內視鏡隆乳 工業用電腦

    回覆刪除
  9. haha 佢"攤" o係sofa 個樣好鬼"歎"咁款....

    回覆刪除
  10. 好可愛,其實都仲好BB樣呀, 但表情同動靜已經係一個小男孩呀. 好得意呀! 我住呢邊D小朋友多數都係人奶B, 6個月開始加固體. 1YR 就唔再飲奶就食哂固體了.

    回覆刪除
  11. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~2011年7月24日 上午8:37

    個樣好攪笑好得意呀~~@@

    回覆刪除