2011年9月14日 星期三

Fitti學習褲

好耐無見呀! 你好嗎 ? 好開心有朋友好好咁問候我近況, 無見我一排都會想起我.... 好感動!!!!


未講近況前, 先分享下:


最近聽啲媽咪分享, 話Fitti新出左隻學習褲, 試用價29.9一包, 好似幾抵, 我又買包黎試下!


我自己本身都係佢地濕紙巾既長期客仔 (因質地唔錯, BB展賣9.9/, 每次我都會一箱箱訂), 對於Fitti呢個名稱, 一啲都唔陌生!


 


至於褲仔麻... 真係未試過!



 


原來佢地既紙尿褲係無分男仔/女仔, 而且佢地既紙尿褲都幾特別, 兩側既設計係比一般多摺, 就咁望落都好似幾舒服, 幾有彈性


 


 



 



 



 



試用左一星期後, 我發現佢地既好處就係吸水力真係唔差, 可能因為無分男女既關係, 成塊片片既厚度都一樣, 所以吸水力都較強, 而且濕左vivi都幾乾爽; 另外佢既彈性腰圍都做得唔錯, 承熹著完都無紅印


 


不過可能承熹日間時份成日通屋跑, 有時同佢換片都發現佢PAT PAT出晒汗, 所以我覺得Fitti褲仔比較加適合夜晚睡前著, 咁就包唔會瀨濕床!


 


我見Fitti既Facebook Fans page依家好似有SAMPLE送, 大家有興趣可以留意下


6 則留言:

  1. SHING HEI好可愛呀,笑得好甜呀~!!!

    回覆刪除
  2. 真的很耐沒有見你寫blog了,,,,,,開心而家又見返你

    回覆刪除
  3. 我都成日留意下有冇既你出沒, 終於見到你啦, 多D寫BLOG啦..HEHE

    回覆刪除
  4. 咁耐先見到你更新呀~~~等到頸都長呀~~~囝囝又大個左好多呀!

    回覆刪除
  5. 你好,我是一個喜歡把 office 的喜怒事件化作搞笑漫畫的車人,有時間請來我的 Blog 走走,希望會帶給你很多歡笑啊!如喜歡,請支持我的作品!

    What the office 網址: http://hk.myblog.yahoo.com/whatheoffice

    回覆刪除
  6. 係啦好耐冇見你出卜了
    仔仔大個左好多, 似晒佢老豆:)

    回覆刪除