2011年9月30日 星期五

八號風波的結婚紀念日

哈囉~~~


尋日突如期來既假期(八號風球), 大家過得開心嗎?


929係我同大少既結婚紀念日, 原本一早BOOK左去澳門新濠玩兩日一夜, 點知無得去!


真係唯有講句"貴人出門招風雨"黎安慰自己


雖然紀念日先黎打風, 但感恩都過得好開心!


 


下午打風無出街, 留係屋企同親戚朋友開四方城打發下時間, 夜晚同大少&承熹去屋企附近間酒店East Hotel - Feast 食晚飯



之前試過Lunch, 一般啦! 但因為紀念日想搵間好啲既餐廳, 所以近近地就再試下佢地既晚飯



Hihihihii... long time no seeeeeeee



好鐘意佢地提供既BB櫈, 好型... 好想老笠返屋企!



承熹大個左好多啦, 眨下眼十九個月大, 感恩佢好健康快樂~



呢間餐廳有Semi-buffet提供, 有生蠔, 沙律, Parma Ham & desserts等....  (Lunch都係咁上下)



但夜晚有生蠔, 仲要係估佢唔到地好食, 好新鮮, 即要即開! 我忍唔住食左六隻~



Main Course 我要龍脷柳, 可能食左太多前菜, 主菜反而覺得一般



大少既肉眼扒應該唔錯... 我無食到



但佢既炸薯條就好味到不得了!!!!!!!!! 我飽到爆肚都唔捨得放棄... 真係好好食!



承熹依家大個仔, 俾啲生果, 麵包佢, 佢就會乖乖地自己食野, 我地就有安樂茶飯食



餵媽媽食迷你甜筒



一放佢落地就狂奔..



仲要撩同場既女仔... 唔知以為識得好Friend添~




好多謝大家既祝福...  無錯, 我家第二任小B將會係出年二月出世, 希望佢健健康康啦~


22 則留言:

  1. 恭喜哂你啊^^

    回覆刪除
  2. 恭喜幸福的diana~~期待小B出世!
    時間過得好快,承熹巳經十九個月大!越大越靚仔~~

    回覆刪除
  3. 恭喜哂!唔怪得唔update blog啦....
    今次係仔定女?
    啊仔個樣愈來愈似你老公, 一個餅

    回覆刪除
  4. 嘩~~恭喜妳先~~呢間睇個樣好似幾好食咁喎..

    回覆刪除
  5. Diana, 恭喜你呀 !

    回覆刪除
  6. 好登你開心呀! 恭喜哂!

    回覆刪除
  7. Diana恭喜妳呀,兩年抱兩,好好呀~ shing hei可以有個年紀近既妹妹或細佬做玩伴,太好了~!! 我都好鐘意0個張bb chair呀,可以調靠的,可由出生坐到3yrs old.我有個朋友仔買咗, 我地呢邊特價賣2千...
    shing hei好good boy呀,餵媽咪食野又識坐定定俾你影相,你拖住佢影相又唔會跑咗佢...真叻仔~!!!!

    回覆刪除
  8. 恭喜恭喜晒超幸福小女人Diana 呀!!

    回覆刪除
  9. 恭喜哂!唔怪得唔update blog啦....
    今次係仔定女?
     

    回覆刪除
  10. congrats! 時間真係過得好快呀。 承熹咁快又19個月大。。。您咁快又有第二任小B

    回覆刪除
  11. 個BLOG 好靚 ,相信你花了很多時間去整理 , 我好姐妹剛開始漫畫分享之旅 , 因她用新的YAHOO BLOG 未能在舊YAHOO BLOG 留言 ,我當然幫下她手 !! 歡迎各位有時間去參觀 !! http://blog.yahoo.com/warmcomic http://www.facebook.com/pages/%E6%BA%AB%E6%97%A5%E7%B9%AA/255953564443351?skip_nax_wizard=true

    回覆刪除
  12. congratulations

    回覆刪除
  13. 濃情朱古力碰上士多啤梨2011年10月9日 晚上8:48

    WO。。好開心呀。。恭喜你。。

    回覆刪除
  14. 承熹好似你呀~~hehe~~
    恭喜你..期待bb出世呀~~~
    祝你地一家都健康快樂~~

    回覆刪除
  15. 恭喜恭喜^^
    我的舊Blog,http://hk.myblog.yahoo.com/ihave-riderkick

    回覆刪除