2013年10月7日 星期一

曼谷四天團 - Day 3

曼谷四天團 - Day 3


 

酒店房窗外景色

黎左泰國兩日, 細雨不停, 難得今日朝早無落雨, 原本book左去做spa都即時改行程, 同啲細路去左游水先







 



香格里拉酒店既泳池唔算大, 但對小朋友黎講當然已經好夠用, 我自己最鐘意啲泳池旁會乾淨既沙灘椅及毛巾提供, 可以俾我舒舒服服曬一陣太陽, 飲杯野, 咁就最寫意~

不過自從有左2隻小魔怪後, 仲邊有時間曬太陽吖,, 陪佢地玩都玩到我謝, 好彩有契媽佢地幫手




游完水返房沖涼換件衫就出發去食lunch~

今次lunch係Terminal 21到食, 呢個商場都幾特別, 


Terminal 21既food court真係好多野食, 睇到我地花多眼亂


我地最後揀左以上食物, 完全為返港紙200蚊唔洗, 真係超抵食!!!!!

 

承熹同妹妹都好鐘意泰菜, 一個食牛肉飯, 一個食湯河

 
 

呢個商場都好有特色, 唔同樓層有唔同國家做主題, 連啲廁所都唔馬虎, 一樣設計得好靚~



 

商場都算多野行, 大部份係泰國自家創作小品牌, 我地個個人都買到啲野, 每件都唔貴, 為返港紙幾十蚊一件, 十分超值!!!!! 





之後返酒店放低戰利品後再坐酒店既shuttle boat去AsiaTique 行夜市兼食飯



好耐無黎泰國, 原來開左一個咁大咁靚既夜市場, 環境乾淨又整齊, 比起翟度翟好行好多




 







我幾鐘意行AsiaTique, 買左好多香薰, 童裝同啲泰國褲, 又平又靚... 

夜晚我地又去買左啲粉麵返酒店做宵夜!!!




沒有留言:

張貼留言